Beginnen in januari 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meiske2015, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Sorry topic beetje uit het oog verloren haha.

Wat spannend voor jullie denanja! Ik weet niet zo goed hoe het werkt met icsi. Heb je met 2 cryos nog 2 kansen? Wel super al gelijk in januari een terugplaatsing!

Robijn, hoe is je gesprek geweest vandaag?
    Wat heftig van je dochtertje met de hartafwijking. Hoe gaat het met haar?

Priscil, leuk dat jullie nu al begonnen zijn! Ik snap je zorgen wel hoor maar echt niemand is te vergelijken. Bij mijn ouders heeft het ook erg lang geduurd voordat ze zwanger waren van mij. Zat dus ook in mijn achterhoofd toen wij voor een eerste gingen. Uiteindelijk al in de 2e ronde zwanger! Dus alles is mogelijk.
    Ik heb helaas geen tips voor je. Het is gewoon super spannend! Zoals denanja zegt, je leeft van datum naar datum. Ik probeerde wel mijn dagen te vullen met leuke dingen die wat afleiding gaven maar toch blijf je er onbewust mee bezig.

Bij mij is vandaag weer een nieuwe cyclus begonnen. De laatste cyclus voordat we er weer voor gaan! Gok dat de eerste dag nieuwe cyclus ook echt 1 januari zal zijn hahaha :D

2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Hey dames,

Hier ook weer eens een berichtje van mij. Wij zijn toch iets eerder begonnen en zitten nu in ronde 1 voor een 3e kindje. Ik verwacht 1 dezer dagen mijn eisprong en ga dan op het wachtbankje:)

3. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    Elsa wat spannend, leuk om te horen dat jullie nu ook zijn begonnen!
    Meiske bedankt voor je tips. Zo fijn om ervaringen te kunnen delen en niet te horen dat ik de enige ben.

Hier nog geen nieuws, mijn nod komt eraan tussen 6-9december. Heb besloten eerst lekker een midweekje weg te gaan en als ik dan nog niet ongesteld ben geworden een test te doen als ik terug ben. Probeer het toch een beetje uit te stellen omdat ik bang ben voor de teleurstelling, al moet ik zeker niet klagen aangezien het ronde 1 is. Stiekem hoop je dat het snel lukt daar ik ook 20kg ben afgevallen met als doel gezond/vitaal te zijn om o.a. meer kans te hebben.

Wel wat klachten maar denk eerder dat het komt van mezelf gek maken al hoewel ik de afgelopen dagen al iets meer rust krijg in me hoofd. Dromen daarin tegen kan ik als de beste op dit moment met de meest mooie dromen die eindigen in een nachtmerrie.

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Jeej Elsa! Toch gelukt haha.
    Toch weer spannend die dagen na de eisprong.

Wat knap dat je nog niet gaat testen Priscil!! Wel heerlijk om er eventjes tussen uit te gaan. Dan heb je in ieder geval genoeg leuks te doen haha. Waar ga je heen?

5. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Hoi allemaal, ik wil ook gaan beginnen vanaf januari. Voor mij wordt het m'n eerste kindje, voor mijn vriend het tweede kindje. Ik zie dat er ook een aantal van jullie voor een 2e of 3e gaan, ik heb zelf een nieuw topic aangemaakt omdat het me ook leuk lijkt mee te praten over het gaan voor de eerste. Voel je vrij om je daarbij aan te sluiten 😊

6. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    Ik ben een midweekje in Schoorl, beetje een luxe huisje en mooi natuurgebied. Lekker even echt samen zijn zonder toeristen.

Welkom citygirl, wat leuk dat je mee kletst. Spannen hè voor het eerst proberen? Mijn vriend heeft het ook al een keer eerder mee gemaakt, vind het minder spannend en het "komt allemaal wel goed" vind het wel jammer dat we niet samen de eerste ervaringen hebben maar aan de andere kant ik weet dat hij kindjes kan maken ;) hahaha

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    He Citygirl! Spannend een eerste kindje voor jou.
    Hoe oud is het kindje van jouw vriend?

Geniet ervan Priscil! Heerlijk even de rust op zoeken.

8. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Ja super spannend!
    Inderdaad wel jammer dat het voor hem niet nieuwmeer is, maar toch ook weer wel.. een eerste kindje van ons samen. Zeker handig om te weten dat hij het al kan 😊
    Zijn dochtertje is nu 5 jaar en denk dat zij een broertje of zusje ook heel leuk zal vinden. Al lijkt het me wel erg veel verandering voor haar, omdat ze nu overal het middelpunt van de belangstelling is en ze is best een beetje verwend geraakt daardoor.
    Hoe oud is het kindje van jouw vriend Priscil?

9. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    Dat zal zeker een verandering voor haar gaan worden denk ik maar misschien vind ze het juist wel leuk dat ze grote zus wordt en een beetje mee mag zorgen.

Kindje van mijn vriend is 6jaar alleen zien ziet hij die helaas door omstandigheden alweer een jaar niet. Ben ook bang dat het niet veel beter gaat worden, helaas.

