💕Nod-lijstje💕 28 Januari (1) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 1 Februari (1) Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 1 3 februari (1) Famke00 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 februari (1) Lasas - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde MMM 16 februari (1) Mooneyglow - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 februari (1) Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 19 februari (2) Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Roosje35 - 36 jaar - 2e kindje - ? ronde 23 februari (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 februari (1) Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 februari (1) Lout - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 28 februari (1) Roosjuh007 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 maart (1) Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 16 maart (1) Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal: 14 Zwanger! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Afspraken: 14 februari Robijn89 echo 23 februari Maartje03 echo 27 februari Maartje03 intake Wachtbankje (4), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)
Zag een aantal dames die weer ongesteld geworden waren, wat enorm balen zeg hoop zo voor jullie dat jullie volgende maand meer geluk hebben! Ik vindt het ook zo'n teleurstelling elke keer. Iedereen die op het wachtbankje zit... Succes! ik ga voor jullie duimen, wachten duurt zo lang dan! Aurin, ik zie ook heel vaag een lijntje. Zou het over een paar dagen weer doen, hoop echt voor je dat er dan weer een mooi lijntje komt! Mijn nod komt nu ook heel dicht bij, ivm de begrafenis van mijn oma hebben we amper kunnen klussen.. maar goed 1 keer kan in principe genoeg zijn. Ben de hele week al onredelijk en snel aangebrand en gister de hele dag emotioneel, snel huilen. Normaal gesproken ben ik aardig cool, niet snel boos en huil ik niet snel. Ook gisteravond de hele avond misselijk en na het eten moeten overgeven. Mijn dochter is al de hele week een beetje hangerig en huilerig dus mijn nuchtere ik denkt dan ach, zal wel daardoor komen, kans dat je zwanger bent is maar zo klein. Maar toch blijft dat kleine stemmetje het aanmoedigen haha. De drang om nu te testen begint ook al aardig te komen, maar ik moet tot volgende week maandag wachten van mezelf Pff wat kunnen we onszelf toch gek maken
💕Nod-lijstje💕 28 Januari (1) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 1 Februari (1) Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 1 3 februari (1) Famke00 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 februari (1) Lasas - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde MMM 16 februari (1) Mooneyglow - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 februari (1) Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 19 februari (2) Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Roosje35 - 36 jaar - 2e kindje - ? ronde 23 februari (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 februari (1) Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 februari (1) Lout - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 28 februari (1) Roosjuh007 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 maart (1) Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 16 maart (1) Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal: 14 Zwanger! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Afspraken: 14 februari Robijn89 echo 23 februari Maartje03 echo 27 februari Maartje03 intake Wachtbankje (5), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)
Spannend hoor Mooneyglow! Als je al zoveel symptomen hebt dan zou je al positief moeten testen. Robijn, morgen de eerste echo!! Spannend. Hoe laat moet je? Door de buikgriep weet ik niet precies wanneer mijn eisprong is geweest maar ik vermoed een zaterdag.
meiske, dat dacht ik ook daarom denk ik dat het vooral weer tussen mijn oren zit haha. Mijn nod is pas over 3 dagen en het begon halverwege/eind vorige week met het korte lontje, lijkt me wel iets te vroeg voor die symptomen dan. lastig is dat he, dat je niet precies weet wanneer. Ik heb ook geen idee wanneer mijn ei is geweest.
💕Nod-lijstje💕 28 Januari (1) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 1 Februari (1) Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 1 3 februari (1) Famke00 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 februari (1) Lasas - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde MMM 16 februari (1) Mooneyglow - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 februari (1) Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 19 februari (2) Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Roosje35 - 36 jaar - 2e kindje - ? ronde 23 februari (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 februari (1) Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 27 februari (1) Lout - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 28 februari (1) Roosjuh007 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 maart (1) Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 16 maart (1) Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal: 14 Zwanger! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Afspraken: 14 februari Robijn89 echo 23 februari Maartje03 echo 27 februari Maartje03 intake Wachtbankje (6), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ik heb mezelf op paars gezet. Gisteren om 13.00 uur een positieve ovulatietest, vandaag was die al weer veel lichter. Morgen hou ik aan als 1 dpo.
Ik snap echt helemaal niets van mijn lichaam. Afgelopen donderdag op dag 18/19 veel bloedverlies, dit ging door tot en met zaterdag. Dus ik dacht gisteren dat ik mijn menstruatie had gehad, blijk ik nu ineens een positieve ovulatietest te hebben!!!!! Echt....wat moet ik hier nu weer mee. Ml is op pad voor werk, dus het wordt hem niet, maar begrijpen doe ik het echt niet. Kan toch geen eisprong zijn?
Zwangerschaps test in huis? Soms slaan ovulatie testen aan op hcg. Of nog even wachten... kan ook innesteling zijn geweest?
Lastig roosje! Zou eerlijk gezegd geen zinnig antwoord kunnen geven denk ik. Denk dat als het mij zou overkomen dat ik nog een aantal dagen zou wachten en dan een zwangerschapstest zou doen. Ovulatietesten kunnen op hcg reageren maar zwangerschapstesten ook op LH. Dus gelijk weer testen met 1 van de twee heeft geen zin denk ik. Mooneyglow, ja vind het echt lastig haha. Daarom ben ik gaan temperaturen. Heb ik nu ook weinig aan 😬 Ach ja, afwachten maar!
Wauw hele verhalen weer. Klinkt positief mooneyglow. Lastig hoor Roosje... Je lichaam kan je soms flink in de maling nemen :s
Spannend mooneyglow hopelijk goed nieuws Ik weet het ook allemaal niet voel van alles maar ben zo bang dat ik het me allemaal inbeeld 😩 Na dat bruine oud bloed verlies van de week maak ik mezelf helemaal gek. Dacht dat ik er wel nuchterder in zou staan omdat het bij de vorige een jaar heeft gesuurd Ging er vanuit dat dat weer zo zou zijn, maar oh wat is het einde van de maand toch weer killing. Heb early testen maar durf het gewoon niet bang voor de teleurstelling. Zou ip vrijdag ongesteld moeten worden wou dat het al vrijdag was 😅
Ik kan me die angst voor teleurstelling goed voorstellen hoor Minnie. Heb ik ook steeds. Iedereen denk ik wel. Ik schrok me gisteravond half dood. Ik stond op om mijn glas naar de keuken te brengen en ineens kreeg ik me ga buikpijn en werd dik heel erg duizelig. Toen ik naar de wc ging kwam er een propje uit. (sorry voor de beeldende uitleg). En vandaag ook de hele dag flink buikpijn gehad. meer dan normaal als ik ongesteld ben.
Vervelend he dat wachrbankje dames!! Maar kop op, voor je het weet is t zover. Ik ben ook bang voor een teleurstelling, idd iedereen wel denk ik! Je voelt van alles of denkt van alles te voelen... Mooneyglow, spannend!! Tipp, dat klinkt niet heel lekker meid! Waar zit je in je cyclus?
Toch getest vanmorgen leek me een leuk valentijnscadeautje voor manlief maar helaas harstikke negatief 😢 Net wel weet wat oud bruin slijm verloren dus denk dat ik oeder moment ongesteld ga worden helaas. Wat kan je lichaam zich voor de gek houden zeg 😩
Gefeliciteerd. Is deze van de action? De zwangerschapstesten van de action zijn met roze dop. De ovulatietesten zijn met paarse dop. Niet per ongeluk met een ovulatietest getest?
@poppy: ik zit nu op dag 4. Dat propje kwam op dag 2. @minnie: he Bah. Balen meis, knuff @ aurin: Yay!!