Nod-lijstje 17 juni Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 6 juli Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 11juli Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 15 juli Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Pauze Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje Totaal: 5 Zwanger: Elsa86 Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Roos198 Roosje35 Meiske2015 Afspraken: Elsa86 - 15 juni - 20 weken echo Roos198 - 25 juni eerste echo Roos198 - 4 juli intakegesprek Meiske2015 - 13 juli - intake & eerste echo Elsa86 - 26 juli - 3D/4D echo
Beterschap Tipp! Dat kan flink pijn doen weet ik uit ervaring... Helaas geen amusant verhaal, ben destijds gewoon van de trap gevallen en heb mijn enkelbanden finaal afgescheurd. Hoezo lomp. Lijkt me trouwens ook niet fijn als dat in de sauna gebeurt in je nakie...
Ah ff afstand van ZP scheelt wel lijkt me Hobbs, alles draait hier natuurlijk om baby's krijgen en baby's hebben kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld was/bent. Maar moet gewoon goed komen binnenkort.. Auch Tipp, onfortuinlijk momentje indd je hebt een enkel-app ter versterking van je enkel als hij weer wat beter voelt..
He @tipp42hgg sterkte! Hier nog geen ongesteldheid. Ik vind t gek..... Maar wacht t rustig af. Anders vrijdag gewoon weer testen
Spannend Poppy! Ben je het anders wel regelmatig? Ik merk dat het me goed doet om even alleen bezig te zijn met mijn gevoel, en niet met zwanger worden. Geeft wat rust. Zoals we er nu in staan, blijft het wel bij deze ene maand en ga ik starten met bloedverdunners als mijn menstruatie geweest is. Te lang tegenhouden voelt ook niet goed, het verlangen is alleen maar groter geworden na de miskramen.
Helaas toch ongesteld geworden gister einde middag. Denk dat mijn eitje dan toch wat moeite had met loskomen door de 3 dagen positieve ovulatietesten en dus is hij pas dinsdags gesprongen. Op naar de volgende ronde!
Sorry beetje stil vanaf deze kant. Weer geen meldingen gehad Hier is alles goed. Ik had nog zin in een knaltest dus heb vanmiddag toch nog even nieuwe testen gehaald hahaha. Nog steeds geen kwaaltjes. @Poppy1987, wat balen toch ongesteld geworden!! @Robijn89, leuk dat jullie er volgende ronde weer voor gaan. Hopelijk snel een baby'tje wat blijft plakken! @tipp42hgg, hoe is het met jou?
@Robijn89, had over jouw bericht heen gelezen. Maar goed naar jezelf luisteren en als je een goed gevoel hebt om weer verder te gaan, dan moet je dat doen! Ik kan wel begrijpen dat t verlangen groter wordt maar misschien ook de angst en de grote waarom vraag? Ik hoop echt dat er snel een zwangerschap is die goed blijft gaan bij je! @Meiske2015, wat een knaller joh haha!
He jammer poppy.... Goed dat je naar je gevoel luistert Robijn. Dicht bij jezelf blijven is vaak het beste. Mooie test Meiske. Twijfelde je nog? Ik zit nog steeds met mijn pootje omhoog. Vriendlief zet elke ochtend heel lief de stoelen voor me klaar in de tuin zodat ik lekker buiten kan zitten.
Oh wat jammer Poppy Dar is een duidelijke knaller Meiske! Angst is er zeker. De waaromvraag niet, want de reden weten we.. Ik hoop wel dat de bloedverdunners werken. Daar ben ik het bangste voor.. dat het niet werkt en ik weer een miskraam krijg. Dan zijn de opties op.