ja, vind ik ook . ik ben altijd koningin excuses bedenken, dus ik schoof het altijd voor me uit. Eigenlijk is mijn zoontje nu mijn 'stok achter de deur', want mijn ouders hebben aangeboden om op 2 vaste ochtenden dan op te passen als ik ga hardlopen . Dus dan moet ik wel, want anders weten zij dat ik heb opgegeven
Wat lopen jullie allemaal snel zeg Maargoed, ik ben ook nog de helft aan het wandelen natuurlijk Edit: o, dat was twee keer Spring
ik wil na dat ik bevallen ben en weer herstelt bent weer beginnen ik was voor ik zwanger werd al bij les 11 vond het heerlijk en deed het alleen want dan kon ik mijn eigen tempo aanhouden als ik dan met iemand anders rende had ik overal last van
Ja klopt, je wandelt nog veel en gaat steeds sneller. Even gespiekt bij les 2. Liep toen 7,6 km/u en 2,56 km. Wel leuk om te zien dat je steeds meer kunt
Ik heb de Evy app en gebruik ook de Nike+ Running app. Je kunt ook Runkeeper gebruiken en volgens mij zijn er nog veel meer!
Toevallig doe je ze dan ook meteen achter elkaar dus bijv woensdag les 3 en dan vrijdag nog x les 3 zo doe ik het heb het idee dat ik er dan beter in kom
Ik eet naast het hardlopen weinig tot geen suikers.. Maar ben volgens de weegschaal nog niet veel afgevallen..
Hoi, ik loop al een tijdje met Renate Wennemars (vergelijkbaar, allen moet ik de "ik ben fier op u" missen ) Fijn he, om er even tussenuit te zijn . Ik heb het geluk dat ik dichtbij de heuvelrug woon en dus bos, duinen en heide heb als renomgeving. Ik heb niet alle 12 pagina's teruggelezen, maar gebruiken jullie ook app om je resultaten bij te houden? Ik vind dat wel een goede motivator. Hier trouwens niet echt afgevallen. Wel wat meer spieren, kracht en weerstand. Ik denk dat ik toch echt moet gaan diëten als ik af wil vallen. Ik doe er nu trouwens ook spinning en insanity bij (dat laatste heel weinig, trouwens.. Het is echt zwaar!). Doen jullie ook crosstraining? Ik merk dat het hardlopen er echt makkelijker door gaat.
Ja maandag en woensdag, doe ik de lessen, daarnaast train ik sinds net weer op de atletiekbaan, maar ben ik echt de langzaamste, maar goed ik had ook op bed kunnen liggen in de ochtend...
Ik val ook niet in kilo's snel af, maar wel in centimeters op mijn buik en taille, heb het paar jaar terug ook zo gedaan. 6 en 8 cm destijds kwijt en maar 1 kilo, maar in centimeters dus best wel wat.
Ga vanavond les 11 lopen laat jullie dan weten hoe lang en hard. Vind het leuk om te lezen dat veel mensen ook evy of anders hardlopen
Ben benieuwd hoe het is gegaan! Ik vind het ook leuk om het van anderen te lezen! Ik deed les 11 met een gemiddelde snelheid van 8,4 km/u en 4,06 km in totaal!
Ik ben wel afgevallen door het joggen met evy ( hardlopen kan ik het nog niet noemen..)in combi met gezonder eten!