@Lout wat een teleurstelling zeg. Was dit een test van de Jumbo? Ik lees namelijk vaker dat die zulke streepjes geven. @Meiske2015 wat leuk zeg, weer een meisje. Mijn oudste snapt al heel goed dat er baby in mama's buik zit. Als de baby er is, mag zij in mijn auto voorin zitten en dat blijft ze maar herhalen. Ze zegt steeds dat ze met de baby gaat spelen en dat ze haar gaat troosten als ze moet huilen. Oh ja, en ze mag de baby niet slaan. Ze slaat nog wel eens makkelijk van zich af. Nog maar 2 maand te gaan.
Ja klopt! Jumbo inderdaad.. daar ga ik ze niet meer halen. Maar kwam die dag niet langs de kruidvat. Nu die weer in huis voor hopelijk aankomende maand een keer een goede uitslag. Anders wil ik ook langs de huisarts. Vind bijna een jaar ook erg lang en wordt er niet jonger op
Ik moet sowieso nog wat rondes wachten. Volgende week Mallorca, twee weken erna voor 15 dagen China en tussendoor moet mijn vriend nog 4 dagen naar Amerika voor een project. Drukke twee maanden voor de boeg dus, daarna maar eens verder kijken. Goed te horen dat alle ukkies hier het zo goed doen in de buiken!
11 DPO en mijn temperatuur begint al te zakken. Tampons gaan dus mee de koffer in helaas. Hoe gaat het met iedereen?
Maar je temp ziet er nog goed uit hoor! Denk dat het nu nog even weinig zegt. Ik blijf duimen voor je! Hier gaat alles z'n gangetje. Druk met de namen ellende vind dit echt het minst leuke.
Haha namen ellende Teveel keus of heb je nog geen idee? En ik weet dat het nog kan maar heb er weinig vertrouwen in....
Vervelend dat je je zo voelt Snap wel dat het moeilijk is om er vertrouwen in te houden als je elke keer teleurgesteld wordt. Hopelijk hebben jullie toch een feestje op vakantie! Ik heb nog werkelijk geen idee qua naam. De smaak van man en mij loopt totaal uiteen wat er in resulteert dat hij niet mooi vindt wat ik mooi vind en wat hij mooi vindt vind ik niet mooi
Ja zeker, lekker aan de cocktails! Een naam moet uiteindelijk wel lukken toch, er is zoveel keus Wel lastig als je totaal verschillende smaken hebt.
Oo ben wel beetje jaloers haha. Waar gaan jullie ook al weer heen? Ja we zullen wel moeten kiezen haha. Zal uiteindelijk ook wel goed komen maar is niet leuk uitzoeken als je allebei andere smaak hebt.
Ik vind een naam uitzoeken heel leuk, maar wij liggen qua smaak ook vrij gelijk. Zijn wel namen die mijn man mooi vind en ik niet, en andersom, maar we komen elkaar in het midden wel tegen. Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt als je er samen niet uit komt. Fijne vakantie Hobbs!
Wij hebben al bijna 4 jr een meisjesnaam paraat dus ben blij dat we daar geen gedoe over hebben. Hoop ook het beste voor je Hobbs maar snap dat de moed snel zakt als de uitslag steeds weer teleurstellend is, hang in there, het gaat een keer goed!
@Hobbs jammer als ze nodig zijn! Hoop dat je temp weer beetje stijgt. @Meiske2015, zal vast goed komen! Lijkt mij ook erg moeilijk. Hier ben ik ongesteld geworden maandag helaas. Wel even een flinke domper! Maandag hebben we een afspraak staan bij de huisarts. Zou het fijn vinden als het zaad nagekeken wordt en misschien bij mij een uitsteijkje of bloed ofzo. Hoef niet gelijk de medische molen in, maar wil wat meer duidelijkheid hebben. Na 9 maanden en 2 lamge cyclussen opeens vind ik het echt niet tof meer.
Snap ik @Poppy1987 , zeer vervelend dit! Wij zitten op Mallorca en wij zijn serieus het enige stel van onder de 65 zonder kinderen hier... Echt niet normaal hoeveel kinderen van onder de 4 jaar hier op het resort. Best wel zuur, krijg er enorm de kriebels van natuurlijk... maar goed, ik heb mijn Pina Colada....
Knuffel @Hobbs Het zal nu extra opvallen ja maar jullie komen ook een keer aan de beurt, kan niet anders!
Digi knuf Hobbs! Is inderdaad wel even een klap in het gezicht. Probeer toch te genieten van je vakantie. Hopelijk is het je laatste keer zonder kleintje.
Dank jullie wel! Lief! Morgen scooter huren en rondcrossen, vandaag lekker op het strand geluierd dus het komt allemaal wel goed hier Op naar ronde 11!
Klinkt als een heerlijke vakantie @Hobbs! Zal inderdaad wel dubbel zijn, maar wie weet hoe jullie er over een jaar bij zitten. Kan veel gebeuren in een jaar .
Hoe is het meiden? Leuke vakantie @Hobbs? Wij zijn maandag bij de huisarts geweest. Hij gaf aan dat er geen reden voor paniek is en dat er bij zoveel stellen het niet meteen lukt, maar mijn cyclussen vond hij niet geruststellend en zeker ook de meerdere positieve ovulatietesten en wisselende temperaturen zijn geen al te best vooruitzicht. We kunnen vrijdag al in het ziekenhuis terecht voor een fertiliteits onderzoek. Fijn dat het zo snel kan, ben wel heel benieuwd en beetje zenuwachtig ervoor.