Fennec dankjewel! Olifant ik zou die testen zelf ook gewoon gebruiken hoor, ik zou ook niet weten wat er anders moet zijn als ze over datum zijn, als ze nu gewoon roze doorlopen. Poppy foliumzuur kun je inderdaad nu al meteen mee beginnen, kun je een mooi spiegeltje opbouwen van te voren. Ik slik zelf wel multi, omdat mijn cyclus weer normaal moet worden, ben nogal ontregeld door de bv 😅 dus vind dit voor mezelf nu fijner. Dex granaatappelsap heb ik de vorige keer gedronken, hielp niet bij mij dus nu koop ik het niet meer, vind het daar toch iets te duur voor 🙈
Mooneyglow, welkom! Ik denk inderdaad wel dat het verstandig is eerst je operatie af te wachten. Hopelijk niks ernstigs? Daantje, het is inderdaad niet goedkoop.. ben inmiddels wel gewend aan de smaak, want dat was ook even wennen..
Dex dankjewel! Nee gelukkig niet, wat wildvlees na mijn vorige zwangerschap. Halen ze zo weg onder een roesje.
Welkom Moneyglow! Heb al nieuwe besteld Haha van zwanger & kids. Twee dezelfde ovulatie testen gedaan met hetzelfde urine.. Eentje zag je niks op en andere licht streepje... Vertrouw ik niet 😂
Olifant ik denk niet dat ik de ovutesten nog zou gebruiken. Een jaar over datum is wel erg lang. Na verder lezen zie ik dat ze het niet meer goed deden haha. Hopelijk zijn de nieuwe testen snel binnen! Welkom Poppy! Ik slik alleen foliumzuur. Eenmaal zwanger stap ik over naar een multivitamine. Dex, ik drink al regelmatig granaatappelsap. Vind ik gewoon lekker haha. Maar had het idd ook gelezen. Baat het niet dan schaad het niet 😉 Welkom Mooneyglow! Vervelend dat je wacht op een operatie! Hopelijk verloopt dat allemaal goed.
NOD lijst "Beginnen 2017" 6 januari (1) daantje09 - 3e kindje, ronde 0 14 Januari (1) Dexie1989 - 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 15 Januari (1) Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 20 Januari (1) Olifant - 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 21 Januari (2) Rianne2985 - 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Januari (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 30 Januari (1) Fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 31 Januari (1) Roosjuh007- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 1 Februari (1) Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 1 15 februari (1) Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hallo allemaal, Ik schrijf/lees graag mee in jullie topic . Ik ben 30 en mijn man en ik hebben in november besloten voor ons eerste kindje te gaan. Ik ben begin december gestopt met de pil, ontrekkingsbloeding gehad en gister NOD. Voor wat het waard is na de pil natuurlijk, ik weet niet of ik een eisprong heb gehad. Wel wat gekke klachten, maar soms vraag ik me af of ik niet gewoon meer op mijn lijf let dan anders en dus van alles voel. Fijn om jullie verhalen te lezen, ik ben niet de enige in deze onzekere situatie . Maan
Welkom nieuwe dames! Ik had vanochtend bijna een positieve ovulatietest, met m'n tweede plasje. Vanmiddag nog eens testen en dan vanavond maar gezellig maken. Vriendlief lag gisteravond al lekker te ronken dus dat werd niks meer haha!
Herkenbaar, dat je denkt 'NU is het moment' en dat je vriend/man daar toch heel anders over denkt en allang ligt te slapen.. Grrr . Ik probeer het wel zo spontaan mogelijk te houden: als een van ons geen zin heeft, dan niet. Ik hoop dat jullie een fijne avond zullen hebben .
Bij de vorige zwangerschap hebben we geen ovulatietesten gebruikt. Hebben jullie niet dat de spontaniteit er dan af is zeg maar? Rianne oh het wordt er dan niet makkelijker op nee.
Wil iemand mij op de lijst zetten? Ik ben 30 jaar en we zitten in ronde 2 voor ons 3e kindje. Ik hou de cyclusduur van de vorige maand aan en dan is mijn NOD 20 januari. Ik gebruik geen ovutesten.
Ik gebruik geen ovaluatietesten. Mijn cyclus is heel regelmatig dus ik weet wanneer mijn eisprong ongeveer is, maar ook daar probeer ik niet te veel mee bezig te zijn.. Het moet wel leuk blijven en niet als moeten voelen. Elsa, ik ga je er even bijzetten.
NOD lijst "Beginnen 2017" 6 januari (1) daantje09 - 3e kindje, ronde 0 14 Januari (1) Dexie1989 - 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 15 Januari (1) Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 20 Januari (2) Olifant - 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 21 Januari (2) Rianne2985 - 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Januari (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 30 Januari (1) Fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 31 Januari (1) Roosjuh007- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 1 Februari (1) Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 1 15 februari (1) Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Welkom nieuwe meiden! Dat van de mannen & zin is wel een dingetje ja... Je wilt er geen druk op zetten, maar soms moet je wel net even overtuigender zijn dan normaal hihi. Ik heb naar jullie geluisterd trouwens en vandaag toch even een ovulatietest gedaan. Kon er weinig uit opmaken.. Ik wacht maar gewoon rustig af tot volgende week vrijdag/zaterdag. Hopelijk komt er dan niks en kan ik gaan testen!
Ik gebruik wel ovulatietesten. Ik zou elke dag wel willen, maar mijn kerel kan dat niet 😂😁. Ik geef meestal een week vooraf al een "heads up" van wanneer ik verwacht de eisprong te hebben en als de test aan het oplopen is krijgt meneer een update als ik er dichtbij denk te zijn. Anders zouden we echt twee keer per week klussen en dan niet eens perse op de manier waarop je zwanger wordt zeg maar 😇
Succes Rianne 😬 Heel stilletjes haha. Welkom nieuwe dames! Als het aan mijn man ligt dan doen we het elke dag maar daar ben ik echt niet voor te porren. Mijn libido is wel flink afgenomen sinds de zwangerschap. Baal er best van maar kan er niks aan doen.
Ik gebruik nog geen ovulatietesten. Als we aan ronde 4 moeten beginnen dan koop ik er wel een paar. We proberen het nu nog zo spontaan mogelijk te houden. Ook al ga je al automatisch wat vaker klussen in de ovulatie week in de hoop dat het snel raak is . Welke ovulatietesten raden jullie aan? Die van de kruidvat?
Even een ego post, baal een beetje. Nou voel me wel een idioot nu. Had gisteren mijn ovulatie testen opgemaakt die niet over de datum waren... Omdat ik dus van een vriendin 27 nieuwe kreeg heb ik geen nieuwe gekocht die dag.. Blijken die dus over de datum te zijn.. Gisteren nog getest en negatief(net als de goede datum) vandaag had ik 4 testjes gedaan.. Omdat ik schrok van het positieve resultaat. Dus ze waren alle 4 best donker. Ik heb net nieuwe gehaald, en die was negatief.. Heb dus ook een over de datum geprobeerd en deze was ook niet te zien.... Grrrr wat moet ik nu denken? Is het normaal dat ovulatietesten 2 dagen positief blijven, dan weet ik meer.. Foto is van de positieve testen