💕Nod-lijstje💕 28 Januari (1) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 1 Februari (1) Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 1 3 februari (1) Famke00 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 februari (1) Lasas - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde MMM 17 februari (1) Mooneyglow - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 februari (1) Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 19 februari (2) Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Roosje35 - 36 jaar - 2e kindje - ? ronde 23 februari (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 februari (1) Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 februari (1) Lout - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 28 februari (1) Roosjuh007 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 maart (1) Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 16 maart (1) Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal: 14 Zwanger! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Afspraken: 14 februari Robijn89 echo 23 februari Maartje03 echo 27 februari Maartje03 intake Wachtbankje (3), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)
Balen tipp! Ik heb niet meer getest na omowitte woensdag en nog niet ongesteld, ik wil morgenochtend testen als ik niet ongesteld ben.
Lasas spannend! Aurin jou temperaturenkaartje ziet er ook veelbelovend uit!! Tipp, jammer meis. Op naar de volgende ronde.
Haha aurin ik kan ook bijna niet meer wachten 🙈 Zeker niet nu er een kans is dat het vandaag om een innesteling gaat Wat jammer tipp Spannemd lasas
en Aurin, wat zei deze test?!?!? Hier dus na 18 dagen ongesteld geworden, niet zo hevig als anders, maar verwacht dat ik het wel moet zien als een menstruatie. Kortom, snap niets van mijn cyclus.
Balen Tipp 😞 Haha Aurin! Aan je temp kaartje te zien ben je echt pas 7dpo. Maar die dip van vandaag kan met een innesteling te maken hebben.
Ja, hij gaf eerst 2-2 aan als Eisprong. Denk idd ook 7 of 8, en misschien idd nesteling nu. Maar dit was toch wel gek....
Balen Lasas. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Moet eerlijk zeggen dat ik wel ff een flinke huilbui had vanmiddag. Maar daarna heerlijk met mijn meisje in de sneeuw gespeeld en mijn zegeningen geteld. Spannend aurin.
Tipp42hgg shit zeg! Ik zit nu in de spannende/ wacht periode volgens de app waar ik alles invoer had ik gister mijn ovulatie maar vanochtend werd ik wakker met krampen in m'n buik waardoor ik twijfel of het dan misschien nu is. Nu dus die akelige 2 weken wachten.. hebben gelukkig wel genoeg geklust 😉 Wil het zo graag dat ik ook echt teleurgesteld ben als ik over 2 weken wel weer ongesteld wordt..
Sterkte Lasas 😞 Aurin, spannend! Ik zie hem toch heel duidelijk. Stond ie er binnen de tijd? Lout, denk dat iedereen die teleurstelling wel heeft. Je doet er zo je best op en dan word het misschien niks haha. Sterkte Tipp!
Met 30 min de foto genomen. Ik zag m wel eerder maar op foto niet te zien. Vorige keer 8dpo ook zon test. En 9-10 wit. 11dpo toen positief (zwangerschap van dochtertje)
Zie hem ook hoor aurin Misschien dan ik volgende week ook wel stiekem wa eerder ga testen dan😅 Meiden die ongesteld zijn geworden wat ontzettend jammer hopelijk volgende ronde meer succes. Meiden op het wachtbankje succes duurt ook zo lang he 😢 Hier nu heel de tijd het gevoel dat er een ongesteldheid zit aan te komen. Steeds last van krampen maar geen bloedverlies/oud btuin meer gehad. Wel intzettend misselijk vandaag en echt vreselijke hoofdpijn.