Voor mijn zoontje heb en we een miskraam gehad dat was raak in ronde 4. Daarna de volgende maand gelijk zwanger je van me zoontje.
Proficiat Maartje!!!! Ik vind 't moeilijk.. 31 december start van cyclus, geen idee wanneer mijn ei was en ik heb altijd onregelmatige cyclussen (Ene maand 28, andere 35, ...) dus weet niet wanneer ik zou testen
Gefeliciteerd Maartje!!! Mooi streepje. Maan, ja dat klopt. Een virus oid kan zeker alles in de war schoppen. Maar daar heb ik tot nu toe nog geen last van gehad gelukkig. Spannend Racesmurf.
Rainbow ik wist het ook niet zeker of ik 28 me nod zou zijn. Mijn cycles is ook begonnen de 31e je kan altijd testen is die nog negatief over een paar dagen weer
Maartje! Wat super!! Kan hem nu goed zien! Wat heerlijk! Racesmuf hopelijk morgen een positievetest! Rainbow persoonlijk zou ik dan pas met 28 dagen testen en dan evt. Met 30 dagen weer. Zelf heb ik de testen van de action 2 voor 1.60 ofzo. Bij de vorige zwangerschap werkte die prima, ik test namelijk nogal graag en zo kost het me geen fortuin haha. Eigenlijk wou ik deze ronde ovulatietesten gebruiken omdat ik deze ronde een week eerder mijn menstruatie had dan verwacht. denk dat wij deze maand een ronde overslaan. Mijn ovulatie is dit weekend/begin volgende week. Helaas is vannacht mijn oma overleden en verblijven we vanaf zondag tot woensdag bij mijn vader in huis. Niet echt een ideale stemming/setting. Pff vanochtend heeft mijn dochter een speeltje op haar neus gekregen en sindsdien heeft ze elke keer bloedneuzen, HA kon zo niets zien dus moesten we het in de gaten houden. Ze ligt nu lekker te slapen maar heb de heletijd het gevoel dat ik bij haar moet gaan checken
Mooneyglow, gecondoleerd! Wat een verschrikkelijk nieuws! Begrijp heel goed dat jullie een ronde overslaan. En wat vervelend van je dochter. Mijn dochtertje is een keer om gevallen op een stene vloer, moest haar ook in de gaten houden. Heb gewoon elke keer bij haar gekeken wanneer mijn gevoel vond dat ik dat moest doen, dus gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
Wat verdrietig Mooneyglow 😞 Gecondoleerd. Heel veel sterkte!! Super sneu ook voor je meisje. Dat zal wel zeer hebben gedaan. Vervelend dat het blijft bloeden elke kaar. En inderdaad wat Roosje zegt. Gewoon gaan kijken als jij dat wilt.
Dankjewel. Ze was al meer dan een jaar ziek en de laatste paar weken lag ze alleen nog maar in bed dus hoe moeilijk het ook is voor ons, voor haar is het wel goed zo. Ja vondt het ook zo zielig, ik was heel even in de keuken en in een keer moest ze echt keihard krijsen en dan zie je zo'n bekkie helemaal onder het bloed. Man ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg. Ik ga ook elke keer kijken sinds een uur of 4 vanmiddag is het niet meer teruggekomen dus hopelijk blijft het weg nu.
gecondoleerd moon! altijd naar nieuws, snap dat je je niet eeg in de stemming zal voelen. gefeli maartje!! op naar een goede gezonde zwangerschap! Hier ook negatief getest, zit voor NOD maar de digi test kan tot 5 dgn van tevoren dus weet het aardig zeker nu. Oh well ☺
Mooneyglow. Gecondoleerd.. Veel sterkte, begrijpelijk dat je hoofd er nu niet naar staat ! Maartje: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hier zit ik tussen ongesteldheid en eisprong in.. Afwachten maar
Gecondoleerd mooneyglow! Hoi allemaal, graag wil ik ook meepraten in dit forum! Mijn vriend en ik zijn 3 jaar samen (hij 36 en ik 30) en hij rende eerst al bijna weg bij het woordje baby 😂 Vorig jaar ben ik begonnen hem een beetje te "pesten" zodat die kon wennen aan het idee. Grapjes zoals: binnen 2 jaar wil ik toch wel een baby'tje of kleertjes aanwijzen met shoppen. Hij begon er aan te wennen merkte ik en kon en zowaar steeds iets beter over praten met hem! Met oud&nieuw heeft die me verrast door te vragen om het te gaan proberen dit jaar 😍 Nu gestopt met de pil sinds 2 januari, vind het reuze spannend!! Sinds een week wel erg veel pijn/gevoeligheid bij m'n borsten. Dit was wel precies rond de ovulatie (handig zo'n app) Dat schijnt daardoor te kunnen komen heb ik gelezen.. hoe gaat het verder met jullie? Zijn er nog meer veranderingen in m'n lichaam die ik kan merken door het stoppen met de pil en dat mijn lichaam daar aan moet wennen? Succes allemaal! Laten we hopen op veel positieve berichtjes hier ☺️
