Bedankt voor de felicitaties! Denk zelf dat ik misschien een paar dagen verder ben omdat de test al zo snel een hele duidelijke streep gaf. Of het zijn er twee, haha. Dat zou een mop zijn. Lout, jij inmiddels al meer duidelijkheid?
Nod-lijstje 1 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 8 augustus Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 7 september Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 8 8 september Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Totaal: 4 Zwanger: Elsa86 Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Roos198 Roosje35 Meiske2015 Robijn89 Afspraken:
Nod-lijstje 1 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 8 8 augustus Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 7 september Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 8 8 september Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Totaal: 4 Zwanger: Elsa86 Lasas Roosjuh007 Minnie1989 Roos198 Roosje35 Meiske2015 Robijn89 Afspraken: Robijn89: 23 augustus - vroege echo
Ik heb alweer geen meldingen gehad Begint irritant te worden. @Robijn89 hoe is het met jou? @Lout ruk dat je ongesteld bent geworden @Poppy1987 bijna eisprong tijd spannend! Wat een verrot weer Ik wil weer zoals we zondag hadden. Lekker zonnetje, af en toe een wolkje en vooral niet te heet haha.
Wat een flut weer zo zeg!! Al bijna 13 weken @Meiske2015 ! Wat gaat t snel! Balen @Lout Hoe is t met de andere meiden? Wij zijn uit de namen en dat lucht op..verdrr beetje bezig met kaartjes enzovoorts. En heb stofjes binnen zodat als ik me goed voel ik dekentjes kan maken. Zo komen we de weken wel door.
Hier alles rustig.. Wel flink misselijk, maar hopelijk niet voor niks . Fijn Lasas! Weet nog dat me dat bij mijn dochter echt rust gaf, dat we uit de naam waren. Hier valt het eigenlijk wel mee met het weer. Vanmiddag bij mijn schoonzus in de tuin gezeten. Begint nu wel aardig donker te worden..
Wat fijn @Lasas dat jullie uit de namen zijn! Geeft toch een bepaalde rust. Jullie willen niet weten wat het wordt?
@Meiske2015 nee we willen t niet weten. Wisten het bij ons zoontje ook niet en vonden dat een heel bijzonder moment na zo heftige zwangerschap. Nu weer voor gekozen. Moet zeggen bij ons zoontje was ik overtuigd van een jongen en normaal nieuwsgierig. Nu heb ik geen idee en echt enorm benieuwd..haha! Mijn buik groeit flink en voel de baby nu echt goed. Zo fijn!
Wat leuk!! Lijkt mij ook heel bijzonder om het pas na de bevalling te horen. Maar ik ben zo nieuwsgierig haha. En ik koop graag kleertjes en vind het unisex niet zo heel leuk.
@Lasas wat goed dat je het niet wilt weten. En dan bedoel ik dat je het zo lang kunt volhouden. Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor. Het lijkt mij ook geweldig om het pas bij de geboorte te horen, maar mijn nieuwsgierigheid wint het. En ik koop ook graag kleertjes en vind de unisex kleertjes ook niet echt leuk.
Ik wil ook graag kleertjes kopen maar koop het als de kleine geboren is. Ik.vond bij mijn zoontje de noppies lijn toen heel leuk maar hij was groot en dik en t rond hem helemaal niet. Scheelt t misschien ook dat ik tijdens mijn zwangerschappen zo beroerd ben dat shoppen toch niet gaat en ik daarna los ga hahahaha Hoe gaat t met jullie??
Haha denk dat ziek zijn inderdaad het geld wel in je portemonnee houdt. Maar toch vreselijk balen dat je je zo voelt! Noppies heeft inderdaad heel veel leuks! Vind ik nu ook. Maar goed nog even geduld hebben haha. Hier gaat alles verder z'n gangetje. Wel afspraak gemaakt bij de fysio. Bekkeninstabiliteit begint weer te komen helaas.
Ohhh jeetje zo snel al? Had je daar in je vorige zwangerschap ook last van gehad? Over 2 weken kunnen jullie al echo doen zeker of ga je wel wachten tot de 20 weken Echo? Heb je zelf een gevoel?
Ja bij dochter ook gehad alleen heel stuk later pas. Geloof met 24/25 weken ofzo. Denk dat we nog een pretecho gaan doen voor over week of 2. Valt mooi tussen de termijnecho en de 20 weken echo in. Ik denk dat het een meid is
Hier gaat ook alles goed, op wat maagzuur en pijn bij mijn schaambeen. Daarvoor loop ik bij de fysio. En als ik teveel doe voel ik het ook onderin mijn buik. Verder heb ik niks te klagen