We hebben geen idee hoe dit kan, het kindje zag er normaal uit. We kiezen nu ook voor verder onderzoek.
Robijn wat een afschuwelijk nieuws! Ontzettend veel sterkte voor jullie. Hobbs je bent niet de enige ik werd afgelopen maand helaas ook weer ongesteld. Elke keer weer balen, sterkte! Wij zijn nu in Griekenland op vakantie en dit weekend zou mijn ovulatie zijn dus we proberen het zoveel mogelijk gezellig te maken deze week. Duimen dat we hier in Rhodos een keer mazzel hebben Voor alle andere het is teveel om iedereen te benoemen, maar goed om te zien dat het bij jullie zo goed gaat en goed groeit! Succes sommige al met de laatste weken.
Owh @Robijn89 wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje. Goed dat jullie onderzoeken gaan doen. Sterkte
Dankjulliewel. Mijn antistollingsafwijking kan een reden zijn.. maar we hebben er alles aan gedaan om die te remmen. Dus als het daar aan ligt, houdt het voor ons op. Daarom willen we de oorzaak weten.
Wat een moeilijke situatie. Hopelijk was het “gewoon” pech. (Weet even niet hoe anders te verwoorden, sorry als het rot overkomt) En mogen jullie over een tijdje er weer voor gaan. Zo heftig dit. Hoe gaat het met jullie nu?
Ja dat hoop ik inderdaad ook.. Het is hoe dan ook vreselijk, maar als de antistollingsafwijking nu na 3 miskramen en de hartafwijking van mijn dochter dwars door de medicatie voor het overlijden van ons kindje heeft gezorgd.. dan durf ik een nieuwe zwangerschap echt niet meer aan. Het gaat op en af met ons. Jantje lacht, Jantje huilt. Het is alsof ik in een hele slechte droom ben beland en maar niet wakker word.. Ik zie enorm tegen morgen op, ben blij als de bevalling iig achter de rug is.
Vreselijk is het zeker ja. Maar kan goed begrijpen dat het voor jullie hier stopt als het daadwerkelijk door de antistollingsafwijking komt. Hopelijk heb je toch een goede bevalling. Hebben jullie stichting still gevraagd? Heel erg veel sterkte morgen. Ik brand een kaarsje voor jullie ❤️
Vreselijk Robijn, en voor wat het waard is, ik zal aan jullie denken morgen loodzware dag moet het voor jullie zijn. Afwachten nu dus op de uitslag van het onderzoek, het voelt denk ik na zo'n voorgeschiedenis niet meer als 'toeval' maar toch hoop ik van harte voor jullie dat er toch nog een keer een veilige zwangerschap mag volgen in de verdere toekomst. Eerst even 'helen'. pff
@Robijn89 ik log in en lees en zie je vreselijke bericht voorbij komen!! Heel veel sterkte voor jullie. Wat moet dit vreselijk zwaar zijn.
Dankjulliewel. Ik heb inmiddels wel wat krampen maar het zet nog niet echt door. We hebben niet gekozen voor stichting still of een andere stichting, we willen gewoon zelf foto's maken.
Ja ben al vanaf 9 uur in het ziekenhuis, ook al medicatie gekregen waar ik dus krampen van heb.. maar er zet nog niks door. Dankjewel!