Mooneyglow, gecondoleerd. Veel sterkte. Ik heb voor deze rond weer ovulatietesten besteld. Pakket van zwanger en zo. 50 stuks + 2 zwangerschapstesten. Ik zou gisteren bijna denken dat ik wel zwanger ben. Zit een beetje met mezelf in de knoop. Na mijn verlof heb ik besloten om minder te gaan werken zodat ik minder opvang nodig zou zijn. Dit beviel eerst heel goed. Maar sinds kort wil ik het niet meer. En dan bedoel ik niet dat ik weer meer wil gaan werken, maar ik wil dit werk niet meer. Ik heb al gedacht aan voltijd opleiding, maar dan moet ik mijn kinderen alle dagen wegbrengen en dat wil ik niet. Bovendien zou ik niet graag zwanger aan een opleiding beginnen. Voor nu heb ik besloten (na overleg met mijn man natuurlijk) dat ik een 0 uren contract ga doen. Kinderen blijven 1 dag jn de week naar de opvang gaan. En ik ga de basisopleiding van de NHA doen. In de tussentijd ga ik eens rondvragen hoe groot de kans op een stageplek is via de NHA. Als ik de basisopleiding dan afgerond heb, kan ik nog kijken wat ik ga doen. Dan ben je ook alweer 1/2 jaar verder. Ik ga wel 13 februari naar de informatieavond van de school waar ik de opleiding zou willen doen. Daar ga ik ook eens vragen naar bijv. de schooltijden. Gisteren zat ik er even zo doorheen dat ik gejankt heb als een klein kind
Racesmurf jammer dat de test negatief is. Hopelijk zet je menstruatie snel door dan dandere kun je tenminste aan de volgende ronde beginnen. Roosjuh je kan natuurlijk laat hcg aanmaken misschien volgende week nog een keer proberen? Olifant, we doen niet anders dan wachten hè? Nieuwe rondes nieuwe kansen. Lout welkom! Wat fijn dat je vriend er eindelijk achterstand. Zelf had ik heel veel last van de pil dus toen ik eindelijk stopte (ruim 2 jaar geleden) werd het voor mij eindelijk "kalm". Geen last van moodswings meer of van een overgevoelige huid ook werd mijn menstruatie minder heftig. Het verschilt geloof ik best erg per persoon de een moet echt ontpillen en heeft gelijk een mega lange eerste cyclus terwijl een ander nergens last van heeft. Elsa wat fijn dat je nu in ieder geval weet wat je wilt. Wat lief dat je man je hier zo in steunt en dat dit mogelijk is. Kan me goed voorstellen dat het financieel niet altijd haalbaar is als 1 partner naar school gaat. Soms is het ook fijn om even goed te huilen kun je daarna weer helder denken. Ik hoop uiteraard dat je zwanger bent dat zou helemaal mooi zijn!
Ja het is nog even afwachten hoe mijn lijf normaal gesproken is.. toen ik ongesteld werd voor het eerst meteen aan de pil gegaan omdat het heel heftig was en ik veel pijn had. Dat werd allemaal minder door de pil. Maar inmiddels al 15 jaar aan de pil geweest! Zou niet verkeerd zijn wat minder moodswings kan ik de schuld geven aan de pil voor al die jaren haha. Nu wel sinds ik gestopt ben veel pijn in mijn lichaam al gehad. Maar dat zal vast minder worden over tijdje.
Ik heb net een testje gedaan en er is een heeel licht streepje zichtbaar. In het echt wel iets duidelijker dan op de foto maar durf er nog niet veel van te vinden..
Welkom Lout! Wat spannend voor jullie 😊 Ik kan je vraag niet beantwoorden. Ik heb nooit iets gemerkt van ontpillen. Hopelijk snel een positieve test voor jullie. Elsa, wat vervelend voor je! Welke basiscursus wil je gaan doen? Ik loop al heel lang met de gedachte om weer te gaan leren maar weet gewoon totaal niet wat. Ben wel aan het solliciteren voor een part time baan maar is erg lastig. Zit ook al weer bijna 2 jaar thuis dus dat helpt ook niet echt mee. Hopelijk geeft de informatieavond je wat rust en duidelijkheid! Robijn, wat spannend!! Ik zie wel een soort schaduwlijntje maar is erg vaag. Het uploaden maakt het vaak niet makkelijker met tuurstreepjes. Ik duim voor je dat ie mooi gaat oplopen!!