Normaal wel, dit wordt mijn derde keer, maar deze keer gaat mijn vriend mee Hij zal zichzelf moeten vermaken want ik moet werken... Wel een lang weekend vrij in die twee weken en dan gaan we samen wat leuks doen. Er is genoeg te zien daar dus hij red zich wel
He wat jammer @Hobbs! Had zoo leuk geweest en je gevoel was goed! Jammer, ik hoop toch dat je temperatuur nog stijgt en anders heel snel de nieuwe ronde in! Leuk hoor naar Azië en tof dat je vriend mee mag en kan!! Hier nu 9 dpo. Spannende week wordt t! Dinsdag krijg ik de bloeduitslag progestron waarde en dan hoop ik dat ik vrijdag kan testen met een mooi resultaat!
Super balen @Hobbs Sterkte meid! Je zou eens langs de huisarts kunnen gaan. Misschien dat ze als beginnetje zaad onderzoek van je man willen doen.
@Hobbs Wat balen weer Ondanks dat wens ik je wel een fijne tijd in Azië! @Poppy1987 Spannend, mijn duimen draaien!
@Hobbs wat onwijs balen! Wel heel veel plezier in azie..wat fijn dat je man mee gaat. @Poppy1987 spannend voor jou! Hoe was je progesteron waarde?
Progesteron waarde is 42. Dat is zeer goed. En uitstrijkje was ook helemaal goed. Vrijdag het sperma wegbrengen. Begin hem daar wel voor te knijpen... En manlief helemaal!
Ja deze ronde nog wel. Morgen 12 dpo en als mijn temperatuur nog hoog is (vorige cyclus daalde hij), dan doe ik morgen een testje.
Spannend @Poppy1987. Zou top zijn als het gewoon gelukt is deze keer en verder onderzoek niet meer nodig is!
Owhh sorry meiden, heel de dag cursus gehad en was echt hollen en vliegen vanmorgen.... Maar...... Tadaaa