@Meiske2015 hoe was de echo? Weet niet hoelaat je hem had vandaag. Maar de tijd is vast voorbij gekropen.... @tipp42hgg nog schoenen kunnen vinden? Ik was net aan t sporten en zit nu op 7 dpo en kreeg opeens de gedachte dat me eitje nu door t springen en hupsen niet kan innestellen of losraakte Dat kan niet toch??? Hmmm niet dat ik t nu verpest heb....
Nee dat kan vast niet poppy! We zijn gewoon beetje te geobsedeerd aan het denken nu als het niet "lukt". Ik zit dan ook mezelf gek te maken met alles, ik had dat ene wijntje op het terras niet moeten drinken. Of ik eet niet gezond genoeg etc etc. Het slaat nergens op ik weet het. Maar heb er echt de pest in dat ik weer ongesteld ben geworden. Probeer wat meer op de positieve dingen te focussen.. als ik weer maandje verder ben is het wel lekkerder weer voor de verjaardag van de toekomstige kleine. Ben ik ook niet hoog zwanger met de feestdagen/drukte. Je moet wat he
@Lout, ja dat dus! We willen t zo verschrikkelijk graag. Maar wil dat gevoel ook eigenlijk helemaal niet dat je bij allles denkt.... Ojhh zal t? Maar toch is dat gevoel er, de hoop. Vorige ronde hebben we zo goed benut en dacht ik echt...nou als t nu niet zo is.... Dan snap ik er niets van. Toen werd ik ongesteld en deze ronde hebben we 1x benut. Dus denk nu maar dat t gewoon niet zo is om mezelf niet gek te maken. Snap dat die klap hard aangekomen is en hoop echt dat t bij ons en de andere meiden hier snel raak mag zijn!!! We doen in iedergeval allemaal ons best!
@Poppy1987, nee hoor meid! Lekker blijven sporten. Is juist goed voor je. Ukkie nestelt echt wel in @Lout, ja die frustratie...zo vervelend! Maar lekker genieten van alle kleine dingetjes. Ook het wijntje op het terras. Ik heb rond de eisprong aardig gedronken deze keer vanwege mijn verjaardag. Maar begrijp dat je alles in twijfel gaat trekken. Hopelijk sluiten jullie snel aan! Zou het zo leuk vinden als we allemaal niet al te ver uit elkaar zitten. Duimen draaien!!
Fijn meiske! Wachten duurt lang he als je iets heel graag wilt.. Knuffel voor jullie meiden, hopelijk is het snel bij iedereen raak.
Ja de frustratie is behoorlijk als je wens zo groot is. Ik doe wel alsof ik een koele kikker ben, maar ondertussen. Morgen mijn NOD. Tegelijk met het straatfeest. Geeft wel afleiding. @Poppy1987 Jup. En flink afgeprijsd (dat is het leuke van shoppen in Antwerpen. Ze hebben in België maar 2x per jaar uitverkoop. In januari en juli. Dan is het een hele maand flink uitverkoop met kortingen tot soms wel 80% )
Fijn, ik heb geen meldingen gehad. @Lout wat balen dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk meer succes de volgende ronde. @Meiske2015 wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Blijft toch altijd spannend. Ik ben afgelopen week flink beroerd geweest. Had al een tijdje pijn rechts onderin mijn buik. Vrijdag voelde ik me niet heel lekker en zaterdag kreeg ik koorts. Na overleg met de vk heb ik de hap gebeld. Bleek blaasontsteking te hebben. Kuur gekregen, maar bleef me slecht voelen. En koorts bleef. Dus maandag eigen huisarts gebeld. Die heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis. Echo gehad, was niks op te zien. Maar de blindedarm was niet goed te zien op de echo. Dus dinsdag ben ik door de MRI geweest. Maar ook daar was niks op te zien. Ik moest het even op zijn beloop laten. Nu voel ik me weer stukken beter en heb geen koorts meer. Ik vermoed dat er ook een griepje achter heeft gezeten. Maar omdat ik vorig jaar een abces bij mijn rechter eierstok heb gehad, was ik daar nu weer een beetje bang voor. Gelukkig vals alarm.
@tipp42hgg, leuke schoenen!! Altijd goed zo'n uitverkoop. @Meiske2015, fijn dat de echo goed was en het hartje goed te horen was. Lekker genieten meid. @Elsa86, dat is even schrikken. Fijn dat je de onderzoeken hebt gehad en dat het uiteindelijk niets ernstigs bleek te zijn. Kan je de baby ook goed zien op een mri?
@Poppy1987 volgens mij wel. Ik deed Mijn broek weer aan en toen klopte die vrouw op de deur. Ze hadden wat beelden voor me op cd gezet. Mag eigenlijk niet, maar ze hadden meer oog voor die kleine dan voor de rest (was niet de arts die het moest beoordelen ) Ik kon er alleen zelf weinig van maken.
Wat leuk @Elsa86 dat ze dat meegaven. Toch grappig, al kan je er zelf inderdaad niet zoveel aanzien misschien...
Spannend Tipp! Mijn nod is een dag nadat we terug komen van vakantie. Dus hopelijk genoeg afleiding om me in te houden te vroeg te gaan testen. Dat was even schrikken Elsa, gelukkig gaat het weer wat beter nu.
Oh lekker @Robijn89, even op vakantie! Hopelijk lekker weer. geniet er van. Ben ook benieuwd waar je heen gaat
Oeh scary sjit Elsa... gelukkig voel je je weer goed nu. Op mri beelden kun je vaak door'zoomen' binnen het programma dus misschien heb je alleen de vage foto nog maar gezien? ahh morgen tipp! nog eventjes.. Supernieuws meiske, mooi kloppend hartje!
We gaan een weekje naar Limburg met 2 bevriende stellen en onze kinderen. Gewoon in eigen land dus, maar even lekker er uit . Duurt nog 2 weken. Mijn eisprong valt nog mooi thuis, haha. Op vakantie slaapt onze dochter op onze kamer .