Jup. Duidelijk Meiske Geen stalen zenuwen hoor lol. Gewoon geen zin om mezelf gek te maken. Nou net terug van de Egels. Ik werd me toch ineens beroerd tijdens het schoonmaken van de hokken. Ik lig nu ff op bed. Bleh.
Haha @tipp42hgg. Hoeveel dpo zit je? Ik heb echt een rukdag. Zit totaal niet lekker in me vel, chagerijnig. Alles geeft me de kriebels. Heel gek. Iedereen loopt te zeuren in mijn ogen terwijl t best meevalt
Hoeveel door zit je poppy. Bij mij was dit altijd teken van een zwangerschap. Merkte aan mezelf dat ik chagerijinig reageerde en alles en iedereen vond zeuren....
Zit ook even te googlen.... Maar ben sinds zondag eigenlijk al vrij aan de dunne (eetse!) na het eten steeds. Ik heb al vrij gevoelige darmen door pds. Maar nu zie ik dat t een kwaaltje kan zijn..... Oohooh hihi
Ik niet aangezien ik gewoon verwacht ongesteld te worden morgen. En tot nu toe heb ik steeds gelijk gehad
Hahaha. Ik ben gewoon een schijtluis Ik vind om de een of andere reden ongesteld worden minder erg dan een negatieve test zien. Dat lijkt altijd wel harder aan te komen. Daarom test ik niet zo snel.
Nou vind het zelf ook spannend hoor! Net aan me man gevraagd of hij wat zag aan me. Zegt hij: je tepels zijn donkerder... Tjahhh wat moet je daar nou mee? Baarmoedermond is heel laag. Een vingerkootje lager dan gisteravond. Kan dat iets betekenen? Zit symptomen te zoeken haha....