Beginnen hardlopen met evy

Discussion in 'De lounge' started by ria30, Jan 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik ga vanavond weer starten.

Na mijn zwangerschap was ik ook gestart maar te fanatiek icm voetbal/tennis/intensief fietsen tijdens werk en dus weer gestopt.

Vanavond dus de aftrap :).

2. ria30

ria30 Actief lid

Apr 24, 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ben net terug van les 4 pfff heftig hoor maar weer gedaan ben trots.
    Ben alleen deze week niks afgevallen dat komt ook vanzelf wel.
    Succes vanavond.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Is er ook zoiets voor de smartphone?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ja hoor. Je kan echt een app kopen.die houd dan ook gelijk je tijd route etc bij.
    Ikzelf heb de lessen ( mp3 ) op de pc staan en over gezet op mijn smartphone. Speel ze daarop dus af

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Volgens mij moet het qua overgewicht niets uitmaken. Je ziet ze in bijvoorbeeld Obise ook hardlopen.
    Denk dat het vooral heel belangrijk is om rustig aan te beginnen en heel goed naar je lichaam te luisteren

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn ook genoeg gratis app's die je kunt gebruiken, zoals runkeeper of runtatsic. In de playstore even zoeken op hardlopen. Ik heb ook de mp3's los op mijn telefoon staan en gebruik de app voor voice coaching en de gps om aftsand en snelheid bij te houden.

7. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik gebruik ook runkeeper naast de lessen. Ideaal!

8. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    3,692
    32
    48
    Ik ben gestart met evy maar mis helaas les 2 en 3, voor de rest heb ik alle lessen voor de 5km op mp3. Heb nu dus al 4 keer les 1 gedaan in de hoop dat ik les 2 en 3 ergens op internet vind maar so far not so good haha. Iemand die me die 2 lessen kan mailen?

9. EdelHertje

Zo, les 1 zit erop!
    Heerlijk even alleen de deur uit :).

Eigenlijk moet ik een rustdag houden maar morgen les 2 anders kom ik in de knoei met mijn werk en andere sporten.

Ik heb Evy gedownload via een download programma. Lessen staan wel door elkaar dus ik moet goed kijken welke de volgende is.
    Heb ze op mijn telefoon gezet.

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

4 jaar geleden begonnen met hardlopen met Evy.. Vorig jaar mei liep ik 15 km :D Helaas door blessure tijdje uit de running geweest.

Van de week weer serieus aan het opbouwen en loop nu zo'n 8 km.

Verslavend hoor en je krijgt er een lekker strak lijf van!:)

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Die gratis apps hebben geen schema om op te bouwen..
    Misschien toch eens evy downloaden op de computer

12. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Jaaa hier ook een evy fan! Doe het nu drie weken en het is verslavend! Ben ook meteen gestopt met snoepen en merk nu al verschil. Val niet gigantisch af, maar mijn lijf ziet er wat fitter uit.
    Ik hoop het echt vol te houden. Vind t in ieder geval leuk, das al heel wat :)
    En goede schoenen en kleding werkt ook motiverend voor me, heb een renbroek, sporttop en sportjasje gekocht en dat werkt al beter dan een joggingpak :)

13. EdelHertje

Les 2 vandaag afgerond!
    Heerlijk buiten in de mieser :).

Ik heb van de week met 75% korting een sportshirt van Leontien gekocht bij de Kruidvat. Ben er erg blij mee!

14. ria30

ria30 Actief lid

Apr 24, 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Vandaag les 6 gehad ben nooit verder gekomen als deze les. Nu wil ik echt doorzetten valt niet mee. Val ook nog niet echt af dus best moeilijk dan.

15. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Is er iemand die me een linkje kan sturen vd mp3 van evi?
    En hoe krijg ik die op mijn gsm? Waarschijnlijks stomme vraag maar nooit eerder gedaan.. Wil er ook mee gaan beginnen namelijk!

16. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Goed bezig meiden!

Ik ben afgelopen dinsdag gestart met het wandelschema van start to run (ter voorbereiding op de hardloopclinic die 8 maart start) en heb vandaag ook weer gewandeld (40 minuten met om de 5 minuten één minuut snelwandelen). Ik vind het heerlijk om actief bezig te zijn!

17. ria30

ria30 Actief lid

Apr 24, 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
  18. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
  19. ria30

ria30 Actief lid

Apr 24, 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Vandaag les 7 gelopen was weer zwaar. Ben niks afgevallen vind ik erg teleurstellend.
    Zijn erg nog meiden geweest en vonden jullie het ook zwaar?

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik ben zomer 2013 ook begonnen met Evy ging me goed af, sommige lessen die echt zwaar vond 2x gedaan kon 5 km dus alle lessen afgerond daarna nog 2x 5 km gelopen, maar doordat manlief andere baan heeft en ik een extra oppasgezin erbij kreeg geen tijd meer voor helaas ben wel weer van plan om t op te pakken!! maar de eerste les en het echt doen daar zit ik tegen aan moet eigenlijk NU gaan hahaah

In het begin viel ik veel af dat was ook stimulans! alleen tegen t einde aan werd ik weer zwaarder wat bleek: spieren werden sterkter e.d.! tja was iets minder leuk ;) haha

Succes!

Share This Page