Beginnen in januari 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meiske2015, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Blegh begin toch beetje teleurgesteld te raken van mijn lichaam.
    Eisprong komt steeds later en de LF wordt steeds korter 😕
    Zit nu op dag 16 en nog geen eisprong gehad.
    Weet dat het nog niet laat is hoor haha, maar was altijd zo stipt op dag 14. En hoe later ie nu komt hoe later we er pas voor gaan in het nieuwe jaar.
    Begin beetje ongeduldig te worden 😅

Hoe is het met jullie?

2. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Haaai, ik bep ook ff mee. Lastig meiske, ik deel je gevoel wel dat het opschuift zo in de maand januari 😊 ik doe geen ovu testen dus ik gok erop dat ergens tussen de 21-23ste een eisprong zit.. precies rondom de kerstborrels 😋 maar goed officieel is het startschot pas vanaf januari dus óf we doen het veilig óf ik moet mezelf verklaren aan de kersttafel waarom ik mn wijntje afsla (zo geen zin in...) in januari ga ik wel ff gezonder aan de slag, en dan valt het ook niet op dat ik niks drinkt qua alcohol..

3. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Haha ach meiske treur niet, ik zit nu op dag 23 en nog geen ei :p misschien is onze eerste kans pas in februari als het zo doorgaat :$

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Gezellig Roosjuh! Ik doe ook geen ovu testen. Ik temperatuur haha. Wilde beetje inzicht hebben. Voorheen had ik altijd groeipijn van het eitje maar die heb ik sinds 3 maanden ineens niet meer. Was altijd goede houvast.
    Met kerst kan je toch gewoon een wijntje nemen? Of jullie er nou voor gaan of niet.
    Heb je een dochter of een zoon?

O daantje dat zou niet tof zijn! Heb je zulke lange cyclussen?

5. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    De boel is nog een beetje ontregelt door de bv, helaas. Ik hoop dat mijn cyclus snel weer normaal word maar ik ben bang dat het nog wel even duurt.
    Leuk dat jij ook temperatuurt! Ik heb het vorige keren ook gedaan en wil het ook graag weer gaan doen, maar ik ben net van de nachtvoedingen af, en of dochterlief word nog wel eens snachts wakker of ik slaap zelf slecht, haha :p

6. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Haha dan wordt het wel wat lastig ja. Geeft mij wel een stukje rust om te weten of ik wel of niet een eisprong heb gehad.
    Wel leuk dat je het toch weer gaat proberen. Op naar de rustigere nachten!

Waar in eerder zei dat ik nog geen eisprong heb gehad was ie toch die dag geweest hahaha. Vandaag 3dpo!
    Rond de 31e nod en dan gaan we ervoor :D

7. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Dat is wel beter, gewoon meteen in januari van start :cool:

8. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ja haha. Ben toch wel weer nerveus 🤔

Ben benieuwd hoe het met de rest van de meiden gaat!

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hoi mag ik meebabbelen?

Wij starten in januari voor een 2de :) Hebben een dochtertje van momenteel 22 maanden.
    Vorige keer na ronde 3 zwanger geraakt, hopelijk gaat het nu weer zo vlot!

Ben sinds ik vorige keer zwanger was niet meer terug begonnen met anticonceptie, zodat ik een zicht heb op mijn cyclus. En die is redelijk regelmatig.
    Rond kerstmis krijg ik mijn regels en dan vliegen we er weer in ;)

10. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Ik mag mij ook eindelijk melden! Afgelopen week op ons 5-jarig jubileum de pil weggegooid.. Spannend! :)

11. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Eisprongseizoen is geopend! nou ja bijna dan. Is dit hoe mannen zich voelen bij het starten van het voetbalseizoen? 🤔

Bij mij zou er ergens nu of morgen wat moeten springen en volgende maand starten we officieel 😄
    Wij hebben een gezellig, lief, bruizend, laat-het-kaas-niet-van-zn-brood-eten jongetje van bijna 2,5

Wijntje met kerst zou opzich wel kunnen maar hebben niet 100% op safe gespeeld deze maand dus mja, bezatten wordt het niet uit voorzorg 😉 deed ik toch al nooit..

Nog gefeliciteerd Dex! 5 jr jubileum, joehoe 😄

Hopelijk indd nu ook vlot Rainbow, mogen we dankbaar voor zijn dat het bij de vorige snel ging he

12. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Welkom Rainbow en Dex!

