Wat fijn! Dat moet je een goed gevoel geven! Wij hebben over anderhalve week pas onze eerste echo, kan niet wachten tot het zover is.... ik dacht dat de weken na je ovulatie lang duurde, maar dit is nog veel erger!
Hoezo PAS over anderhalve week. Ik moet nog 3 1/2 week wachten Haha. Wachten duurt altijd te lang he.
Ja, wachten duurt lang! Meiden die ongesteld zijn geworden, balen . Lasas, wat leuk! Blijft bijzonder he.
@Lasas je omschrijft het prachtig, lekker nagenieten! Ik mag weer een echo over twee weken. Eerste echo afgelopen vrijdag. Een zwak net beginnend hartje te horen, geschat 5w6d, terwijl ik toch echt weet wanneer mijn eisprong is geweest, en dus op een weekje langer uitkwam. Gyn zag dat ik mij zorgen maakte, en dus stelde voor om ipv over 4 weken een echo te doen, weer over 2 weken te kijken.
@Roosje35, snap wel dat je je daar zorgen over maakt. Is toch wel flink verschil maar komt vaak voor in de eerste weken. Een paar mm er naast meten scheelt al een paar dagen. Wel fijn dat je sneller terug mag komen! Hopelijk zit die week er weer bij bij de volgende echo.
@Roosje35 gelukkig stelde de gyn voor dat je eerder terug mocht komen. Hopelijk over 2 weken alles nog helemaal goed!
Leuk @Lasas!! wij gaan ook nog wel even wat regelen gewoon voor de *pret* Gisteren hebben wij onze 20 weken echo gehad, alles goed voor zover ze kon zien, noemde alles prachtig dus hopelijk helemaal gezond! Enn, wij krijgen een meisje!! Een lief klein zusje voor onze zoon, dolgelukkig zijn we
@roosjuh007, wat leuk een meisje! Heb je van allebei 1 hihi. Lijkt me toch wel t leukst al gaat t natuurlijk op de eerste plaats om de gezondheid van de baby. Fijn dat ze er goed uitzag! Gaan jullie t vertellen dat het een meisje is? Hier vanmorgen getest, helaas wit dus nu maar wachten dan
Teleurgesteld! Maar we gaan er weer tegenaan deze ronde Heb ook even pauze gehad van het forum, was wel even fijn. Ik ga even bijlezen
Nod-lijstje 17 juni Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 19 juni Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 6 juli Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 15 juli Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Pauze Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje Totaal: 5 Zwanger: Elsa86 Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Roos198 Roosje35 Meiske2015 Afspraken: Elsa86 - 15 juni - 20 weken echo Roos198 - 25 juni eerste echo Roos198 - 4 juli intakegesprek Meiske2015 - 13 juli - intake & eerste echo Elsa86 - 26 juli - 3D/4D echo
Ja was fijn, ik zit alweer op CD10 vandaag dus dat schiet op. Ook enorm druk op mijn werk en thuis in de tuin bezig dus ook wel genoeg afleiding gehad. Ook gaan we deze week de avondvierdaagse van onze gemeente lopen, 4x 15km. Mijn vriend loopt de Nijmeegse vierdaagse met Defensie en dan moet hij 4x 40 dus dit is een kleine training voor hem, ik loop mee voor de lol, 4x 15 lukt me wel En hoe voel jij je? Nog geen kwaaltjes?
Ik voel me prima Echt kwaaltjes niet. Alleen gisteren opgemerkt dat mijn bh's al niet meer passen Had gelukkig nog wat maatjes groter liggen van vorige zwangerschap haha. Maar ben niet misselijk of zoiets. Vanmiddag komt moeders voor moeders Heel veel succes met de vierdaagse!! Pittig met deze hitte. Goed drinken he Veel afleiding is ook wel prettig. Gaat de tijd voor je gevoel tenminste ook snel.
Zou iemand voor mij het lijstje kunnen aanpassen? En mij op 11 juli kunnen zetten. Gemiddelde van de cyclussen kwam toch op 27 ongeveer dus hou dat maar aan.
Nod-lijstje 9 juni Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 17 juni Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 11juli Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 15 juli Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Pauze Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje Totaal: 5 Zwanger: Elsa86 Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Roos198 Roosje35 Meiske2015 Afspraken: Elsa86 - 15 juni - 20 weken echo Roos198 - 25 juni eerste echo Roos198 - 4 juli intakegesprek Meiske2015 - 13 juli - intake & eerste echo Elsa86 - 26 juli - 3D/4D echo
@roosjuh007 leuk een meisje! Koningskoppel! Ik zit in de lappenmand. Nou ja... Eerder op een stoel met mijn pootje omhoog. Ik ben zaterdag in de sauna uitgegleden en nu zit ik met verrekte enkelbanden. Fijn dat je er weer bent Hobbs.