Ik moet me er echt toe zetten! Gisteren wou ik verder gaan met les 5, begon het keihard te regenen... Gggrrr, dus alsnog niet gegaan. Kijken of ik vanavond nog zin heb om te gaan....
Wat goed!! Ik loop 3x per week, dat is volgens mij ook wel de aanbevolen hoeveelheid om echt conditie op te bouwen. Wij hebben geen weegschaal in huis dus geen idee of er al wat vanaf is maar ik ben nu ook pas bij les 4.
Ik ben bij les 16. Heb het vorige zomer tot les 27 gehaald. Toen door allerlei prive dingen gestopt en nu weer opbouwend. Zo langzaam als mijn conditie vooruitging zo snel ging het weer achteruit. Na 2 maanden ben ik weer bij les 7 begonnen en dit wordt mijn 4e week. Vind wel dat de lessen van 2011 beter vol te houden zijn dan de lessen van 2006 die ik in de zomer deed. Ik mag morgenochtend weer!
Zin maken, zet 'm op! Ik moet mezelf ook iedere keer de deur uit schoppen, maar als ik terugkom ben ik weer trots en blij. Ik ren trouwens ook met regen.
Weet niet welk jaar ik evy heb ga morgen les 8 doen dan heb je tussen door nog maar 1 min lopen. Ik moet me zelf ook altijd toe zetten. Allemaal goed bezig
Hier vanavond les 7 gelopen, ik probeer ook 3x per week te lopen. Heb me opgegeven voor een looptraining. Ik wil voor die tijd wel een beetje kunnen lopen.
Ik heb alle lessen gehad en kan nu ruim 5 km lopen. Ik had letterlijk een conditie van nul! Het is zeker de moeite waard!! En Evy vertelt je ook hoeveel dagen rust je ertussen moet plannen. Zet 'm op!!
Ik ben gister weer opnieuw begonnen. Voor de bevalling liep ik 5 km in 42 minuten Deed dan altijd twee lessen achter elkaar (geloof les 8 en 9), maar nu wil ik het gewoon goed doen en echt doorzetten om gewoon 30 minuten achter elkaar te kunnen hardlopen.
Ik wil ook opnieuw beginnen. Ook afgehaakt na week 2 vorige keer. Ook omwille van de hooikoorts. Maar wil echt terug beginnen. Wil wat stevigere benen/billen en wil wat afvallen. Maar mezelf motiveren is moeilijk...
Kom op he! Ik had het met les 4 even zwaar, was moe en het was zo koud buiten! Vriend is mee gaan rennen en toen ik uiteindelijk bezig was, was ik blij dat ik toch gegaan ben. Vanavond les 5! Ik merk dat ik het nu al minder moeilijk vind om langer achter elkaar te rennen.
Kom op meiden we houden elkaar aan het rennen. Heb gisteren avond les 8 gedaan ging echt heel lekker merk dat me kleding lekkerder gaat zitten alleen de Weegschaal geeft nog maar -1kilo aan maar dat komt ook wel goed. Succes allemaal
Gaat het weer beter met de buikgriep, chantallcindy? En doe jij het met de oude liedjes of de nieuwe versie?? Ik heb de versie van 2006 nog, geloof ik
Ik heb gister mijn ipod weer gevonden, en daar staat de start tu run op van evy, als het weer lente is ga ik ook beginnen