Netjes Rainbow in de 3e ronde. Zou zeker super zijn als het nu weer zo vlot gaat. We zullen ongeveer tegelijk beginnen denk ik!
    Hoelang zijn jouw cyclussen gemiddeld?

Dex, wat leuk! En nog gefeliciteerd! Dit word jullie eerste kindje?

Hahaha Roosjuh, ik heb geen idee hoe mannen zich voelen. Mijn man houdt helemaal niet van voetbal gelukkig 😬
    Leuke leeftijd he?! Vind het zo leuk zo'n ondernemend ukkie in huis.
    Nou spannend wel of geen wijn haha.
    Ben toch eigenlijk wel blij dat ik gewoon kan drinken. Vrijdag naar de discotheek met vrienden 😁

13. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Topic uit het oog verloren, maar ik ben er weer.

Ik had al een paar testen gedaan (te nieuwsgierig). Allemaal negatief en vandaag (op dag 30) ongesteld geworden. Volgende ronde ga ik niet weer met ovulatietesten aan de haal, we laten het op zijn beloop en zien wel wat er gebeurt:)

14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ah wat jammer! Wel netjes 30 dagen.
    Hopelijk deze ronde raak.

Vraag me af of ik het zonder ovutesten ga redden 🤔
    Ben een beetje een controlefreak haha.

15. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Bedankt allemaal!

Meiske, mijn cyclussen zijn nu rond de 30 dagen..

Toen ik vorige keer stopte met de pil duurde het 50 dagen eer mijn regels doorkwamen, de 2de ronde duurde 40 dagen en de 3de was ik zwanger.. Maar zo lange rondes vind ik niet leuk, daarmee nu niet meer met AC gestart en heb nu mooie cyclussen :)
    Ik werkte ook met ovulatietesten toen! Hoop dat ik er dit keer tijd voor ga hebben haha :D

16. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Bedankt meiden, lief!

Meiske, ja dit wordt ons eerste kindje. Ik ben er al vrij lang klaar voor, vriendlief had wat meer tijd nodig maar is inmiddels ook helemaal om. Super leuk en erg spannend allemaal!:D

Ik zat er aan te denken om te temperaturen om een beetje zicht te krijgen op mijn cyclus. Iemand hier ervaring mee? Wil er niet teveel mee bezig zijn, maar geeft ook wel weer houvast.

17. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Nou maar goed dat je niet meer begonnen bent met ac Rainbow!
    Zal vreemd zijn om weer ovutesten te gaan doen...m'n meisje wilt altijd mee naar de wc 😂 Nieuwsgierig aagje.

Spannend Dex! Mannen hebben er over het algemeen wat meer tijd voor nodig volgens mij 🤔
    Je temperatuurt elke ochtend rond dezelfde tijd, rectaal! voordat je opstaat. Dus temperaturen is het eerste wat je doet als je wakker wordt. Nadeel is wel dat als je doordeweeks er vroeg uit moet dat je dus wanneer je kan uitslapen ook rond je doordeweekse tijd moet tempen. En je ziet pas een temperatuurstijging na de eisprong.
    Je kan alles invoeren bij fertility friend. Kan online maar ook via de app. Handige is dat je allerlei kwaaltjes en symptomen ook kan voeren en ook de ovulatietesten.

Ik temp nu al weer een paar maandjes omdat ik graag weet wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden hahaha.

18. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik meld me ook graag!😃

Ik ga nu stoppen met de pil en in januari/februari willen we serieus beginnen.

Hoi Dex en rainbow, ik zie dat jullie hier nu ook zijn😊

19. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ja dochtertje wilt ook altijd mee naar wc tegenwoordig, dus ik ga de testjes doen tijdens haar middagdutje denk ik :D

Soms twijfel ik wel over wanneer te beginnen, want ik zou graag pas in december/januari/februari willen bevallen.. Als ik nu in de 1ste ronde al zwanger zou geraken, zou het al voor oktober zijn. En dat vind ik eigenlijk te vroeg :D Maarja, wie weet hoeveel rondes het gaat duren eer ik zwanger ben dat weet je helaas nooit..

Hoi Leed, welkom ;)

20. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Leed, ja klopt, was nu een beetje dubbel haha. Gaan we hier gewoon verder, gezellig! :D

Meiske, dank je wel voor de uitleg. Ga ik het toch eens proberen. Ik ben na al die jaren pil wel benieuwd hoe mn lichaam reageert.

Deel Deze Pagina