Beginnen in januari 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meiske2015, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Wow wat een leesvoer 😄

Leuk dat bijna iedereen er nu zo middenin staat! spannuuuuund.
    ik zit de reclame te lezen op deze zp pagina.... de tload staf urn? as verstrooien tijdens een wandeling 😄😄😂😂 right

nou hier rondom eisprong, geen idee wanneer precies, ik denk de komende 2 dagen zon beetje

2. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Hoi meiden, mag ik met jullie meeschrijven? Wij gaan vanaf deze maand voor een tweede. Kleine meid is nu dik 8 maanden oud en aangezien het de vorige keer lang heeft geduurd voordat ik zwanger was, willen we niet te lang wachten. Was namelijk dik 2,5 jaar. Hoeft nu natuurlijk niet zo te zijn, maar just in case. Ook hebben we besloten dat we moeder natuur haar werk laat doen, wat wil zeggen dat we niet de MMM in gaan voor een tweede. Als het lukt, mooi, geweldig en anders zijn enorm gelukkig met onze kleine meid. Menstruatie is nog niet echt op de rit, kan dus nog niet echt meedoen met de NOD lijst.

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Welkom Roosje!
    Dat is zeker lang, 2,5 jaar! Heb je hormonen moeten spuiten?
    Hopelijk is een tweede jullie snel gegund 😊

4. Roosje35

We stonden op het punt om te beginnen met IUI toen ik alsnog via de natuurlijke wijze zwanger raakte. Echt de alleelastste maand. Gelukkig maar! Hopelijk lukt het deze keer wat sneller. Ik geef het tot mijn 38ste daarna vind ik mezelf te oud worden.

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    O wat fijn nog! Ondanks de lange weg toch nog vanzelf zwanger geworden.

Ik heb mijn eisprong dus iets later gehad dan ik dacht. Ben nu 2dpo.
    Ga denk ik de 24e testen 😁 25e is nod.
    Ga testen zonder mijn man. Dus wil nog even iets leuks verzinnen om het te vertellen mocht het raak zijn.

6. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Welkom Roosje,
    Hopelijk lukt het op de natuurlijke manier nog een keertje. Wel mooi/moedig van jullie die beslissing, dat jullie ook gelukkig kunnen zijn met 1 mooi kindje.
    Wie weet, als jullie er met die instelling ingaan wat voor wonderen et kunnen geschieden. Ik hoop voor jullie dat jullie nog zwangerschap gegund i's.

Oh meiden, de onzekerheid slaat weer toe. Mijn temperatuur is drastisch gezakt vanmorgen, zie mijn temperatuurkaartje. Nou hoeft dat natuurlijk niet meteen te betekenen dat ik ongesteld ga worden, maar toch. Hopelijk gaat hij morgen gewoon weer mooi omhoog!

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Kan een innestelingsdip zijn Rianne 😁

8. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Haha allebei lid van beide fora 🙈 sorry voor de dubbele berichten!

9. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Welkom roosje,

Wat fijn dat jullie nog met voor iui zwanger mochten zijn van jullie kindje. Ik hoop dat het nog een keer lukt en jullie snel zwanger zijn van een wonder. Wij zijn ruim 4 jr bezig geweest en zitten nu in mmm voor nr 2, nu ondersteund door een homeopaat.

Rianne, wie weet idd een innestelingsdip, ik duim voor je.

Wat zal dat een enorme verrassing zijn meiske, hopelijk is t raak.

Ik liep afgelopen dagen totaal leeg na afbreken cyclus, maar begint nu te normaliseren gelukkig.

Ik mag naar nod 11 februari voor de lijst tweede ronde.

10. Minnie1989

23 dec 2016
    60
    2
    8
    Welkom roosje

Roosjuh dat word gezellig maken dan 😉

Rianne idd hopen dat het je innesteling is.
    Merk hier helemaal geen veranderingen dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden 😢

Komt voor een deel vam de meiden steeds dichterbij de NOD dus spannend allemaal nu maar hard duimen voor iedereen 👍🏻👍🏻👍🏻

11. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    It ain't over till its over! Je weet maar nooit. Ik hoor genoeg verhalen van vrouwen die helemaal niks voelden tot echt drie maanden ofzo.

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Spiraal is er vrijdag uit gegaan, moest gister ongesteld worden, maar weer eens te laat :(

13. Roosje35

Spannend voor sommige van jullie! Ik ben eerste kerstdag voor het eerst sinds de bevalling ongesteld geworden(april 16). En aangezien mijn cyclus voor de zwangerschap zo onregelmatig was, wacht ik voor nu op de volgende menstruatie. Daarna een beetje hopen op regelmaat. Hopelijk kleurt het hier al heel snel roze!!

14. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik vind de ovu-testen v/d Action precies maar niks..
    Er is al 4 dagen amper een streep zichtbaar terwijl ik nu toch ongeveer mijn ei zou moeten hebben/krijgen
    Dit was 'm van vanmiddag

Bijgevoegde bestanden:

15. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    En idd Minnie, er zijn niet altijd veranderingen als je zwanger bent hoor!
    Ik focuste mij daar ook te zeer op. Ik moest enkel meer plassen, meer niet.

16. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Rainbow dat heb ik ook met de testen van de action. Maar als ze donkerder worden dan gaat het heel snel bij mij.

Aurin, hopelijk komt het snel op gang bij je!

Rianne, ja zelfde topic idd 😂 Gezellig he haha.

Iemand suggesties om het man op een leuke manier te vertellen mocht het raak zijn? 😊

17. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Meiske, had jij een knaller met die testen?

Vorige keer had ik een tutje op tafel gelegd met 'Papa is the best' op.. Met de positieve test erbij.

Dit keer heb ik nog geen idee.. Om het aan de ouders te vertellen wou ik een truitje kopen met 'Ik word grote zus' op, mss kan ik dat al eerder kopen en het aandoen om het aan mijn man te vertellen :D
    Ik volg voor leuke ideetjes!

18. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Is heel persoonlijk denk ik. Hangt ook af aan wie je het wil vertellen.

Als ik een geduldiger persoon was dan zou ik mijn vriend iets geven wat Star Wars gerelateerd is (hij is gek op Star Wars). Mijn ouders zou ik gebak meenemen met daarop iets van "gefeliciteerd Opa en Oma" ofzo.

Maarja, ik ben geen geduldig persoon. Dus waarschijnlijk ren ik gillend en zwaaiend met die test de slaapkamer in naar vriendlief en bel ik meteen mijn moeder, hahaha

19. Olifant

Olifant Actief lid

9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw
    Idd!! Bij mij bleven ze ook zo licht en met dipstick had ik wel heel duidelijke strepen!

20. Olifant

Olifant Actief lid

9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Hier ben ik weer.
    Leuk een nieuw lid erbij! Pff de meiden die 2 en 4 jaar bezig zijn geweest: vind het heel naar voor jullie!! Hopelijk dat het bij de tweede x heel snel raak is!

Ik weet nu echt niet of ik een eisprong heb gehad en wanneer die zou zijn geweest. Ik gok toch op afgelopen dinsdag of woensdag, toen had ik 2 knalstrepen, zelfs dikker als de controlelijn. Die andere ovulatie was positief op 6 januari, maar deze vertrouwde ik al niet echt ( over datum) dat zou betekenen dat ik dan 10 dpo zit toch.. Afwachten dan maar..
    Jammer dat de test negatief is Friesin. Maar kan nog!

Hoe gaat het met de dames hier? En wie heeft nu haar NOD?

Deel Deze Pagina