Dank je wel @roosjuh007 Ja, nu na 3 dagen kijk ik er wel goed op terug. Al vond ik het wel een heftige bevalling.
@Robijn89 wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor jullie! @Poppy1987 gefeliciteerd! Ik had stiekem je positieve test al gezien op je tempkaartje haha @Elsa86 gefeliciteerd en een mooie naam zeg! @iedereen: Wij zijn gisteravond teruggekomen uit Azië, erg leuk gehad en echt gezellig dat mijn vriend mee was! Inmiddels wakker sinds 03:00... Lekker een jetlag En op 8DPO vandaag, mocht het raak zijn dan is het in Shanghai verwekt
@Elsa86 Gefeliciteerd! Mooie meid . @Hobbs Dankjewel Zou wel leuk zijn haha, dan krijgt ie vast een Aziatische naam .
@Elsa86 gefeliciteerd!!! Heb geen melding gehad dus beetje late reactie haha. Vervelend een subtotaal ruptuur en dat is nog op z’n zachts gezegd. Hopelijk herstel je er goed van. Hoe gaat het nu met jullie? @Hobbs wat leuk! En welkom terug haha. Spannende dagen voor jou! @Robijn89 hoe gaat het met jou?
@Meiske2015 dank je wel. Het gaat erg goed. Ik heb weinig last van de scheur. Vorige keer ben ik ingeknipt en heb toen veel meer last gehad van de hechtingen. En Mia doet het hartstikke goed.
Wat fijn om te lezen! Lekker genieten van de kleine meid Ik ben trouwens doorgestuurd naar de gyn. Meisje was met de groeimeting vorige week onder p5. Werd geschat op 489-513gr. Vk wilt dat het beter gemonitord gaat worden hoe ze gaat ontwikkelen. Donderdag eerste meting bij de gyn.
Goed dat ze het dan goed in de gaten houden @Meiske2015 . Hier gaat het op en af, maar uiteindelijk komen we er wel .
Fijn om te horen @Robijn89 dat het redelijk gaat, met de begrijpelijke ups en downs, het is allemaal nogal wat. @Hobbs al een voorgevoel? hoop dat dit jouw maand mag worden! @Poppy1987 voel je je nog steeds oké? @Elsa86 gelukkig herstel je nu beter! ik hoop dat de scharen bij ons in de vk-tas blijven, hier had ze de boel vorige keer ook al even 'klaargelegd' voor het geval dat.. vreselijk maar puntje bij paaltje voel je daar stom genoeg ws weinig van.. maar daarna @Meiske2015 loopt je meisje nu wat achter dan in groei? ken die p5 term niet. had je dat bij je eerste dochter ook? Hier afwachten, morgen uitgerekende datum en helaas is ons zoontje wat ziek en vooral smiddags koortsig sinds 2 dagen dus niet echt geweldige timing om ziek te worden met zn allen nu... hoop dat de baby daar straks niks van meekrijgt, zo jammer net nu..
@roosjuh007 nou, de scharen zijn niet gebruikt, maar inscheuren kun je helaas niet altijd voorkomen. Bij de 2e ben ik wel ingeknipt en daar had ik veel meer last van. Edit: oh Haha, dat had ik al gezegd. Slaapgebrek zullen we maar zeggen.
Fijn dat je niet veel last hebt @Elsa86 en dat mia t zo goed doet!! @Robijn89 wat klink je sterk! Wat moet t onwijs heftig zijn! @Meiske2015 hopelijk.groeit jullie meisje op haar eigen lijntje mooi door. Alvast veel succes bij de gyn! @Hobbs wat spannend..ik duim voor jullie!! @roosjuh007 wat balen dat je zoontje ziek is. Hopelijk knapt ie snel.op en volgt er dan mooi baby nieuws!! Gister groeiecho gehad..hoofdje loopt op schema..buik 1.5.week voor en benen 2 weekjes voor. Lijkt gelukkig een vrij gemiddelde baby te zijn. We wachten t af. Ook staat de inleiding al gepland. Hopelijk is t niet nodig maar einddatum staat dus vast en dat is heel fijn!
@roosjuh007 onder p5 betekend dat minder dan 5% van de baby’s kleiner is met die termijn. Onze dochter was ook kleiner dan gemiddeld maar dit dametje is nog stukje kleiner. Balen dat je zoontje ziek is zo sneu! Hopelijk snel opgeknapt en klaar om grote broer te zijn. @Lasas het einde is in zicht! Super fijn voor je. Wanneer staat de inleiding gepland? Of zeg je dat liever niet?
Dat houden we voor ons zelf. We hopen dat baby nog zelf gewoon komt en inleiden niet nodig is. Maar anders is er iig een dstum. T is sowieso voor de kerst hihi!
Spannend hoor! Hopelijk inderdaad spontaan voor het inleiden. Toch het prettigst. Maar fijn voor je dat het einde in zicht is. Heftige tijd geweest voor je!
Vandaag 11 DPO en temperatuur was erg hoog (37.2) dus getest maar helaas negatief. Misschien komt het door de jetlag dat mijn temperatuur hoog is? Of misschien te vroeg getest... Ik ben nog nooit 37.2 geweest op 11 DPO vandaar de test. Normaal zakt het altijd naar onder de 37 op 11 DPO. Verder geen symptomen dus ik weet het niet. We wachten maar weer af. Ik sta er neutraal in, durf ook niet meer erg positief te zijn ivm eerdere teleurstellingen als ik dacht dat het raak was...
Ik heb deze hele maand niet getemperatuurd vanwege de reis maar hier kun je wel zien dat deze 11dpo ruim boven het gemiddelde zit. Het zou nog evt 10dpo kunnen zijn daar ik elke maand op 13 of 14 mijn eisprong heb. Ik heb niet getemperatuurd dus gegokt op cd13.
37.2 is sowieso hoog voor jou! Spannend hoor! Eitje nestelt gemiddeld in tot 10dpo. Als dat nu bezig is dan maak je nog te weinig hcg aan voor een positieve test. Ik testte ook nog negatief op 10-11dpo en 12 ineens wel positief
Me too, 10 dpo negatief getest en ben vandaag uitgerekend maar goed ik zou ook inmiddels er neutraal instaan ja, het blijft lastig inschatten van tevoren, heb zrlf geen ervaring met temperaturen. beetje zelfbescherming kan geen kwaad.. maar we hopen stiekem mee op goed nieuws