Welkom tipp42hgg! Pittige tijd ook voor je geweest met je dochter. Olifant, volgens mij moet je aflezen binnen 10 minuten. Maar ik heb geen ervaring met dat merk.
@meiske: thanks En ja... Was best pittig. Heeft ook mijn huwelijk gesloopt en het is ook de reden dat ik nu pas toe ben aan poging 2. Maar ik kijk alleen nog vooruit nu. Het is een mooie flinke meid geworden waar ik apetrots op ben
Tipp, kan wel begrijpen denk ik dat een kinderwens ook tussen en een relatie in kan gaan staan. Zeker als de wens heel sterk is en het niet lukt. Ik hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn! Is het erg om morgen weer een test te doen? 😜 Heb die 2v5 net gehaald. En ik pak die van vanmorgen erbij en daar staat nu heel licht een streepje op bij de plus.. Ik durf niet te hopen...
@poppy: ik wil je je hoop niet ontnemen, maar dat kan heel goed een indroogstreepje zijn. Als je wil kan je altijd morgen nog eens testen. Succes
Spannend allemaal om dit zo te lezen en mee te leven met iedereen. Mijn ovulatie is als het goed is over 3 dagen. Gister wel krampen in m'n buik waardoor ik even dacht dat het toen al was. Maar dat lijkt me te snel. Vind het heel spannend dat het deze week kan gebeuren.. maar veel klussen (zoals jullie dat zo leuk noemen haha)
Sorry iemand vroeg om mijn temperaturenkaartje. Moet wel even zeggen dat ik via mijn oor meet. Maar dit altijd omzelfde tijd doe en ik een hoge temperatuur heb. Altijd al gehad. Ik kan er niet zoveel uit af lezen, maar de dipjes zouden wel iets kunnen zeggen...
Lastig kaartje Poppy. Heb je ovulatietesten gebruikt? Ik haal er eerlijk gezegd geen eisprong uit. Ik denk dat je basaal op 37.3/37.4 zit. Dan zou je met een eisprong toch wel maar 37.6/37.7 moeten gaan. Weet ook niet hoe betrouwbaar temperatuur meten via het oor is. Bij mij in ieder geval niet. Als ik 3x achter elkaar temperatuur in m'n oor dan heb ik 3x een andere uitslag 😅
Ik snap er helemaal niets van, vanaf maandagochtend een knipperende smiley (clear blue), dus ei zou er dan aan moeten komen en dan ineens gisteren op dag 18 van mijn cyclus, ongesteld! Eerst niet zo heftig, nu inmiddels wel. Dus geen ei gehad en toch ongi, is al helemaal niet eerlijk.
Een omo witte test gehad. Jammer! Meiske, ik ga ook niet teveel van de temperaturen uit. Meer van de stand van de baarmoeder en het cervixslijm. Ik denk zelf dat mijn luteale fase gewoon langer is dan de gemiddelde 14 dagen. Misschien toch eens verdiepen in die ovulatietesten... Wil t eigenlijk niet maar om even de cyclus te weten misschien wel fijn. Roosje, wat raar! Kan er helaas niets zinnigs over zeggen.
Hoi dames, bedankt voor de welkom! Wij zitten momenteel in ronde '2'. Ik ben deze maand niet actief bezig geweest met bijhouden. Ik heb wel de eisprong sterk gevoeld. Ik weet ook niet wat ik kan verwachten, omdat het onze eerste is. Vind het wel apart dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Hebben jullie dat gevoel ook?
He bah Roosje... Vreemd poppy, gewoon maar afwachten denk ik. Mijn temperatuur is nog steeds hoog, ik zou dit weekend ongi moeten worden.. nou ja liever niet natuurlijk
Wat raar roosje!! Poppy, hier werd door gyn altijd gezegd dat tempen via oor geen zin heeft, te gevoelig waardoor geen betrouwbare waarden. Hier Omo witte test, afwachten!
Gistermiddag opeens ongesteld geworden. Totaal niet verwacht omdat ik helemaal geen klachten had. Normaal altijd last van buik, hiofd en rug en nu niet. Dan merk je toch dat de pil gewoon troep is. Mooie cyclus van 33 met ergens tussen cd 17-20 me eisprong geweest. Op naar ronde 2!! Nod 14 maart.
Bah poppy nou ja... Nieuwe ronde nieuwe kansen. En Ja.. De pil is troep. Ik kreeg er altijd migraine van.
Ah balen Poppy 😞 Maar wel mooie cylcus inderdaad. Sunrose, och je hebt geen idee waar je lichaam allemaal toe in staat is 😅 De eerste ronde bij onze dochter durfde ik geld op te zetten dat ik zwanger was. Allerlei kwaaltjes dus kon niet anders. Negatieve test en ongesteld haha. Tweede ronde totaal geen kwaaltjes dus overtuigd dat ik niet zwanger was. En toen dus wel zwanger 😂 Spannend Tipp! Wanneer ga je testen? Jammer Lasas! Ik hoop vandaag de eisprong te hebben en morgen een tempstijging. Gisteren en eergisteren gezellig gehad tussen de lakens 😬 Zal het lijstje weer eens tevoorschijn halen.
Voorlopig wacht ik af Meiske. Ik ben er vooralsnog gewoon van overtuigd dat ik dit weekend ongesteld word. Ik heb ik het verleden cyclussen gehad van 49 en 42 dagen, maar ook wel van 32 of 36 dagen. Dus ik ben niet meer zo happig met vroeg testen.
💕Nod-lijstje💕 28 Januari (1) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 1 Februari (1) Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 1 3 februari (1) Famke00 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 februari (1) Lasas - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde MMM 17 februari (1) Mooneyglow - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 februari (1) Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 19 februari (2) Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Roosje35 - 36 jaar - 2e kindje - ? ronde 23 februari (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 februari (1) Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 februari (1) Lout - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 28 februari (1) Roosjuh007 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 maart (1) Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Totaal: 13 Zwanger! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Afspraken: 14 februari Robijn89 echo 23 februari Maartje03 echo 27 februari Maartje03 intake Wachtbankje (1), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)