Succes elsa met de 20 weken echo! En roosjuh jij zaterdag ook veel succes. Balen van de negatieve test poppy maar kan nog te vroeg zijn!! Wij hebben zaterdag een pretecho. Verrassing voor man en zoontje kan dan ook eindelijk mee naar de echo. Super veel zin in. Zo benieuwd naar hoe groot de baby nu is en wat je allemaal kan zien.
Poppy, wat jammer zeg. Ik blijf voor je duimen. Hier een goede echo gehad. Alles zag er goed uit. En het is echt een meisje
Nou hier is het ook weer ellende.. zou maandag ongesteld worden (of niet..) maar zag ineens vandaag toen ik naar de wc ging dat ik zwaar ongesteld was geworden!
Jeetje Dat is dan ook een heel stuk vroeger dan je dacht! Heb je ovutesten gebruikt of getemperatuurd?
He bah, dat zijn geen leuke berichten! Balen dames!! Dat eerder ongesteld worden had ik voor de eerste zwangerschap ook, dacht ik altijd, wat wil mijn lichaam nou.
@Lout, balen meid! Dat is zo klote als t je overvalt! Dikke knuffel voor jou! Ik kijk nog hoopvol naar me test van vanmorgen en tuur er bijna een streepje in. Pfff heel jammer. Ik hoop dat ik gewoon te vroeg getest heb. Die 3 dagen positieve ovulatietest is best verwarrend... Dan zou ik maandag of dinsdag me ei hebben gehad.... Zou best kunnen. Ik hoop dat we dan alsnog raak hebben geschoten!
Ja begrijp er helemaal niets meer van. 1e maand 20 dagen (niet gek net gestopt) 2e maand 29 dagen 3e maand 28 dagen 4e maand 26 dagen 5e maand 31 dagen 6e maand 24 dagen... Nog nooit getemperatuurd of ovu testen gebruikt. Wordt denk ik toch maar eens tijd daarvoor. Dit is te frustrerend
@Lout, ja dat is frustrerend. Ik denk idd dat ovulatietesten je een hoop helderheid kunnen geven. Misschien is je ei wel heel snel of is je lf korter dan gemiddeld. Bij mij hebben de ovulatietesten veel helderheid gegeven en vind t wel prettig om te weten.
@Lout, zou inderdaad eens ovutesten proberen of temperaturen. Nadeel met temperaturen is dat je pas na je ei weet dat ie geweest is maar het is wel het meest betrouwbaar als je het goed doet. Lastig hoor je hebt inderdaad wel hele wisselende cyclussen. Tenminste 24 en 20 dagen is wel raar. Je andere cyclussen zijn prima qua lengte.
Inderdaad Lout. Ovulatietesten en/of temperaturen kan je inzicht in de je cyclus geven. Misschien heb je een vroeg ei, of een korte lf. Of een combinatie.
Wij Hebben vandaag genoten van een prachtige echo van de kleine. We zagen mooi de vingertjes, duimpje omhoog, gevuld maagje. We hebben enorm genoten.