Tuurlijk Lasas! Gezellig 😊 Wil je op het lijstje? zou je dan je gegevens door willen geven? Maartje, bovenaan de site onder de banner van zwangerschapspagina staat een rijtje met knopjes. Bijna helemaal rechts staat een knopje banners. De rest wijst voor zich 😉 Als je een andere banner wilt moet je even via Google zoeken. Je kan dan de link bij je gebruikersinstellingen invoegen en dan kom ie onder je bericht te staan.
Wat leuk! Lasas, 31 jaar, 2e kindje, 1e ronde mmm, nod 24 januari. Zal me meteen even voorstellen: Ik ben lasas en heb een zoon van ruim 2 jaar, geboren na bijna 40 weken. Net weer gestart met de mmm om zwanger te raken van nummer 2. We hopen dat het dit keer snel en soepel mag gaan. In voorgeschiedenis veel miskramen. Een spannende tijd weer, dus ik klets graag mee met jullie!
Ik mag ook op paars. Gisteren de hele dag last van stekende buikpijn met uitstralingen naar mijn rug, dus ik vermoed dat mijn eisprong geweest is. We hebben het in ieder geval wel even gezellig gemaakt gisteren. De vorige keer was mijn lf 12 dagen, dus het zou wel kunnen kloppen met een NOD van 20 januari. We wachten maar af. Ik probeer voor die tijd niet te testen. De 20e is onze oudste jarig en dan is mijn man ook thuis, dus ik denk dat ik dan ga testen als ik nog niet ongesteld ben.
Welkom nieuwe meiden! Gezellig Ik zit ook op het wachtbankje! Snap eigenlijk helemaal niks van mijn ovulatietesten. Heb die van zwanger & kids en die geven steeds positief aan, terwijl 2 andere merken negatief geven. Dus hou het nu op de ovulatietest van 6 januari dat die positief was..
Raar dat die positief blijven terwijl andere negatief zijn. Inderdaad gewoon dan die datum aanhouden en nog even voor de zekerheid lekker door blijven klussen!!
NOD lijst "Beginnen 2017" 6 januari (2) daantje09 - 3e kindje, ronde Maan2017 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 14 Januari (1) Dexie1989 - 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 15 Januari (1) Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 20 Januari (2) Olifant - 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 21 Januari (2) Rianne2985 - 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Januari (2) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lasas - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM 28Januari (1) Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 30 Januari (1) Fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 31 Januari (1) Roosjuh007- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 1 Februari (1) Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 1 15 februari (1) Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Totaal: 15 Wachtbankje (4),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0)
Lijst is weer aangepast 😊 Hoop dat alles zo klopt en dat iedereen erop staat! Lasas, wat houdt de mmm in voor jou? Moet je hormonen spuiten oid? Hopelijk snel een broertje of zusje onderweg! Elsa, spannend!! Zou een mooi cadeautje zijns Lastig Olifant. Zou uitgaan van de eerste positieve test.
Ik twijfel enorm of ik gisteren me eisprong heb gehad. Gisteren middag en avond steken in me linker zij bij me lies en lage rugpijn. Maar zat op dag 10 dus dat zou beteken dat deze cyclus 25 dagen zou zij. Zou kunnen alleen is allemaal zo vaag de eerst ronde na de pil.
Nee die gebruik ik niet. Bij me zoontje ook niet gebruik. Toen ook gestopt in december en toen nu gelijk voluit omdat we in april trouwde toen de maand er na zwanger alleen liep uit op een miskraam de maand er na zwanger van me zoontje dus wilde ze nu ook niet gaan gebruiken de eerst komende rondes voel me ei normaal gesproken ook met die steken
Snap er echt niks van!! Vrijdag 6 januari positieve ovulatietest met sensitive. Diezelfde avond negatief met sensitive en action.. Vrijdag ook negatief allebei.. Zondag en maandag positieve (even dikke lijn) zwanger&kids test.. Negatieve sensitive en negatieve action test. Vandaag zwanger&kids ovulatie test dikker als controlelijsten en positieve sensitive😅😅😅
Welkom nieuwe meiden 😄 altijd leuk!! pff zou gek worden van dat soort testuitslagen 😅 ik ben blij dat ik net van mn ongesteldheid af ben, duurt zo lang steeds 😏
Welkom nieuwe meiden Ik zit ook op het wachtbankje lukt me alleen niet om toe te voegen ☺️ Die buikpijn van vorige week had waarschijnlijk met mijn eisprong te maken. We hebben het afgelopen weekend maar even gezellig gemaakt 😉 Aan de verhalen te horen zijn die ovulatie testen niets voor mij, dus laat dat voorlopig achterwegen. Begint voor iedereen al aardig op te schieten zo de eerste maand Ik hoop op een veel goede betichten
NOD lijst "Beginnen 2017" 6 januari (2) daantje09 - 3e kindje, ronde Maan2017 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 14 Januari (1) Dexie1989 - 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 15 Januari (1) Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 20 Januari (2) Olifant - 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 21 Januari (2) Rianne2985 - 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Januari (2) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lasas - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM 28Januari (1) Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 30 Januari (1) Fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 31 Januari (1) Roosjuh007- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 1 Februari (1) Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 1 15 februari (1) Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Totaal: 15 Wachtbankje (5),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ik hoop dat m'n ovulatietesten morgen is gaan knallen 😬 Duurt me nu allemaal al te lang hahaha.