10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Citygirl, wel een leuke leeftijd om alles bewust mee te gaan maken! Denk dat het best goed komt als ze overal bij betrokken wordt.

Priscil, wat ontzettend vervelend dat je vriend zijn dochtertje niet meer ziet. Lijkt me voor hem/haar ook moeilijk.

11. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Ja meiske, denk het ook. Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn.

@Priscil lijkt me een vervelende situatie. Botert het niet met de moeder van zijn kindje?

12. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    Lang verhaal maar relatie was al zeer slecht voor ik in beeld kwam, van alles geprobeerd om beter te krijgen maar het is heel erg met ups en downs waar wij geen controle overhebben. Hoop blijven we altijd houden maar we zijn zeker realistisch.

Vanochtend helaas ongesteld geworden, jammer maar nu maar weer focussen op de volgende rond en voldoende afleiding zoeken.

Hoe staat het er bij jullie voor?

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jammer priscil87 dat je ongesteld bent geworden, met goede moed naar de volgende ronde.

hier echt al aan het aftellen naar januari, gelukkig gaat de december maand altijd snel :) 5dec is een vriendin van ons bevallen en dan kriebelt het echt wel weer!!!

14. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Pff heftig zo'n situatie lijkt me... en wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Rond de feestdagen maar lekker weer proberen.

Denanja, ja hier ook zoveel pasgeboren kindjes in mijn omgeving. Komende maand ga ik 5x op kraamvisite pff.
    Voor mij ook keihard aftellen tot eind van de maand, dan is mn strip op. Ga dus niet helemaal door tot 31 dec, maar volgens mij kom ik uit op kerstmis.

15. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    O balen dat je ongesteld bent geworden Priscil!
    Wel erg vervelend de situatie voor je vriend. Erg frustrerend.

Wat leuk denanja! Gefeliciteerd 😊
    Blijft leuk die kleintjes.

Ik ben ook echt aan het aftellen haha.
    Zit vandaag op dag 5. Als het goed is word ik de 31e weer ongesteld.

16. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik zie een aantal nieuwe erbij, leuk! Welkom allemaal!

Balen dat je ongesteld bent geworden Priscil :(.

Gesprek ging goed!
    We hebben groen licht gekregen en zodra ik zwanger ben mag ik bellen voor een vroege echo. Als alles dan goed is, ga ik met bloedverdunners beginnen. Ook zal ik regelmatig echo's krijgen om het hartje van de baby in de gaten te kunnen houden.
    We gaan dus de begeleiding krijgen die we nodig hebben, heel fijn! :)
    Met mijn dochtertje gaat het super! Ze heeft nu een pacemaker en daarmee functioneert ze prima, ze is een pientere dame :). Als je haar ziet, zou je niet denken dat het ooit zo slecht met haar is gegaan.

17. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wat een goed nieuws! Fijn ook dat ze alles goed in de gaten gaan houden. Toch wel een geruststelling.
    Wel heftig hoor zo jong al een pacemaker. Maar gelukkig gaat het nu goed met haar! Ook al druk aan het oefenen met lopen?

18. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    Wat een goed nieuws! Heel fijn dat je goede begeleiding gaat krijgen, geeft denk ik wel een goed gevoel. Op naar een goede start.

19. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Dankje Robijn, wat fijn dat het met je kindje nu goed gaat.

Hopelijk zijn we allemaal snel in verwachting en hebben we een vlekkeloze zwangerschap :)

Ik merk dat ik het wel echt rete spannend vind, ik zie elke ochtend mijn pil strip en dan ben ik echt in mijn hoofd aan het aftellen. Omdat mijn vriend al een dochtertje heeft hoop ik dat als ik zwanger raak, dat het een jongetje wordt. Dan is het voor ons allebei nieuw. Nog meer dames voor een stiekeme geslachtsvoorkeur?

Nemen jullie nog extra maatregelen? Foliumzuur natuurlijk, misschien wat aanvullende vitaminen enzo? Ik lees op dit forum veel over granaatappelsap voor een betere innesteling, denk dat ik dat ook ga halen. Gisteren nog even met vriend er over gehad, dat we toch wel erg snel in onze relatie hieraan gaan beginnen, maar dat er bij allebei totaal geen twijfels zijn om het te doen. Het voelt echt echt alsof het zo moet zijn :D

20. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik hoop stiekem op een jochie omdat we al een dochter hebben maar zal net zo blij zijn met nog een meid.

Ik begin pas met foliumzuur e.d. als ik zwanger ben. Ook met vitamines. Kan toch wel maanden duren en dan vind ik het zonde om al gelijk te gaan beginnen. Ik slikte tijdens de zwangerschap wel vitamines speciaal voor zwangeren. Zat toch wat extra's in.
    Granaatappelsap enzo doe ik niet aan haha. Het komt zoals het komt.

Voor hoeveel dagen heb je nog de pil liggen? Ja idd spannend hoor!!
    Ben al ruim een half jaar van de pil af dus heb goede hoop haha.

Deel Deze Pagina