Beginnen in januari 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meiske2015, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesin88

Friesin88 Lid

17 jun 2014
    25
    0
    1
    Ik heb helaas ook nog geen verstand van temperatuurkaartjes. Anders gewoon vanaf een paar dagen voor rond verwachte ei al beginnen en wat langer doorgaan en om de dag. Vind je man vast niet erg ;).

Bij mij wil de ongesteldheid nog niet echt doorzetten ik dacht gisteren dat het eindelijk zou beginnen maar het blijft bij bruine afscheiding tot helemaal niks. Ontpillen kan het niet zijn ivm dat ik daar al meer dan 10 jaar vanaf ben :)...

Het lichaam is mooi in de war ;)

2. Racesmurf

Racesmurf Niet meer actief

Mijn plan is gewoon veel seks hebben :D
    Vriendlief zit intern bij de luchtmacht van maandag tot en met donderdag. Meestal hebben we op de overige dagen elke dag "klustherapie", ook toen we nog niet voor een baby gingen, we klussen gewoon graag ;)

Dat temperaturen is echt niks voor mij, vind het wel knap dat jullie dat zo kunnen. Ik heb er geen discipline en geduld voor denk ik.

3. Poppy1987

Poppy1987 Actief lid

5 jan 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    Vervelend he friesin! Je weet gewoon niet waar je aan toe bent! En jij bent overtijd, dus dsn is t helemaal frustrerend lijkt me!

4. Friesin88

Friesin88 Lid

17 jun 2014
    25
    0
    1
    @Poppy vervelend en verwarrend. Heb wel last van steken in de buik en rugpijn. Dus het voelt op zich wel als een ongesteldheid. Ik heb me zelf maar voorgenomen om nog tot zaterdagochtend te wachten. En dan ga ik testen met een ClearBlue digital :)

Hadden andere mensen hier ook last van op nod dag negatief testen en dan een x aantal dagen overtijd, wel donkerbruin verlies en menstruatieklachten maar toch zwanger bleken te zijn?

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Eigenlijk wel irritant Friesin!
    Weet je wel of je een eisprong hebt gehad? Ben het even kwijt :)

Poppy, dat is wel een bijzonder kaartje!
    Heb je op dezelfde tijd gemeten?
    Opzich kan het wel hoor een vroege eisprong, dan heb je een korte cyclus. Je hebt wel hoge temp van jezelf.

6. Poppy1987

Poppy1987 Actief lid

5 jan 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    Friesin. Ja ik zou inderdaad ook dan gaan testen hoor. Je leest wel eens van innestelingsbloed. Maar weet niet hoe dat is. Misschien heb je dat wel omdat je zegt bruin verlies. Ik wil je ook niet te blij maken, dus nog even afwachten! Ik ga wel duimen voor je!!

@Meiske. Ik heb altijd een hoge temperatuur. Toen ik al eens 3 maanden gestopt was, had ik ook een temperatuur van 37 graden. Dus dat vind ik niet gek. Ik doe wel met een oor thermometer maar als je dat altijd doet lijkt me dat ook geen verschil uitmaken...
    Ik heb wel echt op dezelfde tijd gemeten. Zelfs in het weekend doe ik om 6 uur de wekker zetten. Thermometer pakken en dan als ik echt wakker ben klik ik hem weer aan en kijk ik in het geheugen welke temperatuur er om 6 uur gemeten is. :)

7. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    tja dat temperaturen heb ik ook weinig kaas van gegeten... maar als de meting op de tienden aankomt is een oorthermometer missch minder betrouwbaar... als het 2 gr kouder ol je kamer is of je op je li of re oor hebt geslapen scheelt denk ik al tienden.

wat een actievelingen jullie racesmurf 😄 ben jaloers op je libido haha,

8. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Friesin, bij mijn 2e zwangerschap had ik 4 dagen bruin bloedverlies. De eerste dag van het bruine bloedverlies testte ik nog negatief. De 4e dag testte ik positief met kruidvat early en een dag later met ClearBlue digitaal + weken indicator. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hoop voor je dat het niet nodig is maar zou een eventuele volgende ronde geen oorthermometer meer gebruiken.
    Die zijn niet nauwkeurig genoeg helaas.

10. Mooneyglow

Mooneyglow Actief lid

28 jan 2015
    192
    80
    28
    #490 Mooneyglow, 19 jan 2017
    Laatst bewerkt: 19 jan 2017
    Oef die tempratuurkaartjes daar kan ik ook niks zinnigs over zeggen. Vindt het altijd zo vervelend om te doen (laat staan elke dag).

Nou vandaag gebeld en de operatie staat gepland op 7 maart. Zul je net zien haha. Nouja we zullen wel zien mocht ik niet zwanger zijn kan ik gewoon gaan en anders maar eens informeren of je dan wel of niet onder een roesje mag.

Er werd mij gevraagd wat voor operatie het is (als je het al zo mag noemen). Tijdens mijn bevalling heb ik een heel klein scheurtje opgelopen, was niet nodig om te hechten maar is blijkbaar wel wat wildvlees opgekomen. Jammer genoeg kon de gynaecoloog dit niet aanstippen dus moet het onder een roesje verwijderd worden. Stelt echt niets voor maar de wachtlijst was erg lang, sta er al sinds oktober op.

Gisteren een aantal keren menstruatie achtige krampjes. Vandaag aan het begin van de avond elke keer "plopjes" in mijn buik en zojuist wat oud bloed. Zou dat een innestelingsbloeding zijn? Oohh ga alles overanalyseren... wachten duurt lang.

11. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Mooneyglow, het klinkt als iets wat ze met een plaatselijke verdoving kunnen doen.
    Maar evengoed niet zo heel prettig.

Krampjes en popjes...kan van alles zijn denk ik 😅
    Lastig he je lichaam!

12. Racesmurf

Racesmurf Niet meer actief

Ik heb net hele verhalen getypt in de nod lijst topic maar wilde het eigenlijk hier hebben dus nu maar even dubbel...

Ik zit sinds deze week aan de antibiotica en een prednison kuur wegens streptokokken infectie in mijn keel met daar bovenop de ziekte van Bell... Schrok daar wel ff van want de linkerkant van mijn gezicht deed dus opeens weinig tot niks meer. Nu knipper ik met 1 oog en loopt drinken uit mijn linkermondhoek... Ik drink nu dus met rietjes en moet met een ooglapje op slapen anders droogt mijn oog uit omdat hij niet helemaal dicht gaat. Gelukkig kan het allemaal geen kwaad voor een evt zwangerschap....

Mis mijn werk wel, ik werk normaal 40 uur als proces en IT manager bij een internationaal bedrijf. Helaas even gas terug nemen nu. De eerste week vond ik verschrikkelijk en verveelde me dood want ik moet veel rusten maar het begint nu te wennen. Ik slaap alleen slecht van de prednison, dat is wel balen.

Wat doen jullie trouwens voor werk en hoe gaan jullie dat straks doen als er een baby op komst is?
    Ik wil 4 dagen gaan werken en mijn vriend ook, dus 3 dagen opvang. Waarschijnlijk komt mijn moeder dan in huis, die woont hier heel handig 5km vandaan en ze heeft al vaak gehint dat ze dat zou willen.
    ;)

13. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Dan reageer ik ook in beide topics 😂

Heftig hoor! Kan me voorstellen dat je daar van schrok! Komt dat nog wel goed? Ziekte van Bell ken ik niet, moet zo even Google zoeken.

Ik ben thuisblijfmama. Werk al bijna 2 jaar niet meer.
    Hoop voor moeten inleveren maar het is het zeker waard voor mij.

14. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Zo heftig racessmurf hopelijk knap je snel op. Na mijn eerste ben ik 3 dagen gaan werken inplaats van 4. En dit blijf ik zo doen ook als de 2e er is. Ik zit zelf op een business to business center.

15. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik werk als verpleegkundige, 28u/week.
    Als ik zwanger ben, mag ik stoppen op 4 maanden en ben ik een klein jaar thuis. Komt hopelijk mooi uit want dochtertje start in september met school.

Ik ga daarna waarschijnlijk tijdelijk 19u/week werken (Via tijdskrediet). Vooral owv de weekends. Ik werk nu 2 weekends per maand (1 weekend 7u tot 15.15 en het andere 15u tot 22u) en dan heb ik zo weinig aan mijn gezin vind ik.. Zeker als dochtertje naar school gaat lijkt me dat nog erger! En als ik 19u ga werken moet ik maar posten van 3u werken in 't weekend.
    En door de week ben ik dan ook meer thuis uiteraard :)

16. Olifant

Olifant Actief lid

9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw
    Hoi dames!!

Hoe gaat het met jullie?
    Mijn onderschrift klopt niet.. Zal mijn NOD ook aanpassen, heb voor de zekerheid ook een test gedaan, negatief.. Maar dat had ik wel verwacht want mijn ovulatietest was echt heel positief op 10-11 januari. Ik dacht eerst dat ie positief was op 6 januari maar dat klopt niet.. Dan is de eisprong toch 12 januari geweest? Wanneer zou ik dan mogen testen.

Ik zit op dit moment in de ziektewet maar ben op zoek naar een baan!

17. Mooneyglow

Mooneyglow Actief lid

28 jan 2015
    192
    80
    28
    Meiske2015 soms wel hè, vooral nu je overal op Let haha. Maar het lijkt erop dat ik gewoon mijn menstruatie heb. Wel een week te vroeg...

Racesmurf klinkt wel heftig! Zal wel schrikken geweest zijn zeg! Heel veel beterschap.

Ik ben ook een thuisblijfmama, werk al niet meer sinds dat ik 20 weken zwanger was. Ben wel aan het rondkijken of ik misschien ergens voor 2 ochtenden/middagen kan werken maar tot nu toe nog niets gevonden.

Rainbow88 ik kan me goed voorstellen dat je elkaar dan wenig ziet, zeker als ze straks op school zit. Wel fijn dat je andere uren kan gaan werken.

18. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Olifant je eitje is denk ik op z'n laatst op 13 januari gesprongen.
    Dan ben je nu 7dpo.
    Zou nog zeker wachten tot dinsdag of woensdag met testen.

Mooneyglow, ik wil ook iets voor 2/3 ochtenden of middagen maar het lijkt een onmogelijke zoektocht.

19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.042
    113
    Vrouw
    Oh Racesmurf, wat een ellende. Sterkte!

Ik werk als woonbegeleidster in de handicaptenzorg. Ik werkte 30 uur en ben naar 20 gegaan toen ik mijn dochtertje kreeg. Bij de 2e wil ik gewoon bij 20 uur blijven :).

20. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Wat heftig race smurf! Hopelijk knap je vlot op!

Ik werk als kinder en neonatologie verpleegkundige. Ben 24 uur per week gaan werken toen zoontje werd geboren. Bij tweede kindje ga ik ws eerste jaar extra uren inzetten zodat ik kan starten met 16 uur per week.

Deel Deze Pagina