Beginnen in januari 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meiske2015, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Op het wachtbankje en NOD verplaatst:)

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

#342 rianne2985, 12 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2017
    Spannend fennec!

Zijn er meerdere dames die een voorgevoel hebben dat het raak is deze ronde?
    Ik heb zelf een vermoeden, maar ja ik durf daar echt nog niet teveel op te vertrouwen. Eerst maar die test volgend weekend...

3. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik durf mijn voorgevoelens en lichaam niet meer te vertrouwen inmiddels, haha. Ik heb al zo vaak gedacht dat het raak was en toen was het niet zo. Echt zo'n lekker typisch geval ben ik.

Voorbeeldje:
    (10DPO)
    *stapt in auto en zet radio aan* *insert start gevoelig liedje met teksten als "I just know your life is gonna change" *
    IK::$ Dit is gewoon een voorteken, ik weet het zeker!

(11DPO)
    *leest artikel in de krant over vrouw die na jaren zwanger raakt na het drinken van granaatappelsap*
    IK::$ Ik heb toevallig vorige week twee granaatappels gegeten. Dit KAN toch geen toeval zijn?!

(12DPO)
    *Wat ruikt mijn auto ineens raar van binnen*
    IK: :$:$:$

Whaha, dus vandaar. Ik geloof het pas als ik de test in mijn handen heb met twee streepjes.:D:D

4. rianne2985

Haha ja als we ons zwanger konden denken dan hadden we dit forum ook niet gehad he ;)

Ik durf er ook nog niet te vertrouwen hoor, voor hetzelfde geld is het niet zo. Daarnaast is het pas de eerste ronde voor #2 dus ik verwacht er niet teveel van.
    Meestal is het ook achteraf pas dat alle puzzelstukjes op z'n plek vallen :D

5. Maan2017

Maan2017 Lid

5 jan 2017
    91
    15
    8
    Haha Fennec, super herkenbaar ja. Ik durf er ook niet op te vertrouwen want volgens mij houdt mijn hoofd me gewoon voor de gek!

Morgen doe ik voor het eerst sinds een week weer een test, nog steeds niet ongesteld dus.

6. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Spannend Maan2017! Zou jij de eerste gaan worden met een positieve test van ons clubje? :)

7. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Wat spannend, zou de eerste nu al positief testen? Spannend!!!

Die ovulatietesten zijn heel handig, maar soms ook killing, ik gebruikte voor vorige zwangerschap goedkope en wanneer ik m zag oplopen die clearblue.

Ik ben vandaag ongesteld geworden na afbreken van mijn cyclus, dus we gaan weer nieuwe ronde in.
    Mijn nod zal dan zijn rond 9 februari.

8. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Jammer Lasas, wie weet deze ronde raak :)

9. Olifant

Olifant Actief lid

9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw
    Hallo dames..
    Spannend he! Ik heb geen voorgevoel. Ik ben 10 jaar geleden eens zwanger geweest (1x seks) miskraam.. Bij Lucas had ik na 3 weken en 2 dagen na mijn pilstop een positieve zw test.. Daarom heb ik het gevoel dat het niet zo lang duurt.. Mijn vriend zijn dochtertje was er ook in 1 ronde. Maar je weet maar nooit!! Gemiddeld gezien heb ik heel veel geluk gehad..

Fennec: ik zou ook graag die oculatie testen willen van cb, alleen vind t het veel te duur met mijn test drang.. Maar je weet iig zeker dat je eisprong is geweest. Wij zitten dus samen op het wachtbankje..gezellig.. Pff vinden jullie ook dat de tijd nu zo langzaam gaat?

10. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Jaaaa... vreselijk he Olifant? Hadden we maar een glazen bol ofzo :p

11. rianne2985

Ja dat wachten is echt waardeloos. De dagen lijken wel 2x zo langzaam te gaan...

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.039
    113
    Vrouw
    O wat spannend allemaal!
    Dat wachten is echt aftellen he.. de dagen gaan zooo langzaam dan ineens.

Ik had bij mijn dochter een voorgevoel dat het raak zou zijn en ik voelde ook aan alles dat ik zwanger was, herkende het gewoon van de eerste keer. Deed de test ook meer als bevestiging. Daarom denk ik dat als ik nu zwanger zou zijn, ik dat zou voelen.. maar hoeft natuurlijk helemaal niet.

13. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Jaaa dat wachten ppff. Gelukkig wel hoop leuke dingen op de planning aankomende weken!

Ovutest van zojuist was een stuk donkerder dus heb goed hoop.

14. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Oh Meiske2015, mag je ook al bijna op het wachtbankje plaatsnemen :) :)

15. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Jullie hebben lekker gekletst dames. Voor sommige spannende momenten. Bij me miskraam had ik heel sterk het gevoel van ik moet testen ik ben zwanger weet het zeker. Bij me zoontje daar integen geen gevoel heb een week voor de test nog een hele fles rosé zitten weg drinken hahah

16. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik hoop het :D
    Net nog een keer getest maar die was weer lichter dus hoop dat ik de piek gemist heb.

17. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Misschien toch maar aan de klus voor de zekerheid Meiske2015!

Maartje03; oh echt? Een hele fles? Haha. Ik durf tot mijn menstruatie niet meer te drinken nu. Heb mijn kerel ook al van het bier afgehaald, slecht voor de zwemmers 😛

18. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ja weet niet of ik er wel zin in heb 😇
    Gisteravond ook al gezellig gemaakt.

19. Friesin88

Friesin88 Lid

17 jun 2014
    25
    0
    1
    @Fennec Haha hier hetzelfde, zit ook al drie weken niet meer aan de drank. Manlief nog wel, dus hopelijk valt de bewering dat het slecht voor de zwemmers wat mee :). En als ik zondag wel weer last krijg van het maandelijks feestje kan ik er mooi een drankje opnemen.

Maar natuurlijk hoop ik dat het meteen raak is :). Hebben jullie al bepaalde symptomen? Ik alleen zo nu en dan steken in de buik, misselijk en zo weeïg gevoel. Maar ja dat heb ik dus ook als ik ongesteld moet worden...

Nog 3 dagen tot testen :D

20. Mooneyglow

Mooneyglow Actief lid

28 jan 2015
    192
    80
    28
    Pff dames op de wachtbank, spannend hoor. Ik vondt dat ook zo vervelend, elke keer als je iets voelt ga je het over analyseren. Elke maand was ik weer zwanger haha!

Ik voelde de eerste toen ik zwanger was echt helemaal niets. We hadden een maandje pauze ingelast maar toen deden mijn borsten echt super zeer, savonds getest en ja hoor!! Kon het echt niet geloven haha.

Hier is het weer iets rustiger qua tandjes, kan de bovenste nu goed zien! Wat een ander bekkie krijgen ze dan!

Ik geef nog steeds borstvoeding dus al ruim 1.5 jaar geen drank gehad, dat zal straks dus niet zo'n groot probleem zijn.

Deel Deze Pagina