Zelfde hier, mijn vriend houd wel van een biertje met vrienden en na de tennis. En dat worden wel eens veel biertjes in het weekend. Nu heeft hij zelf ook gelukkig in verdiept dat dat (sowieso al) slecht is. Dus nu maand lang niet drinken en daarna wil die af en toe een biertje maar niet in het weekend teveel. Voor hem wel wat lastiger aangezien die veel vrijgezelle vrienden heeft die in het weekend geen grenzen kennen Maar gelukkig wil die het zelf ook graag dat het wel lukt bij ons dus hij wil dit zelf! Anders werkt het ook niet denk ik als iemand anders je gaat vertellen wat je moet doen.
Lieve mannen zeg! toch knap dat ze zoiets niet meteen als 'pressure' ervaren ofzo.. Ik nam granaatappelsap van Pom, schijnt innesteling te bevorderen, en is gezond dus waarom niet.. klein pommetje in de ochtend.. Verder bleef ik liggen en niet meteen opstaan..
Wat knap @tipp42hgg dat je zo lang kunt wachten. Ik duim voor een positieve test. Ik heb alleen bij de laatste granaatappelsap gedronken. Verder iets langer blijven liggen dan anders. Iemand hier wilde graag buikfoto's zien, dus bij deze.
Wauw @Elsa86 wat een mooie buik! De verschillen zijn zo leuk om te zien. Soms heeft iemand met 5 weken echt al een buik, dan denk ik... Hoe verberg je dat? Hihi. Gisteren vroeg naar bed gegaan, gelukkig is de buikpijn nu over, hoofdpijn is er nog wel een beetje. Ik zal wel ongesteld gaan worden. Wat een pijnsteken gisteren zeg!
Oh mooie buik elsa Hopelijk niet poppy. Ik begin langzaam te twijfelen of ik nog ongesteld word. Lol. Maar ik wil echt op zijn minst tot het weekend wachten. Vriendlief wordt inmiddels een beetje nerveus lol. Niet dat het niet wil, maar zijn wens is altijd minder groot geweest dan de mijne. Wel is voor hem goed, niet ook. Maar als het wel zo is. Zal er flink geschoven moeten worden met de kamers, en daar ziet ie wel een beetje tegenop lol. Waar we nu het kantoor hebben, daar komt dan de babykamer, dus moeten er 2 zware bureaus naar zolder haha.
Knap hoor van je vriend @Lout! Kan me voorstellen dat het wel heel pittig is als je vrienden hebt die veel drinken. Hopelijk geeft het positief resultaat! @roosjuh007, dat deed ik ook inderdaad! @Elsa86, heel mooi!! Gaat hard al he, 24 weken! @Poppy1987, dat zou heel erg balen zijn meid @tipp42hgg, oh dat is wel even een klusje ja! Maar gelukkig tijd zat nog als je zwanger bent haha. Manlief is hier ook aan het stressen omdat we best veel moeten veranderen. We wonen niet zo groot dus word aardig schuiven om meer opbergruimte te creëren. Maar goed ik wil pas drastische dingen als we de termijnecho hebben gehad.
Spannend tipp. En hoop te doen voor ml als t zo ver is haha Mooie buik elsa! Fijn dat de mannen ook zo meewerken. T is toch best lastig. Wij hebben met ons zoontje alles gedaan om zwanger te worden. Uiteindelijk na jaren gelukt. Nu wat hulp van de gyn en de homeopaat en snel zwanger. Verder niks speciaals gedaan. Ruim 18 weken nu en begin m te knijpen voor de 20 weken echo.
Spannend weer Lasas. Hoe voel je je nu? Net toch maar een paar testen online besteld. Op zo'n klein dorp waar ik woon loop ik liever niet gewoon even naar de drogist. Iedereen kent elkaar lol.
Mooie buik Elsa! O Poppy dat is niet te hopen Spannend Tipp, met die kamers komt het vast ook wel goed als je zwanger bent. Hier eigenlijk nooit iets speciaals gedaan voor zwanger worden, ook niet langer blijven liggen ofzo. Maarja, het zwanger worden is hier ook het probleem niet. Het blijven daar in tegen..
@tipp42hgg ben heel benieuwd! Ga je zaterdag testen? En met die kamers komt wel goed hoor. Mannen moeten denk wat meer wennen dan de vrouw. @Lasas, hoe voel je je? Behalve de zenuwen voor de echo. Willen jullie weten wat het geslacht is? Ik ben niet ongesteld, heb wel veel waterige witte afscheiding wat ik normaal niet heb... Me onderbroek was ook gewoon nattig. Bahh. Heb een ovulatietest gedaan, en die is toch wel licht positief vind ik.... Heb niet zoveel getest deze ronde, maar normaal zijn ze witter als ik nog geen ei heb gehad... En me ei is al geweest maar weet niet hoe t daarna is qua ovulatietest. 6-7 zal me piek geweest zijn.
Vervelend @Poppy1987 Veel afscheiding was bij mij wel een goed teken. Heb het nu ook nog steeds. Duimen draaien!! Zeker spannend de 20 weken echo @Lasas! Wanneer staat ie gepland? @Robijn89, hoop zo dat de medicijnen jullie gaan helpen!
Waterige afscheid hier ook bij de zwangerschappen. En menstruatie-achtige steekjes zonder menstruatie. Lief, @Meiske2015
Haha ja, omdat ik gisterem zoveel afscheiding had (en nu nog) en eergisteren had ik zo'n buikpijn, dus dacht ik opeens straks heb ik me ei niet goed gehad ofzo. Wilde dat eigenlijk uitsluiten zodat ik er niet zo over twijfel. Maar ik vind hem wel een beetje positief.... Maar las ook dat dat kan duiden bij sommigen op een zwangerschap...