Ik heb eigenlijk nooit spierpijn bij evi. Alleen 1 keer toen ik na paar weken spijbelen ineens weer 5 km aa. 1 stuk liep. Was beetje te veel van het goed toen Zou zelf gewoon 2e les proberen hoor. Ik heb van het weekend gelopen en ga morgen weer. Blijf een beetje hangen in de laatste 2 weken nu. Laatst maanden niet consequent 2x per week gelopen en conditie wordt dan niet echt beter
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik had het alleen vanavond weer geprobeerd. Ik kwam niet verder dan het einde van de straat ( Niet door de spierpijn hoor, maar was zeiknat. Bij elke stap die ik rende plaste ik in mn broek. Na 2 kinderen is mn hele bekkenbodem naar de maan. Kan wel janken!! Ben snel naar huis gegaan, hoop niet dat de buren me hebben gezien (schaam!) Eind deze week ga ik het overnieuw proberen en morgen eerst beginnen met bekkenbodemspieren. Ben druk bezig op zoek op interet naar goede oefeningen.
Yanna: dat is naar zeg misschien eens afspraak maken bij de fysio. Die weet precies welke oefeningen geschikt zijn.
Vandaag begonnen met les 1 (wel op de loopband op de sportschool). Ff pittig als je een conditie van 0,0 hebt Ben benieuwd of ik het na een paar lessen nog volhoud, hoop het wel!!
Ow vreemd.. had gisteren nog een site gevonden maar vind m nu nergens meer ook niet in mn geschiedenis..
Hi dames Hier weer terug van weggeweest druk gehad en dan helaas nu Al sinds vrijdag met darmbloedingen . Wil volgende week weer gaan hardlopen loop nu rustig. Hoe gaat het hier?
https://onedrive.live.com/?cid=82a5f518feac98c8&id=82A5F518FEAC98C8%211617&authkey=!ADe9bgGy-9gYaSI#cid=82A5F518FEAC98C8&id=82A5F518FEAC98C8%211620&authkey=%21ADe9bgGy-9gYaSI ?? doet deze het wel?
Ik ben vanavond gestart met Evi. Alleen.... mijn download duurde blijkbaar maar 5,5 minuut. Heb die dan maar enkele malen gespeeld. Viel reuze mee gelukkig Dus ga ik overmorgen maar echt beginnen met de goede downloads...
OW gezellig wist ik niet Ik loop meestal via de parel richting de Texaco En als ik groter wil via de aldi Uiteindelijk wordt richting de witte brug de route.
'Moet' vandaag eigenlijk aan les 2 beginnen maar jeetje ik heb nog steeds zulke spierpijn Volgens mij kom ik niet eens vooruit