Wauw Aurin!! Gefeliciteerd 😄 Hopelijk gaat ie mooi oplopen. Wat jammer Minnie 😞 Succes vandaag robijn! Jullie nog plannen deze Valentijnsdag? 😊
Wij doen niet aan Valentijn. Nou ja, dat was voor mijn vriend mij om half 6 vanmorgen verraste met een grote doos bonbons. maar voor de rest heb ik geen plannen voor vandaag. Het is een gewone dag voor ons.
Ohh aurin, wat gaaf! Gefeliciteerd!!! 🎉 Minnie, jammer. Helaas, maar zijn net bezig he dus niet telang treuren! 😘 Tipp, geen idee wat het geweest is dan. Misschien nog een stolsel ofzo.
Nou doos chocola is alijd goed 😬 Wij doen er ook niet aan hoor. Heb alleen wat lekkers gebakken voor bij de koffie vanavond 😊 Manlief wilt nog wel eens iets meenemen maar verwacht niks.
Gefeliciteerd Aurin! Mooi nieuws. Hier nog veel onzekerheid. Er was een leeg vruchtzakje te zien, het leek op een zwangerschap van 5 weken. We dachten dat ik verder was.. Dus kan nog alle kanten op, ook de goede. 23e weer een echo en dan moet er meer te zien zijn.
Gefeliciteerd aurin!! Wat spannend robijn!!! Hier een zelfde verhaal en dat lege vrachtzakje is nu een heerlijk jongetje van bijna 2,5!! Ik hoop en duim voor je dat je over een week een prachtige echo hebt!
Dat geef moed Lasas! Heb idd al van meerdere gehoord dat ze iets soortgelijks mee hebben gemaakt. Sowieso testte ik in het begin heeeel licht positief, dus zou best kunnen dat ik minder ver ben.
Aurin gefeliciteerd! Hier ben ik alleen maar aan t malen.. sinds in gestopt ben met de pil ken ik mijn lichaam niet meer. Volgens een app was mijn ovulatie afgelopen zaterdag, maar zondag had ik krampen dus dacht dat het misschien zondag was. Nu sinds gister weer pijnlijke borsten en sinds vanmiddag weer krampen in mijn buik... is dat dan dat er iets gebeurd? Is dit pas de ovulatie? Ik weet het allemaal niet 😔
Dat is spannend Robijn. Zou inderdaad maar zo kunnen dat je iets minder ver bent. Hopelijk een mooi kloppend hartje de 23e 🍀 Lastig Lout, kan er niet zoveel over zeggen. Zou over 2 weken een testje doen denk ik
Lastig Lout. Helaas is je lichaam geen exacte wetenschap. Het is een grillig ding dat de gekste dingen kan doen.