Zeker fijn zo snel Poppy! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. Maar met de dingen die je nu opnoemt denk ik aan pcos. Dan zijn ovulatietesten niet betrouwbaar en schommelt je temperatuur heel veel. Gelukkig is dat wel iets wat goed behandelbaar is. Hier gaat alles. We hebben nog vakantie geboekt. Lekker nog even weg met z’n drietjes. Kijk ik echt naar uit! Morgen al weer 19 weken. Gaat hard..
Fijn dat je zo snel terecht kan Poppy. Wel spannend! Ik hoop dat ze jullie goed kunnen helpen. Hier alles goed. Gister termijnecho gehad, mijn uitgerekende datum staat nu op 11 april dus 3 dagen vooruit gezet. We hebben gisteren ook een geslachtsbepaling gepland. Zaterdag over 3 weken weten we het geslacht!
@Meiske2015, wat fijn nog even een vakantie! Heerlijk genieten. Is helemaal hip he een babymoon ipv honeymoon tegenwoordig. @robijn, leuk geslachtsbepaling! Gaan jullie het vertellen? Fijn dat t goed gaat! Vanmorgen in het ziekenhuis geweest en we gaan de komende 2 cyclussen alles in de gaten houden en eventuele resultaten gelijk meenemen voor de 2e cyclus. Ik zit nu op dag 12 en had 4 mm baarmoederslijmvlies en eitjes van zo'n. 1 cm. Weet iemand of dit goed is en wat normaal is? De arts zei dat het er goed uitzag op de inwendige echo. Alles netjes. Maandag moet ik terugkomen om weer een echo te maken. Dan zouden ze gegroeid moeten zijn. Deze eisprong wordt dus helemaal gevolgd en per keer bekijken we wanneer ik weer moet komen of dat er speciale dingen aan de hand zijn. Ook moet manlief zijn zaad laten onderzoeken. Dat gaan we denk na de eisprong doen maar ga nog even dat maandag navragen. Fijn dat ze zo alles bijhouden en ben heel benieuwd weer maandag! Hebben jullie nog tips of dingen die ik even moet navragen?
Wat fijn dat er gelijk zo’n werk van gemaakt word @Poppy1987! Ik heb geen verstand van groeiende eitjes en baarmoederslijmvlies. Je zou Rogijuli even kunnen pben. Zij kan je er wel antwoord op geven.
Ja hoor, als wij het weten mag iedereen het weten. Ik doe daar niet zo geheimzinnig over . Fijn dat er meteen werk van gemaakt id Poppy! Ik heb er verder geen verstand van wat 'hoort' qua baarmoederslijmvlies enzo.
@Poppy1987 fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen! Ik heb geen idee wat je zou kunnen vragen behalve of de waardes die ze opnoemen (zoals 1 cm eitjes) positief zijn of niet. Succes! Vakantie was heerlijk, maandag weer aan het werk helaas
Mooi poppy! klinkt alsof ze best snel al doorpakken nu he, met dat soort vragen kun je heel goed op ZP terrecht, hoop vrouwen die dat wel weten (ik niet..) behalve dat een Pommetje drinken goed is voor je baarmoederslijmvlies, of zoiets
Er waren nog meerdere follikel maar 1 groote. Dat gaat m worden! Hij is van 9 naar 15 mm gegaan. Dat is netjes 2 mm per dag. En het slijmvlies is van 4 naar 9 mm gegaan dat is ook super netjes. Leuk huiswerk mee gekregen voor komende dagen en vrijdag weer terug om te kijken of hij gesprongen is en dan bloedprikken. Verwachting woensdag of donderdag eisprong. Ben wel blij en gerustgesteld, dit ziet er goed uit zei de arts. Ovulatietesten geven echt nog geen enkele streep maar wel al vruchtbaar slijm nu, nog geen piek in t slijm, maar duidelijk aanwezig. Wel raar dat er nog geen eens een klein streepje staat.
Wat goed @Poppy1987! Hopelijk vrijdag de bevestiging dat ie gesprongen is en mooi resultaat over 2 weken Fijn dat het zo in de gaten gehouden word nu. Duimen draaien voor je meid! Onze kleine is gisteren perfect door de 20 weken echo gekomen. Alles ziet er super uit. Blijft toch spannend. Alleen weer een kleintje dus ik bel zo even de vk om te overleggen of extra groeiecho’s aan te raden zijn. Heb ik de eerste keer ook gehad en dit moppie is nog ietsjes kleiner. En beetje domper na het goede nieuws gekregen. De placenta ligt tegen de baarmoedermond aan. Als ie niet mee omhoog gaat groeien word het een geplande keizersnede @Robijn89 hoe gaat het met jou? Termijnecho al gehad?
