Oeh Balen racesmurf .. zou meteen aan een hersenbloeding hebben gedacht komt het snel weer goed? Hier fysio/manueel therapeut 27+ uren pw en een shitload administratie werkte voor ons zoontje kwam fulltime..
Meiske2015 tot nu toe weinig inderdaad. Behalve schoonmaak werk of productie werk oid maar aangezien het niet "nodig" is voor ons voel ik daar niet zoveel voor. Dan blijf ik liever thuis bij onze kleine meid. Kwam gisteren wel een leuke vacature tegen voor bij een alarmcentrale voor 12 uur p/w dus hopelijk hoor ik daar meer van. Robijn en lasas hoe bevalt jullie die uren? Ik kom ook wel vacatures tegen van 20-24 uur tot nu toe nog niet op gereageerd aangezien het me toch wel veel uren leek nog. Werken jullie hele dagen of bv. 5x 4 uur oid?
Mijn vriend komt vanmiddag binnenlopen; " En? Ben je al zwanger? Heb je al getest?" Ehhh... Nee schatje dat werkt zo niet, ik kan nog niet testen. "Maakt niet uit, je bent toch wel zwanger" Haha wat een schatje ook
Ik werk dagen van 8 uur, dagdiensten 7:30-16:00, avond van 15:30-23:30 en nachten van 23:15-7:45. Ik vind die 24 uur prima te doen, ik vind alleen de onregelmatige uren soms best pittig.
Ik werk halve dagen. Ochtenddiensten van half 8 tot kwart over 1 of 3 uur. Avond van 3 tot 10. Het bevalt me goed. Doordat ik altijd wel een dagdeel thuis ben krijg ik toch veel van mijn dochtertje mee. Wat ik soms wel pittig vind is laat thuiskomen en weer vroeg er uit moeten voor mijn dochter. Mijn man werkt veel nachtdiensten dus dan komen de ochtenden op mij aan.
Schrikken racesmurf Ik ven verpleegkundige en werk 20 uur per week onregelmatig en 2 weekenden in de maand. Hier net ongesteld geworden helaas😢 Wel goed gegokt met mijn cyclus gelukkig dus dat is wel fijn voor de volgende maand. Lukt alleen weer niet om de lijst bij te werken 😩
Hoe jullie het vertellen lijkt het wel goed te doen inderdaad. Mocht ik iets leuks tegen komen is dat geen reden om niet te solliciteren. Vindt het vooral moeilijk omdat ik de afgelopen 8 maanden volledig thuis ben geweest, lijkt me erg moeilijk om haar dan te missen en de zorg aan een ander over te dragen. Minnie1989 ooh wat balen zeg! Hopelijk heb je volgende ronde meer geluk!
Dat is balen, Minnie..! Ik heb nog steeds geen idee wat de dingen die ik voel nu betekenen en denk maar bij alles 'het zal wel wishful thinking zijn', zelfbescherming denk ik . Mijn man is nu naar het buitenland voor werk en stiekem hoop ik dat ik een positieve test heb als hij thuiskomt
Ik werk momenteel nog 40 uur. En manlief ook. Wil nadat we de eerste hebben naar 4 dagen toe. En dan 1 van die 4 dagen thuis werken. Hoop dus maximaal 3 dagen opvang nodig te hebben. Nog steeds geen rode duivel hier. Dus morgen ochtend gooien we er een CB test tegen aan .
Oehh racesmurf! Dat is even schrikken zeg!! Friesin al getest? Ik gelijk kijken hier of je al wat geschreven had haha Ik doe de administratie van een mkb bedrijf. Nadat ik me opleiding klaar heb hoop ik genoeg te kunnen verdienen zodat ik 3 dagen kan gaan werken en dan nog thuis 4 uurtjes erbij als dat mag van de baas.... Dan boek ik bijvoorbeeld alle facturen in als ik thuis ben, gewoon makkelijk werk. Man gaat 4 dagen werken. Dus 2 dagen opvang nodig. Als dit niet gaat dan ga ik gewoon 4 dagen werken. En 3 dagen opvang. Ligt er echt financieel aan. Ik heb liever extra geld zodat we leuke dingen als gezin kunnen doen dan dat ik meer thuis ga zitten en dan niets kan ondernemen omdat er geen geld is.