Beginnen in januari 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meiske2015, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    robijn fijn dat jullie groen licht hebben en dat je goede begeleiding krijgt. heftig hoor al een kindje met een pacemaker.

hier wel al aan de foliumzuur, en vitamie d (zit in 1 potje) verder doe ik ool niet aan die dingen.
    bij onze eerste heel wat liters granaatappelsap gedronken en juist de cyclus dat ik dat niet dronk was ik zwanger. ook deed ik geen alcohol drinken als ik iui had gehad maar ook precies toen ik dat wel deed, nee biertje drinken, werd ik zwanger. dus ik geloof wr niet meer in. het komt wanneer het komt.

nog een maand wachten en dan eindelijk weer naar de kliniek :).

heb trouwens een stiekeme voorkeur voor een meisje haha omdat me dat voor mn dochtertje leuker lijkt en omdat ik meisjes gewoon leuk vind.
    mn vrouw wilt graag een jongetje.

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ja, mijn dochtertje loopt al overal langs en achter. Niets is meer veilig, haha.
    Ik ervaar het nu niet meer als heftig, maar dat is het wel geweest. En ik heb de hoop om nu een 'normale' zwangerschap en kraamtijd mee te mogen maken :).

Ik slik foliumzuur en vitamine D.
    Voorkeur voor geslacht heb ik totaal niet. Praktisch gezien lijkt me een meisje handig, kan ik alles hergebruiken haha. Maar een jongetje lijkt me ook leuk, omdat we al een meisje hebben.

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hoe gaat het in z'n werk voor jullie denanja?
    Grappig jij een meisje en je vrouw een jongen haha.
    Misschien brutale vraag, als je geen antwoord wilt geven is dat ook prima hoor! Maar waarom ga jij weer voor een zwangerschap en niet je vrouw?

Ah leuk Robijn! Leuk he dat stappen 😊
    Mijn dochter was zo snel. Ze liep al los voor der verjaardag. Aan de ene kant wel heel leuk aan de andere kant ging het me allemaal beetje te snel haha.

Met welke termijn zijn jullie bevallen?
    Hoe is de bevalling geweest voor jullie?

4. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik slik al foliumzuur. Momenteel zit ik op het wachtbankje, had afgelopen weekend mijn eisprong.

Ik hoop stiekem een beetje op een jongetje, omdat we al 2 meiden hebben. Maar nog een meisje is natuurlijk net zo leuk.

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Spannend!!
    Al een datum waarop je wilt gaan testen of ga je "rustig" afwachten?

6. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    Hallo meiden,

Vitamientjes met extra foliumzuur ben ik inmiddels eind iets meer als een maand mee begonnen. Gewoon voor de zekerheid, werk in de zorg en zie zoveel ellende dat ik geen enkel risico met iets wil lopen. Niet dat ik laten kan zeggen had ik nou toch maar gedaan. Verder geen gekke dingen en probeer ik het te laten komen zoals het is (makkelijker gezegd dan gedaan).

Een voorkeur voor geslacht eigenlijk nog niet over nagedacht, kan me wel vinden in wat je zege citygirl. Zou dan toch meer neigen naar een meisje en we weten daar al een naam voor. Een jonge zou ik echt niet weten welke naam ik leuk zou vinden maar zou net zo prima zijn.

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Oja weer een naam verzinnen 😵
    Bij onze dochter hadden we nog geen naam toen ze der eigen aandiende 😅

8. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Een naam, tja dat zou ik ook heel moeilijk vinden om dat vooraf al te bepalen. Ik zou een paar namen kiezen en zodra het kindje geboren wordt kijken of het meer een 'jantje' of een 'pietje' is :D

9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    We willen deze keer proberen om het geslacht een verrassing te houden. Weet niet of ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen 🙈
    En twee namen is ook weer stuk lastiger.
    Moet ook nog matchen met de naam van onze dochter natuurlijk.

10. vrolijkaapje

11 dec 2016
    7
    0
    0
    Hooi ik kom ook even hier aanhaken! Wij gaan per januari voor een tweede kindje. Hopelijk is het ons gegeven. We hebben nu een prachtige docher van 8 maanden, geboren met 41,6! We zijn bijna twee jaar bezig geweest om zwamger te raken, bij een fertiliteitsarts geweest, onderzoeken gehad en niets aan de hand alleen wat langere cyclussen. Net een maand voordat ik aan de clomid moest was ik zwanger. Sta er nu heel nuchter en hoop nu beter te kunnen timen zodat we snel zwanger zijn.

Afgelopen eisprong snapte ik echt niet. Dacht gevreeen met eisprong maar 6 dagen later weer vruchtbaar slijm voor mij gevoel en nu weer slijm. Haha het zal wel dit was toch een proefpotje. Ik ga morgen goliumzuur halen!:)

11. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Welkom vrolijkaapje!
    Wat spannend met zo'n klein hummeltje in huis nog. Hopelijk is het met baby nr2 sneller raak!
    Ben je uiteindelijk spontaan bevallen of ingeleid?

