@ sidmick: rustig aan beginnen met wandelen, doe dat twee a drie keer in de week een paar weken. Daarna rustig aan beginnen met het schema van Evy. Zo ben ik ook begonnen (ik heb overigens geen overgewicht maar wil het rustig opbouwen). Ik heb dinsdagavond weer getraind met de loopgroep van Start to Run. Was erg leuk. Nu vanavond zelf lopen. Heb er zin in.
Haha, ik heb ook totaal geen conditie maar die bouw je juist op met Evy. Het wordt echt heel rustig opgebouwd met in het begin maar stukjes van 2 minuten hardlopen en 2 minuten wandelen. Is echt goed te doen hoor!
Ik ga morgen weer beginnen! Heb ipv Evy alleen het programma van Renate Wennemars. Vindt ik persoonlijk fijner en de muziek is moderner en minder belgisch
Oohh die ga ik eens kijken (eens wat anders!) Ik moet nog even aan mijn buik werken voordat ik ga hardlopen (slechte buik is meer kans op blessures e.d. ergens anders) ik merk dat ie nog niet sterk genoeg is na mn bevalling dus wandel wel veel al en doe andere oefeningen, hoop dat ik snel weer mag volgen..
Ik ben vorige week begonnen... Morgen Week 3, Donderdag heb ik hardloopschoenen gekocht. Eerst kreeg ik een analyse om te zien welke schoenen het beste bij mij past, omdat ik niet zomaar schoenen van internet wilde kopen. Ze moeten wel goed zitten. Dus ik ben benieuwd of ik met 12 weken 5 km kan hardlopen
Eergisteren les 13 gelopen! Ging echt super goed . Ik heb les 13 2x gedaan omdat ik last kreeg van mijn been. Heb toen een aantal dagen niets gedaan en nu ging het weer top .
Heb al 2 weken niet gelopen, onwijs last gekregen van mn knieen Zit er nu aan te denken om een loopband aan te schaffen en dan weer een les of 3 terug te gaan...
@ Saarr: het wordt afgeraden om, als je aan het opbouwen bent, twee dagen achter elkaar te lopen. Het is beter om minimaal één rustdag in te plannen. Ik loop twee keer per week met de loopgroep van Start to Run van de plaatselijke atletiekvereniging. Hartstikke leuk en nuttig om te doen! Daarnaast loop ik op donderdagavond zelf. Vandaag een fijne training gehad met de loopgroep en voor het eerst 6 minuten achter elkaar gelopen. Dat ging me goed af