Mooie naam, hoor je niet veel. Vind het heel lief klinken. Vind de naam ook mooi bij de andere meiden klinken. @Elsa86. Fijn dat het met jullie zo goed gaat, zwangere dames! @Meiske2015 wat vervelend dat je last heb van je bekken. @Lasas, gaat het al beter met je? Al wat kunnen doen met de stoffen. Hier zit ik rond mijn eitje, dus we doen er flink aan deze dagen!
Veel plezier poppy!! Ik duim voor je! Het gaat nog niet beter. Stofjes liggen nog in hun doos en nog niks mee gedaan Komt hopelijk wel. Zoonlief heeft in maand tijd zijn tweede blaasontsteking en is er flink ziek van. Elk beetje energie gaat die kant op
Hey meiden, Fijn dat het goed gaat met de zwangere dames. Vervelend dat het qua misselijkheid en overgeven maar niet over gaat, Lasas. Leuke naam hebben jullie voor jullie meisje, Elsa. Klusze, Poppy Hier flink misselijk, vanmorgen met overgeven erbij. Bij mijn dochter had ik dat ook, bij de miskramen niet. Dus hopelijk een goed teken. We zijn flink aan het aftellen naar woensdag
Succes Poppy!! de duimen draaien weer volop voor je!! Tja Robijn das wel balen, hopelijk zakt het af over een poosje..
Succes morgen robijn! Dan je eerste echo toch? T is stil hier! Ik tik bijna de 24 weken mijlpaal aan. Zo blij mee!!
Jeetje wat gaat het hard he! Ik morgen 14 weken haha. Net afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling. 7 september gaan we het weten. Best spannend haha.
Leuk meiske ben benieuwd!! En daarna shoppen haha Ik ga vd week even bellen voor 3/4d echo rond 27/28 weken. Bij ons zoontje ook gedaan en dat was echt zo opsteker voor de laatste weken! Dus gaan we nu weer doen. Nu al zin in!
Jaaa shoppen woehoe! Leuk!! Een 3/4D echo! Vond ik ook zo bijzonder. Jullie weten nog niet of jullie een zoon of dochter verwachten toch? Doe nu mee met een onderzoek naar de ontwikkeling van de hersenen in Utrecht. Krijg met 20 weken een 3D echo en met 30 weken een 3D echo. Misschien dat we voor onszelf daar tussen in toch ook nog pretecho boeken. Bij dochter ook gedaan.
Dankje @Lasas. Morgen de eerste inderdaad, ben erg nerveus.. Spannend de geslachtsbepaling @Meiske2015! Ben benieuwd.