Je lichaam kan je aardig voor de gek houden he haha. Misschien toch geluk gehad deze ronde!

12. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik zie dat we toch overstappen, haha, en dat er helemaal nog niet zoveel geschreven is als ik dacht 🙈

13. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hahaha. Valt wel mee inderdaad :D
    Leuk dat je aansluit!

Jullie gaan voor een derde zie ik, leuk!
    En jullie meisje is bijna jarig!! Spannend.

14. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ja idd bij ons de 3e, en de jongste over een maandje alweer 1! Ik vind het wel raar hoor, er weer voor gaan, zelfs erover nadenken voelt gek :p al ga ik er wel vanuit dat het een paar maanden duurt voor het lukt, we zullen zien :)
    Hebben jullie bewust wat langer gewacht Meiske?

15. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Nouja wat langer...onze dochter word deze maand anderhalf haha.
    Zo lang is het nog niet.
    Maar mijn man is heel lang aan het twijfelen geweest of hij nog wel een tweede wilt. Het loopt nu allemaal zo op rolletjes.
    We hebben het financieel goed ondanks dat ik niet werk, we hebben nog aardig wat vrijheid omdat dochter heel makkelijk is met weggaan en ze slaapt ook zo lekker haha. Daarbij wonen we niet erg groot dus hebben nu eigenlijk al wel wat ruimtegebrek. Een tweede zal op een klein kamertje komen te liggen.
    Dus al met al heb ik er ook wel aan getwijfeld ondanks mijn grote wens. Maar de wens is toch groter :D

16. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Zo klinkt het wel lullig ja, juni '15 klinkt alweer zover weg, bedoelde het niet zo :) wel super dat jullie het nu eens zijn! Een klein kamertje maakt toch helemaal niet uit :)

17. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Haha. Klinkt al wel heel lang geleden ja.
    Echt vlak voor de hittegolf bevallen toen 😬 Lekker de eerste dagen doorgebracht in de airco van het ziekenhuis terwijl de rest verging van de hitte haha.

Klein kamertje maakt op zich niet zoveel nee maar merk dat ik een grote kamer wel erg fijn vond. Mooie grote kast, badje, schommelstoel enz. En dat gaat nu echt niet. Denk dat het met een bedje en commode gewoon vol is 😓

18. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ja snap ik hoor, wij zijn voor de geboorte van F. nog verhuist, en ik ben ook echt wel blij dat ze een eigen, best wel ruime kamer hebben.

Ik zit te twijfelen om deze keer gewoon gelijk te beginnen met een multi-vitamine en niet alleen foliumzuur, ik geef nog bv en dat wil ik nog een paar weekjes volhouden, tot januari of dur verjaardag. Maar hierdoor heb ik nog een langere cyclus en (voor mijn doen) korte lf, daar baal ik toch wel van. Ik heb ook echt het gevoel dat het nu wat langer gaat duren, gewoon omdat mijn lichaam nog niet op orde is.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    meiske2015 je mag alles vragen hoor wij zijn daar heel openin.
    ik ga weer dragen omdat mijn vrouw geen draagwens heeft. ze heeft fybromialgi en ziet dat gewoon totaal niet zitten. en ik doe het heeeel graag dus dat scheeld.
    we hebben nog 2 cryos liggen in de vriezer dus die worden straks eerst ontdooit. weet niet of ze dat apart doen of met 2. ligt er ook aan hoe ze in het rietje zitten, samen of apart.
    mn cyclus is wel 28 dagen maar mn ei pas dag 18 dus heb iik een lange lf voor mijn doen dit was namelijk voor mn punctie nooit zo dus weet niet of ik de cryo in gewone cyclus of in kunstmatige cyclus terug gaan plaatsen, hoop in gewone want dan heof ik minder medicijnen te slikken/spuiten en dan heb ik zeker in januari een terug plaatsing. maja hebben 12 januari een gesprek en dan gaan we het zien.

eigenlijk hadden we vandaag een afspraak maar wegens verzerkingsrede hebben we hem naar januari verplaatst enook omdat de kliniek met kerst gesloten was en dan precies mn eisprong zou zijn dus dan maakte het zoiezo niet uit dec of januari dus dan maar januari wegens verzekering.

ben benieuwd hoe snel we hier met zn allen zwanger zijn. hoop snel!!

20. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Daantje, extra vitamines zijn altijd goed toch 😊
    Wel vervelend lange cyclussen! Duurt dan zo lang voor je een eisprong hebt. Wel erg mooi dat je bv zo lang hebt volgehouden!

Denanja, wat rot dat je vrouw fibro heeft. Ik heb het zelf ook maar kan er goed mee omgaan. Gek genoeg sta ik er wel weer om te springen om zwanger te zijn.
    Een cryo is een bevruchte eicel toch?
    Wordt spannend als ze er 2 terug plaatsen! Is de kans groot dat ze beide nestelen?
    Hoop ook voor jou dat het in je eigen cyclus kan. Lijkt me pittig om zelf te moeten spuiten.

Deel Deze Pagina