Ik kan me voorstellen dat de gedachte dat je opties opraken beangstigend is Robijn. Het lijkt me ook alles behalve makkelijk
Haha nee hoor twijfelde niet. Vond het jammer dat ik bij mijn dochter nooit heb doorgetest dus dacht doe ik nu wel. Lief dat je vriend er voor zorgt dat je lekker buiten kan zitten @tipp42hgg! @Robijn89, vervelend dat je toch nog zo in de angst zit. Hoop zo hard voor je dat de bloedverdunners hun werk doen en je zwanger kan blijven.
Nod-lijstje 6 juli Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 11juli Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 15 juli Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 23 juli Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 Pauze Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje Totaal: 5 Zwanger: Elsa86 Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Roos198 Roosje35 Meiske2015 Afspraken: Elsa86 - 15 juni - 20 weken echo Roos198 - 25 juni eerste echo Roos198 - 4 juli intakegesprek Meiske2015 - 13 juli - intake & eerste echo Elsa86 - 26 juli - 3D/4D echo
Hopelijk slaan de bloedverdunners aan Robijn. Hier hebben ze 2x tot een goede zwangerschap geleid. Ook nog miskraam maar we aanlegstoornis in dat geval. Gister bij de gynaecoloog geweest, doorgaat met de huidige medicatie en hopen dat met 20 weken t spugen verder afneemt en de misselijkheid ook. Konden t hartje niet vinden dus een echo gehad en daaruit blijkt dat de placenta op de voorwand ligt en over de uitgang..bij mijn zoontje lag placenta ook laag en veel bloedingen gehad dus nu advies vooral veel rust, maar dat deed ik toch al met die Hg. Maar ook als de Hg hopelijk nog betert rustig aan. Verder was de gyn tevreden en zijn wij dat ook.
Vervelend @Lasas! Kan de placenta nog verschuiven of ben je daar al te ver voor? Als ie niet meer verschuift word het automatisch een keizersnede toch? Jammer dat het geen onbezorgde zwangerschap is voor je.
@Lasas jij hebt het ook niet makkelijk zeg. Veel sterkte en succes met alles! Hier zitten we op 3dpo, FF geeft aan dat ik woensdag op cd13 mijn eisprong had. Uiteindelijk nog gezellig gehad op O-3 O-1 O en O+1. Eerste keer dat we O-2 overslaan, hopelijk is dat het recept voor succes Ach ja, je moet je ergens mee vermaken,ik vermaak me met FF wel
Fijn dat het bij jou geholpen heeft, Lasas. Dat geeft moed! Bij jou zit het ook allemaal niet mee he. Krijg je nu ws een keizersnee? Spannend Hobbs! Hier volgens mij (aan de krampen te voelen) mijn eisprong.. dus dat zou betekenen dat mijn lijf het weer goed heeft opgepakt.
Goed bezig Hobbs! Zou fijn zijn Robijn als je lichaam het weer oppakt. Wij slaan deze ronde ff over. Met die enkel heb ik wel ff wat anders aan mijn hoofd.
De pijn is wel minder, en in huis kan ik al kleine stukjes zonder krukken hobbelen. Maar om nou te zegen "joepie" Nee....
Ja dat duurt wel ff @tipp42hgg , beterschap! Ik heb destijds zelfs 3 weken gips gehad... Ellende die enkelbanden...
Sterkte tipp! Dat zou mooi zijn als je cyclus al weer op gang is Robijn! Hopelijk trekt placenta nog gewoon op. Ben meer bang voor bloedingen dan voor evt keizersnede. Als dat moet dan is t maar zo.
@Robijn89 , wat fijn als je lichaam je normale cyclus gelijk weer aanneemt. Voorkomt een hoop frustratie. @Lasas, het zit je ook niet mee zeg! Maar als het maar goed gaat met de kleine, daar gaat t om! Gelukkig was het goed en hopen dat er geen bloedingen komen. @tipp42hgg, oef enkelbanden die zijn niet fijn als er iets mee is. Sterkte! Hier weer aan een nieuwe cyclus begonnen en ja hoor precies straks vruchtbaar als we met familie een weekje wegzijn... Tjah hebben ze toch echt even pech haha. Dat wordt heel zachtjes doen
Hahaha Poppy, groot gelijk!! Elke kans benutten!! En Lasas, ik hoop zo dat je van deze zwangerschap ook een keer mag gaan genieten!! Ik ben de laatste tijd weinig op zp geweest, ben enorm zenuwachtig. 1,5 week geleden een echo gehad met een zwak kloppend hartje en een termijn een week korter dan zou moeten. Aankomende vrijdag weer een echo om te kijken of het hartje toch sterker is geworden en de kleine is gegroeid. Ik vind het zo spannend!! Door de miskramen voor mijn dochter heb ik er weinig vertrouwen in, maar probeer mezelf elke keer weer op te peppen. Ik kan er weinig aan doen, best frustrerend.