Hmm lastig te zeggen Maan2017. Ik had gisteren een negatieve dipsticktest terwijl ik de avond ervoor een positieve CB test had. Toen ik een uur later nog eens keek was hij ineens knalpositief. Dat kan gewoon geen indroger zijn geweest bij mij. Dus het kan best. Anders moet je vanavond even 1,5 uur niks drinken en nog een testje doen?
Ik zie trouwens dat je 9 dagen overtijd bent in je banner. Ovulatietesten kunnen ook reageren op zwangerschapshormoon, dus ik zou eerder nog een zwangerschapstestje ertegenaan gooien als ik jou was
Ik zou even in de gebruiksaanwijzing kijken maan, vaak mag je niet later dan een bepaalde tijd aflezen omdat het dan een indroogstreepje kan zijn en dus een vals resultaat geeft. Ik zou gewoon nog even een testje doen voor de zekerheid. Persoonlijk had ikzelf met de ovulatietesten van het kruidvat vaak een (vals)positief testresultaat. Dus die heb ik niet meer gebruikt, kon er niks van maken, zo onduidelijk. Was alleen maar verwarrend voor mij. Maar anderen hebben wel goede ervaringen ermee dus dat is heel persoonlijk
Lastig allemaal he. Maar ik zou de ovulatietest als negatief beschouwen en er straks nog een doen. De kans is er natuurlijk wel dat ie straks niet positief is. Ik heb zelf nog nooit een knal positieve indroger gehad in ieder geval. Volg je gevoel zou ik zeggen!
Nieuwe test gedaan, nu binnen de tijd een duidelijke streep, al is ie niet helemaal zo donker al de controlestreep
Ik zou toch van die laatste test uitgaan hoor. Waarschijnlijk als je die een tijdje laat liggen wordt hij net zo donker als die andere die je vanmiddag hebt gedaan. Gewoon nog even doortesten
Ik zou ook van die test uitgaan Maan. En inderdaad morgen weer testen! Zet mij maar op t lijstje trouwens! We zijn begonnen, ga niet ontpillen. We zien t wel. Ga ook geen ovulatietesten of dergelijke doen. Doe wel temperaturen en foliumzuur slikken. En verder laten we het gewoon voorlopig op zijn beloop. Niets gedwongen. Dat kunnen we altijd nog doen als t niet lukt! Gegevens: 29 jaar. 1e kindje. Ronde 1. NOD 9 februari
Pff sorry voor de ego post hoor! Gebeld door het ziekenhuis en de operatie kan wss pas in maart of april. Heb het met mijn man besproken en we gaan gewoon proberen, kleine kans dat het zo snel al raak is en anders moeten ze het volgend jaar maar doen of met een speciale verdoving oid. Het is nu al de tweede keer dat het verplaatst wordt. Het is verder ook geen belangerijke operatie dus niet erg als het langer duurt. Jullie mogen mij ook op het lijstje zetten. Gegevens: 24 jaar, 2e kindje, 1e rond, nod 28-01
Hallo allemaal! Mag ik hier ook meekletsen? Ik ben 28 en halverwege december gestopt met de pil om voor een eerste kindje te gaan. Super spannend! Helaas de eerste ronde nog niet raak, maar wel na een cyclus van 25 dagen ongesteld geworden dus dat is positief denk ik. Omdat ik nieuwsgierig ben naar hoe mijn cyclus en lichaam werkt hou ik deze ronde mijn temperatuur bij en heb ik ovulatietesten gekocht. Ervan uitgaande dat m'n cyclus weet 25 dagen zal zijn is m'n nod 3 februari. Lijkt me leuk om samen met jullie te wachten, hopen, twijfels, blijdschap en teleurstelling te kunnen delen!
