Wat een goed nieuws Poppy!! Hartstikke fijn. Hopelijk goed nieuws over 2 weken. Duimen draaien voor je meid!
Fijn dat ze het nu zo goed in de gaten houden, @Poppy1987. Klinkt veelbelovend, ik hoop op een mooi resultaat!
Hopelijk.bij jou ook raak hobbs spannend! Ik heb gister groeiecho gehad ivm zoontjr die ruim 4 kilo was en vast zat met zijn schouderd bij de geboorte. Ook deze baby is weer aan de maat. Over 4 weken opnieuw groeiecho en dan kijken hoe groot ze m schatten. Vanaf 39 weken mag ik ingeleid worden als ik dat wil. super fijn!
Het word spannend voor jou @Hobbs!! Duim voor je meid. @Lasas fijn dat het in de gaten gehouden word. Je maakt grote baby’s dus haha. Ik had nog overlegd met de vk en ze vindt het een goed idee om groeiecho’s te gaan doen. Hoop dat ze nog wat gewicht gaat inhalen of op z’n minst netjes blijft groeien.
@Hobbs, spannend!! Heb je al een soort voor gevoel? @Meiske2015, fijn dat je in de gaten gehouden gaat worden en hopen dat ze nog even een inslag race doet. @Lasas, jeetje dat is aan de flinke kant ja! Super dat je ingeleid mag worden. Geeft denk ook wel ene geruststellend gevoel. Hoeft geen keizersnee te worden, toch? Ik zit nu op 5 dpo. Ontzettend zere tepels nog steeds sinds me eispring. En ben heel erg moe en heb t steeds zo koud. En super veel afscheiding. Ik hoop dat t mooie tekens zijn, maar t is nog wat vroeg... Gooi t maar even op een herfstdip om mezelf te beschermen.
Ik had/heb er stiekem wel een goed gevoel over maar durf niks te hopen! Het enige dat me opvalt is dat ik nog helemaal geen zere borsten heb of gehad heb na deze eisprong. Terwijl ik dat normaal wel echt altijd heb, vlak na de eisprong en vlak voor mijn menstruatie. Ik zit vandaag op 8 dpo (zat er zondag een dag naast ) morgen dus 9 dpo! @Lasas wow dat zijn flinkerds! Top dat ze alles in de gaten houden @Poppy1987 jij ook succes met wachten! @Meiske2015 bedankt voor het duimen! Alles is welkom
Spannend meiden!! Allebei raak deze ronde! Ik hoop t zo voor jullie. @Meiske2015 werd jou baby juist kleiner geschat? Je andere dochter ook? Bijna 31 weken. De tijd vliegt ineens. Gynaecoloog zei vd week over 8 weken ben je weer mama. Whowww dat komt ineens eng dichtbij hahaha. Er moet nog zoveel hihi. Ons zoontje praat elke dag tegen de baby. Als we vragen is de baby een jongen of een meisje dan zegt ie heel hard een baby mama!!!!
Ja ze word klein geschat. Met de 20 weken echo was ze 270gr. Nog eens 60gr kleiner dan mijn dochter was met die termijn. Maak me geen zorgen. 1 meting zegt helemaal niks en daarnaast is mijn dochter kerngezond. Hoeft niks te betekenen gelukkig. Wat fijn dat het einde voor jou in zicht is @Lasas!! Heftige tijd voor jou geweest. Nog steeds misselijk? Super lief van je zoontje! Zo leuk als ze er mee bezig zijn.
Duimen duimen duimen weer @Hobbs en @Poppy1987 !! de tijd kan dan even niet snel genoeg gaan he! Hier alweer 36 weken, vanmorgen bij de VK geweest en hoofdje mooi naar beneden, nog niet volledig ingedaald. prima, dan heb ik hopelijk nog even om van ons verlof te genieten!
@Meiske2015 fijn dat even in de gaten word gehouden. Nog steeds beroerd idd. T lijkt sinds paar dagen wel iets beter te gaan. Maar t einde komt nu in zicht! @roosjuh007 36 weken alweer..voor jou is t echt aftellen! Eerst lekker genieten van je verlof!
Wat gaat het snel! De eerste baby's worden al bijna geboren. Wat schattig van je zoontje @Lasas. @Poppy1987 en @Hobbs, ik duim voor jullie! Zou super zijn als jullie ook bij het rijtje aan konden sluiten.
Ah nee Maar je temp is nog wel steeds hoog genoeg. 36,9 is nog mooi. Hopelijk is een eitje wat later ingenesteld en krijg je toch nog positieve test!
Ja helaas, ik had er een goed gevoel over. Wie weet morgen een stijging maar ik denk het niet. Ach ja.. donderdag twee weken naar Azië voor mijn werk dus ik hoef in ieder geval niet op mijn eten en drinken te letten Gelukkig een Zika-vrij land trouwens.