Oh, zo waar. Ik heb zaterdag en zondag gelopen, omdat het zo lekker ging en dacht het het prima kon. En nu heb ik een overbelaste enkel en doet lopen al pijn. Ik heb zo'n spijt van m'n over-enthousiasme.
Ik heb net les 1 gedaan, en ben trots op mezelf Ik had niet verwacht dat ik het zou kunnen, hopelijk hou ik het vol.
Les 16 ging prima. Ik had alleen even niet op Evy gelopen, maar gewoon met eigen muziek. Maar wel het schema aangehouden van Evy. En dat ging allemaal prima
Vanmorgen les 10 gelopen, Van het weekend denk zaterdag avond les 11... Ik liep eerst samen met een vriendin, alleen dan kan zij niet en dan kan ik niet. Of wat deze vriendin ook wel eens ga is 6 uur smorgens ( dan heb ik mijn kinderen en vind het een beetje te vroeg) of ze gaat om 23 uur ( dan lig ik al op bed omdat mijn wekker om 7 uur gaat ) dus dat is/was wel jammer dat we niet samen kunnen lopen.
Hey meiden ik ben gisteren begonnen met Evy en zoek nu nog een (gratis) track app om mijn resultaten te zien. Heeft er iemand tips? Heb een samsung telefoon met android systeem
Hee wat leuk! Ik ben ook weer begonnen met het schema (niet helemaal Evy; ik voer zelf de lessen in en ga ook wel in 27 lessen naar de 5K). Ook met Runkeeper, ideaal!
In Runkeeper kun je je eigen trainingen (en dus de lessen) invoeren waardoor ook iemand tegen je zegt wat te doen. En je kunt je eigen muziek luisteren
Vanmorgen les 16 gelopen... Vind het heerlijk om te doen. Wat zijn jullie afstanden wat jullie lopen ?
Zaterdagochtend heb ik de eerste les van Evy 2011 gelopen. Dat was redelijk pittig maar ik had niet gedacht dat het zo erg was.. ik heb nog steeds veel spierpijn! Gisteren kon ik nauwelijks traplopen, opstaan, lopen, naar de wc gaan enz. Maar ook vandaag nog steeds echt spierpijn! Terwijl ik vandaag eigelijk les 2 al had moeten lopen. Is dit normaal? Hadden jullie dit ook zo erg? En kan ik beter wachten tot de pijn helemaal weg is of zal ik morgen gewoon doorgaan met de lessen?