@Lout dat wachten is ook slopend en bij elk dingetje denk je... Zou t? Snap dat je eerder test hoor! Nog even volhouden dan tot woensdag. Ik duim met je mee!!! Bedankt voor de lieve woorden. We denken allemaal gelukkig t zelfde over.
Logisch hoor @Poppy1987. Zo'n familieweek is leuk, maar oh zo confronterend. Balen Lout. Nog even dapper paar dagen wachten. Ik duim nog steeds.
Vanochtend negatief getest, maar had nog heel klein beetje hoop. Maar dat is zojuist verdwenen.. ongesteld geworden Dus als iemand weer het lijstje gaat aanpassen. Dan kan helaas ook die van mij weer aangepast worden. Naar de volgende ronde en nod op 8 augustus. Hopelijk voor de andere meer succes?
Bezig met kamertje van zoontje, vloertje doen... ruimtelijk inzicht in niezzo heel best dus doe er wel lang over nu mn man alles behalve de laatste hoekjes heeft gemaakt ik ga me er zo weer es toe zetten. meteen speelgrondje maken in zn bomhutbed, dan kan ie beneden slapen en boven spelen hoest met de rest?
Ah nee @Lout Sterkte meid! @roosjuh007 hahaha, is ook wel een gedoe he die kamers. Maar wel super leuk! Ik begin hem beetje te knijpen. Morgenavond eerste echo!
He Bah Lout. Balen meis. Ik ben er lekker even een paar dagen met mijn moeder uit. Lekker naar Antwerpen. Spannend Meiske....
Nod-lijstje 15 juli Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 21 juli Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 1 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 8 augustus Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Totaal: 5 Zwanger: Elsa86 Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Roos198 Roosje35 Meiske2015 Afspraken: Elsa86 - 15 juni - 20 weken echo Roos198 - 4 juli intakegesprek Meiske2015 - 13 juli - intake & eerste echo Elsa86 - 26 juli - 3D/4D echo Roos198 - 28 juli - tweede echo
Balen lout!! Spannend meiske. Hopelijk een mooie echo. Veel plezier tipp! Leuke stad. Leuk zo met de kamer bezig zijn roosjuh. Hier gaat het nog hetzelfde. Over 2.5 week 20 weken echo en knijp hem nu al. Na de echo gaan we de zolder afmaken voor ons zoontje zodat hij naar zolder kan en beginnen we in september aan de babykamer denk ik. Hebben voor beide kamers al muurstickers besteld..dus muurtje in de verf en plakken maar. De meubeltjes gaan we weer gebruiken voor de baby. Nieuwe knoppen op de meubels en je hebt heel andere uitstraling.
Leuk tipp! sale is altijd goed Lasas, wat voor muurstickers heb je gehaald? Leukleuk @Meiske2015 laat je het weten morgen?! we duimen weer voor een gezond beebje
Voor ons zoontje 1 met diverse bosdieren. Voor de baby 1 met sterren in 3 tinten groen en een grote maan. Ben heel benieuwd hoe t gaat worden.
Leuk allemaal die verbouwingen en nieuwe kamertjes! Wat andere decoratie en je hebt een hele nieuwe kamer Net voor het eerst overgegeven...hoera Ga straks met een vriendin op visite bij een andere vriendin. Haar tweeling is 2 jaar geworden vandaag. Heb ik zin in! Vanmiddag nog even boodschappen doen en aan de poets en dan is het hopelijk snel 20.00 haha. @tipp42hgg, veel leuke dingen geshopt? @Lasas, inderdaad spannend de 20 weken echo. Hopelijk is alles goed dan!
@Lout, dikke knuffel! Gaat t een beetje met je? @tipp42hgg, antwerpen is inderdaad heel leuk! Geniet ervan! @Lasas, muurstickers klinken leuk. Dat mintgroen zie je nu echt heel veel. @Meiske2015, veel plezier vandaag en niet meer overgeven hoor!