Dat is zeker een domper @Meiske80. Ik duim dat de placenta nog gaat verschuiven. Ik sta vanaf nu onder controle bij de gynaecoloog. Vrijdag al eerste afspraak. Ons kleintje ligt 2 weken voor op groei en met haar hoofd zelfs 4 weken. Ik hoop dat ze niet al te lang meer op zich laat wachten. Net te horen gekregen dat een vriend (en neef) van mijn man onvruchtbaar is (Maar 2 zaadjes die ook nog niet heel bewegelijk zijn) en ze hebben ook vlekjes gevonden. Ze gaan nu onderzoeken op kanker.
Zo flinke dame! Gaan ze je eerder inleiden? Wat een heftig bericht hebben jullie gekregen Hopelijk goed nieuws na de onderzoeken. Sterkte voor jullie allemaal!
Ik heb geen idee wat ze gaan doen. Vrijdag zal ik wel meer horen. Ik dacht dat ik volgende week pas een keer naar de gyn moest, omdat ik maandag nog bij de vk ben geweest. Zeker heftig nieuws en ik hoop natuurlijk dat het meevalt. We moeten het maar afwachten.
Ai een placenta bij de exit is geen handige plek nee Hopelijk kan ie dus nog mee omhoog groeien? fijn die controle poppy! Als ze zo naar de eitjes kunnen spieken is dat toch betrouwbaarder lijkt me dan de ov-testen Wat een naar familienieuws Elsa, 2-4 weken op voor is best veel, weten ze ook hoe dat komt? ik zie in je onderschrift dat een van je dochters met bijna 36 weken geboren/gehaald is, had dat een zelfde reden?
@roosjuh007 er is geen reden bekend waarom ze te vroeg kwam. Mijn man was op cursus in Duitsland, op 4,5 uur rijden van hier. Misschien onbewuste stress...geen idee. Er is ook niet gezegd waar het nu door komt. Heb met 28 weken bloed laten prikken om de suiker te controleren, maar dat was goed.
Fijn dat het er goed uit zag @Poppy1987. Hopelijk een heel mooi resultaat over 2 weken! @Meiske2015: Ja, vorige week woensdag de termijnecho gehad. Vervelend nieuws van de placenta. Ik ken iemand die dat ook had en zij kreeg idd een keizersnede. Ik heb zelf ook een keizersnede gehad en dat viel me echt mee, maar natuurlijk is het fijner als je op de natuurlijke wijze kan bevallen. Ik hoop dat de placenta nog verschuift! @Elsa86 Flinke dame! Wat een naar nieuws van de neef van je man. Hopelijk valt het mee. Hier gaat alles goed. Misselijkheid is zo goed als over en de baby doet het tot nu toe perfect. We zouden binnen 10 werkdagen de uitslag van de NIPT ontvangen, die is nu 8 (gewone) dagen geleden dus verwacht ik binnenkort. Ik zou na 4 uur gebeld worden over de algemene bloeduitslagen. Daar zit ik nu op te wachten, maar ik verwacht niks geks.
Ik kreeg geen berichten meer dus dacht dat topic niet meer actief was. Wel dus!! Ga proberen weer mee te lezen en te reageren!
Vrijdag in het ziekenhuis geweest en het eitje was er nog. 2,18 cm!! De arts werd helemaal enthousiast ervan haha. Super lief om te zien. Slijmvlies was heel netjes 1,2 cm. Dus alles ziet er top uit. Ze wist zeker dat het eitje vrijdag nog zou springen en volgens mijn ovulatietesten klopt dat ook, die was zaterdag een tikje lichter. Dus beide dagen nog even gezellig gehad en nu heel hard duimen!!! Dinsdag weer terug om te kijken of hij echt gesprongen is en hoe t verder ontwikkelt. Vrijdag mag ik bloed prikken waarschijnlijk. Borsten en tepels zijn heel gevoelig, dus hij zal wel echt gespronge zijn. Jeeejjj, hebben goede hoop deze ronde.
Fijn @Poppy1987 , geeft toch wat meer gevoel van controle over de situatie tov het niet weten hè, blij te horen dat het tot zover goed zit en hopelijk mag het leiden tot een mooie zwangerschap was je vriend ook onderzocht?