Ah bedankt dames, ga ik daar maar evrn van uit. Racesmurf zit te wachten op een springend ei is je vriend alleen in de weekenden thuis? hij zat in dienst toch? zoiets had ik iig onthouden.
Ja dat klopt inderdaad Donderdagavond tot maandagochtend is hij thuis. Laat dat ei maar springen dus! Graag niet op een maandagavond een positieve ovulatietest...
Ik vind het leuk om alles te lezen van iedereen maar merk wel dat ik hierdoor er ook veel meer mee bezig ben en het nog spannender vind. Wachten duurt zo lang! Ik heb nu al 2 dagen weer enorme pijn in m'n borsten, ook heel vervelend met slapen. Maar dit had ik vorige maand ook en toen werd ik gewoon ongesteld dus durf nog niet echt te hopen. Nog iets meer dan een week...
Hi allemaal, lijkt me leuk om aan te sluiten bij deze groep. Wij zijn ook bezig zwanger te raken, zijn ergens in december gestopt met de anticonceptie. Hebben al een dochter die volgende week twee wordt. Heb in januari vrij veel ovulatie testen gedaan, bijna allemaal positief maar helaas dus nog niet zwanger. Eerste zwangerschap ging heeeeel snel. Was net een week van de pil na, na 14 jaar.
Dat was heel snel ja. Waren toen ook wel even in shock 😐 Nu hopen we dat het weer zo snel gaat 🙂
Balen Minnie 😞 Robijn, begrijpelijk hoor allemaal. Dat is het rotte van die hele vroege echo's. Als je eitje wat later heeft ingenesteld dan scheelt het best veel op de echo. Ik duim voor je dat je een mooie echo hebt volgende week. Lout, vervelend he dat wachten. Teveel tijd om na te denken. Welkom deerpeer! Hopelijk gaat het deze keer weer zo snel. Ik heb vandaag een dipje in mijn temperatuur. Hopelijk betekend dat iets goeds 🍀
Ik zit nu nog maar op 4dpo. Had gisteren ineens felle steken rechts onderin mijn buik. We wachten rustig af. Vanmorgen mijn urine naar de huisarts gebracht. Ik vermoed dat ik een blaasontsteking heb. Heb wel gezegd dat we proberen zwanger te raken. Moet na 13.30 uur bellen voor de uitslag.
Vraagje misschien kunnen jullie me helpen: Ik ben 2 januari gestopt met de pil op 8 januari werd ik ongesteld tm de 12e. En toen werd ik een week eerder dan verwacht weer ongesteld op 28 januari tm 1-2. Zou het dan zijn dat mijn lichaam nog moest wennen en dat het nu wel de normale tijd duurt voor het zover zou zijn? Of zou ik een kortere periode hebben dan standaard is. Want dan zat ik te twijfelen of ik misschien dit weekend al kan testen ipv volgende week... Hoezo ongeduldig! 😂
Welkom deerpeer! Ja dat is zo, Meiske2015. Zonder medische noodzaak had ik ook nooit voor een vroege echo gekozen. Zo onzeker nu allemaal. Lout, het kan beide. Je kan een korte cyclus hebben, maar vaak is na de pil je cyclus ook ontregeld.
Lout, ik zou er vanuit gaan dat je lichaam nog in de war is. Zou toch ook echt wachten met testen, hoe moeilijk het ook is 😉
💕Nod-lijstje💕 28 Januari (1) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 1 Februari (1) Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 1 3 februari (1) Famke00 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 februari (1) Lasas - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde MMM 16 februari (1) Mooneyglow - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 februari (1) Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 19 februari (2) Roosje35 - 36 jaar - 2e kindje - ? ronde 23 februari (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 februari (1) Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 27 februari (1) Lout - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 28 februari (1) Roosjuh007 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 maart (1) Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 16 maart (1) Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal: 14 Zwanger! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Afspraken: 23 februari Robijn89 echo 23 februari Maartje03 echo 27 februari Maartje03 intake Wachtbankje (5), Zwanger (3), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)
Oke thnx voor de antwoorden! Was er al bang voor dat ik gewoon geduld moet hebben.. niet mijn sterkste kant haha