Inderdaad stil hier! Hier nog steeds moe, misselijk en gelukkig haha. Hoe is het met de dames die nog bezig zijn met zwanger worden? @Hobbs heb ik hier ook al even niet meer gezien?
Fijn he zo'n mijlpaal @Lasas hier woensdag alweer 30 weken, ongelooflijk hoe snel de tijd gaat voor mn gevoel. Ik wil er nog even goed van genieten deze 'laatste' weken
Lees het nu pas @Robijn89 maar wat een super nieuws!! Gefeliciteerd! Hier gaat alles z'n gangetje. Zit alleen al weer gezellig bij de fysio voor bekkeninstabiliteit. Heb al het advies gekregen om een stapje terug te doen. En dan vraag ik me af hoe dan? Alsof het huis vanzelf schoon komt en mijn dochter voor der eigen kan zorgen Ach nog maar 25 weken te gaan
Dankjewel @Meiske2015 ! Haha ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan he als je al een kindje hebt.. Wel heel vervelend zeg
Wat vervelend meiske!! Eventueel iemand voor huishouden zodat je nog wel voor je dochter kan blijven zorgen? Hier ligt door.de hg t huishouden al week of 20 stil. Manlief probeert veel maar werkt full time. Vd week paar vriendinnen geweest en hebben geholpen..heel fijn. Nog steeds alles goed robijn?? Vind zo spannend voor je!
Nou ik doe alles het liefst zelf haha. Vind het nog te vroeg om alles uit handen te geven. Ik doe gewoon elke dag een beetje en in het weekend kunnen we samen wel wat doen. Voorlopig lukt het nog wel denk ik. @Lasas de misselijkheid nu wel grotendeels voorbij?
Zo.lang je nog keus hebt om t zelf te doen is dat natuurlijk fijn. Nee ik denk dat de hg hier blijft tot de bevalling. Spugen, misselijk. Vandaag ook weer vreselijke dag
Ja nog steeds alles goed. Kan mezelf af en toe wel flink gek maken door deze zwangerschap met die van mijn dochter te vergelijken, maar dat moet ik niet doen. Elke zwangerschap is anders, ik heb geen reden om te denken dat het niet goed zit.
Echt super fijn @Robijn89!! Gelukkig doen de medicijnen hun werk. Moet je die de hele zwangerschap gebruiken? Ik heb vanavond weer controle bij de vk. Gelukkig ook want had vanochtend wat bloed. Daarnaast ook hele dag beetje zeurderige buikpijn. Normaal nu alleen hartje luisteren maar hoop dat ze even wilt kijken met de echo of ze kan zien waar het vandaan kwam.
Ja ik ben na de goede echo van pillen naar spuiten overgegaan. Dat moet de hele zwangerschap en ook nog een tijdje er na. Fijn is anders, maar alles voor het goede doel . Bloedverlies is altijd schrikken he . Gelukkig vanavond een afspraak.
Ja altijd even naar maar hopelijk betekend het niks. Als de spuiten jullie een kindje geven over een paar maanden dan is het het zeker waard
Helaas geen extra echo gehad. Vond ze niet nodig. Moest het maar wat rustiger aan doen Alleen hartje geluisterd en verder was alles prima.
Ai toch schrikken @Meiske2015 , was het veel bloed? misschien toch een gesprongen vaatje of zoiets .. indd de moeite waard @Robijn89
Wat jammer dat ze niet even echo heeft gemaakt. Hopelijk ben je wel gerust gesteld en blijft het bloeden weg!
Het was niet mega veel maar vond het wel genoeg om te melden bij de vk. Ze had ook echt haast. Liep vreselijk uit.
Hier met de kleine ook alles goed. Alleen lig ik momenteel in de lappenmand. Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd aan mijn voet en mag 2 weken lang niet op die voet staan. Dus het enige wat ik doe is liggen op de bank en af en toe met behulp van krukken naar de wc. Enig voordeel: mijn bekken krijgt zo wel lekker even rust. Maar voor de rest vind ik het erg lastig en baal ik als een stekker. Ik had het ook wel na de bevalling kunnen doen, maar ik wilde niemand opzadelen met de zorg voor 3 kleine kinderen, waaronder een baby. Dus nu maar even tanden op elkaar.
Leuk weer @Robijn89! Hoe voel je je? @Elsa86 o dat is wel heftig! Wel fijn even wat extra rust maar verplicht is minder leuk. Hopelijk herstel je snel! Beterschap. Wij hebben gisteren de geslachtsecho gehad. Blijft nog even een geheimpje. Was wel weer super mooi. Goed gegroeid en tot nu toe is het kindje medisch helemaal goed gekeurd. Geeft ook wel rustig gevoel voor de 20 weken echo.