Ja, en ze gaat 2x op kamp lol. De 1e week van haar zomervakantie gaat ze op scoutingkamp. Ze logeren dan op het terrein van de scouting in Zeewolde. En de laatste week van haar zomervakantie gaat ze op roeikamp. Dan logeren ze op he terrein van de waterscouting in Rotterdam.
Oh kamp! Dat was altijd zo leuk op school! Goede oude tijd... Haha Ik mag door naar de volgende ronde, temperatuur inmiddels 36.69 dus... Zal vandaag wel komen.
@Hobbs he bah! Sterkte! Het is zo irritant!! Blegh @tipp42hgg, kamp is leuk! Al zal je haar vast wel ff missen. @Meiske2015, mooi buikje hoor! Leuk dat je t al ziet. Zijn er van de zwangere dames nog meer buik foto's? Vind ik altijd wel leuk om te zien hoor! Hier in de vruchtbare dagen waar we weer even gebruik van maken hihi.
Hier dit keer nog ongeduldiger dan anders omdat ik voor het eerst ovulatietesten heb gebruikt en de dag dat die positief was is goed gebruik van gemaakt, daardoor nu nog zenuwachtiger of het dan eindelijk gelukt zou zijn! Gelezen online dat er meerdere vrouwen 5dagen voor nod al positief testen met de kruidvat 2v5 testen.. dus kon het niet laten. Helaas niets te zien, maar goed het was natuurlijk wel erg vroeg Voordeel is wel ik heb nu geen testen meer in huis dus als ik niets koop kan ik ook niet ongeduldig gaan testen!
Hahaha @Lout Ik testte 9dpo ook nog negatief En paar dagen later wel positief. Dus heb nog alle hoop voor je!
Hahahaha Lout... beetje vroeg..... Er is nog hoop @Poppy1987 ik mis haar elke dag Zo. Madam is klaar. Even naar mijn ex geweest om haar tas in te pakken (dat moet je niet aan papa's overlaten ). Daarna haar van school gehaald en samen wezen lunchen en toen naar de kapper om haar haar in te laten vlechten. Ze is er klaar voor. Ben benieuwd of papa haar vanavond in bed krijgt.
Hahah. Ja ik kan het niet, dus laat ik het de kapper doen. Ja was een lekker dagje. Maar ben wel moe nu haha