Hi meiden, ik ben even een tijdje weg geweest hier maar heb weer een stuk terug gelezen hoor! Zo te zien is iedereen nog wachtende.. Spannende tijd! Sorry weet niet meer precies de namen en bijpassende verhalen, dus laat voor nu even een reactie achter wegen. Ik heb ook niet 'ontpilt' en snap vooralsnog weinig van mn cyclus. Heb wel het gevoel of er van alles aan het gebeuren is. Als het goed is was 30 dec mijn eisprong (gokje, niet getest), afgelopen maandag leek op innesteling (temperatuur dip en heel licht roze afscheiding), gisteren negatieve test.. Inmiddels is mijn temp redelijk, geen heel duidelijke verhoging, wel hoger dan coverline en geen menstruatie te bekennen. Ben heel benieuwd wat er dit weekend gaat gebeuren.. Nou dat was mijn update weer even. Ik ga nu weer actief meelezen/schrijven hoor!
Welkom famke Jeetje moneyglow dat duurt lang zeg. En wat bizar dat ze het steeds verzetten. Nou maan nu hopen dat het gewoon klopt nu. Bij mij op mij op mijn werk zijn er nu 4 zwanger allemaal net verteld dus rond de 12 weken. Zou wel heel bizar zijn al het nu wel snel raak is zijn er ineens 5 zwanger 😜
Haha gebeurt vaak hoor, bij mij op m'n werk waren we ook met z'n vieren zwanger. Lijkt wel alsof er meerdere zwanger zijn eens in de zoveel tijd en daarna is het even rustig en dan komt er weer zo'n golf
💕 NOD lijst "Beginnen 2017" 💕 6 januari (2) daantje09 - 3e kindje, ronde Maan2017 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 14 Januari (1) Dex1989 - 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 15 Januari (1) Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 20 Januari (2) Olifant - 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 21 Januari (2) Rianne2985 - 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 24 Januari (2) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lasas - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM 25 Januari (1) Fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 28 Januari (2) Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mooneyglow - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 31 Januari (1) Roosjuh007- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 1 Februari (2) Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 1 3 februari (1) Famke00 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 9 februari (1) Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 15 februari (1) Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Totaal: 19 Wachtbankje (7),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)
Welkom nieuwe meiden! Gezellig dat jullie meekletsen. Als het goed is heb ik de lijst goed aangepast haha maar als er iets nier klopt dan roep maar gewoon 😬 Is nog vroeg 😂 Mooneyglow, wat vervelend dat ze weer de afspraak verzet hebben. Weet niet of je het al vertelt had maar waar moet je aan geopereerd worden? Ik zou er zelf ook geen rekening mee houden, zeker niet als het nog zo ver weg is! Dacht dus een eisprong gehad te hebben na de temp stijging van gisteren maar vandaag weer flink gedipt 😞 Twijfel dus of ik wel een eisprong gehad heb. Heel irritant maar kan alleen maar afwachten. Normaal temp ik niet in het weekend omdat we dan lekker uitslapen maar manlief moest werken dus kon nu wel. Heb al spijt dat ik het gedaan heb 😂
Wat raar Meiske2015. Ik temp daarom ook niet, bij mij gaat het altijd alle kanten op die temperatuur.
Welkom nieuwe meiden, leuk! Wat fijn voor je Famke dat je cyclus in ieder geval meteen weer op gang lijkt te zijn gekomen!! Mooneyglow, kan me voorstellen dat het oplucht dat jullie in ieder geval je besluit hebben genomen! En gelukkig is het geen grote operatie die niet kan wachten..! Poppy: spannend!!! Ik heb net weer een ovulatietest gedaan en weer een streep naast de controlestreep. Ik ga toch voor de zekerheid 2v5 halen bij Kruidvat en morgen die test ook nog doen, om zeker te weten dat het niet hcg is dat de streep veroorzaakt .
Denk dat dat weinig zin heeft maan. Een zwangerschapstest kan ook reageren op LH. Misschien even paar dagen stoppen met testen en dan een zwangerschapstest doen? Dan zal ie zeker niet meer reageren op LH als je nu rond je piek zit.
Hallo allemaal! Mag ik ook nog meeschrijven hier? 32 jaar, eerste kindje, eerste ronde 29 dec mirena laten verwijderen na 4,5 jaar trouwe dienst, vervolgens op 31 dec bloedverlies/bruin een dag of 4-5 Als ik dat neem als cyclus start dan is 30 januari mijn NOD uitgaande van 30 dagen cyclus zoals "vroeger" Ik weet niet of dat nu al correct is maar zal ergens moeten beginnen