Dat was het ja!! Haha Nog leuke uitstapjes op de planning @Robijn89? Jij ook een leuk vooruitzicht @tipp42hgg!!
Nee, nog niet echt. We zitten in een park met animatie en veel dingen om te doen.. zwemmeer voor de deur, dus hopelijk wordt het een beetje mooi weer. En er is in de buurt vast ook vanalles te doen. We zien het wel. Iig even lekker er uit. We gaan met vrienden en hun kindjes, dat is sowieso al heel gezellig
Fijne vakantie morgen @tipp42hgg ! Ik mag nog even wachten.... Gaan in september pas. Hier nog niks aan de hand, zit op 9DPO. Wachten is saai en duurt lang. Ik verwacht er wederom niks van deze maand. We doen het al 6 maanden perfect op de vruchtbare dagen maar helaas... Waarom zou het nu wel raak zijn?
Ach ja @Hobbs, herken je vraag en kan niet zeggen waarom wel of niet. Een bevruchting en dan nog een innesteling en de juiste timing met alles. Het is niet eenvoudig... Komt echt wel goed! Probeer t los te laten. Ik doe zelf elke dag de symptomen goed opschrijven in de hoop dat ik een verschil merk met vorige maanden. Ook echt kiling, maar vindt het wel fijn. En verder afleiding zoeken. En gemiddeld doet een vrouw er 9 maanden over ofzo om zwanger te raken
Ja ik weet het, heb het de laatste maand ook echt losgelaten, ik doe alleen nog temperaturen. Geen multivitaminen, geen granaatappels, zelfs geen foliumzuur. Was er ff helemaal klaar mee
Begrijpelijk hoor @Hobbs maar wel heel vervelend voor je! Elke maand dat je er over doet is er een teveel.
Ik herken het helemaal. Ik laat het ook even los omdat het teveel frustratie geeft. Deze week was ook m'n ei maar niet benut, thuis veel gemopper laatste tijd dus ga me er even niet mee bezig houden. En ik heb besloten nog een nieuwe tattoo te laten zetten wat ik al heel lang wil en dat mag ook niet als je zwanger bent. Dus ik ga wel weer opletten en testen in september denk ik.
Fijne vakantie tipp!! Watvoor tattoo wi je lout? Ik duim voor je hobbs! Hopelijk is t dit keer raak! Vandaag 20 weken!! We zijn op de helft en ik voel de baby eindelijk echt. Ook manlief kon het voelen vanochtend.
Hahaha ja idd. Ik hoop dat deze iets kleiner is dan zl (ruim 4 kilo) en iets liever voor mijn ribben haha
Thanks Lasas. Het is en beetje regenachtig, maar we hebben lol. Meisje is vanmorgen een workshop appeltaart bakken gaan volgen. De taart was erg goed gelukt. Vanmiddag is ze gaan hutten bouwen met het animatieteam en vanavond gaan ze zwemmen van 21.00 tot 22.00. Dat heet in het programma 'stiekem zonder ouders' En nu stoeit ze in het zwembad met mijn vriend.
Het wordt een beetje dit idee. Mooie bloemen (sommige met betekenis) in zwart/grijs/wit op m'n onderarm.
Oh wow, dat is een flinke. Wel mooi. Ik ga waarschijnlijk in december/januari een nieuwe tattoo laten zetten. Zit te denken aan 3 olifantjes achter elkaar met de namen van de kinderen. Op het geboortekaartje van de 3e komen ook 3 olifantjes.