Beginnen in januari 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meiske2015, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Haha meiske ik ben ook een controlfreak hoor, daarom temperatuurde ik ook :p nu denk ik dat dat niet gaat lukken, dus stiekem toch ook maar ovulatietesten gebruiken dan 🙈

Spannend Dex, je eerste kindje! Met temperaturen vind ik idd het enige nadeel dat je pas achteraf je eisprong ziet, en dat is 'te laat'. Ligt er dus ook net aan hoeveel controle je wilt hebben, of het wat voor je is :)

Grappig dat je dat zegt rainbow, ik heb hetzelfde gevoel. Ik zou ook wel eind 2017/begin 2018 willen bevallen, maar ik ben tegelijkertijd ook bang dat het nog wel een half jaar duurt omdat ik de bv nog niet helemaal afgebouwd heb nu. Maarja, over een half jaar pas beginnen en het lukt dan nog niet, dan ben ik straks pas einde van het jaar zwanger, en dat zou ook een teleurstelling zijn :)

2. Minnie1989

23 dec 2016
    60
    2
    8
    Hoi allemaal,
    Ook wij gaan in januari van start voor een 2e kindje.
    De eerste week van januari laat ik mijn spiraaltje verwijderen dus dat gaat spannend worden.
    Heb nu helemaal geen cyclus dus afwachten wat het allemaal gaat doen.

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Welkom Leed! 😊

Ik denk precies anders dan jij Rainbow haha. Ik hoop op oktober/november. Liefste oktober haha. December/januari zou ik niet willen bevallen.

Succes Dex! Als je er nog iets over wilt weten dan vraag je het maar 😊

Daantje, welke testen ga je gebruiken?
    Vorige keer had ik ze van de action maar geen knaller had. Ook maar 1 ronde gebruikt dus geen idee of ik hem gemist heb toen.

Ook welkom Minnie! Wat leuk ook een tweede 😊
    Hoe oud is jullie zoon/dochter?
    Spannend spiraaltje laten verwijderen. Hopelijk komt alles mooi op gang.

4. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Welkom Minnie en Leed :)

Meiske die van de action werken ook niet bij mij. Ik heb nu 2besure ofzoiets, die vind ik echt fijn.

5. Minnie1989

23 dec 2016
    60
    2
    8
    Ze is bijna 2 meiske.
    We hebben er toen ruim een jaar over gedaan om zwanger te raken en ook nog 2 miskramen gehad.
    Slikte toen wel de pil al 12 jaar, dus ben erg benieuwd hoe dat nu na een spiraaltje zal zijn ☺️

6. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hoi,

Mag ik ook met jullie meekletsen? Wij gaan vanaf januari voor ons 2e kindje ( wij hebben al een dochter van bijna 10 maanden ). Nou ja eigenlijk vanaf nu want mijn menstruatie is net voorbij ( erg kort deze keer ) dus we gaan het zien! haha. Van mijn dochter was ik in 3 maanden zwanger. Ben benieuwd wanneer het ons weer gegund is.

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Welkom Rianne & Minnie!

Ik gebruikte vorige keer de OV-testen van de webshop Sensitest ofzoiets..

Nu heb ik er wel v/d Action, vallen die zo tegen? Van de zwangerschapstesten van Action was ik wel heel tevreden!

8. rianne2985

Ja de ovulatietesten van action zijn idd flut, nooit een duidelijke streep gehad. Daar hoor ik wel meer meiden over. Ik gebruik ze in ieder geval niet meer. Ik heb destijds via marktplaats 50 dipsticks kunnen kopen van het merk wondfo, die waren duidelijk. Ook de sticks van sensitest vond ik prettig idd.

9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wat heftig Minnie! Hopelijk nu snel zwanger van een broertje of zusje!

Welkom Rianne! Wat spannend weer he 😊

Ik ga nog maar eens bedenken of ik ovutesten wil gebruiken.
    Action is zo makkelijk haha. Niet wachten op pakketje 😬
    Vandaag 8dpo! Laatste keer korte LF dus mocht dat nu weer zo zijn dan rond de 30 ongesteld. Hopelijk voor de laatste keer 😁

10. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Ik verwacht rond 5 januari mijn od. Van woensdag tot zaterdag wel een raar onderbuikgevoel gehad maar was rond eisprongtijd dus wie weet was dat het. Nooit op gelet of ik mn eisprong zou kunnen voelen eigenlijk. Dus nu zon beetje 5 dagen dpo... leuk om er weer van alles over te lezen enzo, heb er zin in, wil wel weer een bolle buik! vond zwanger zijn heerlijk! :)

11. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb 10 ovutesten van Action in mn toiletmandje klaarliggen :D

Ik voelde mijn eisprong vroeger nooit! Maar sinds ik zwanger ben geweest wel... Felle buikpijn/krampen, vochtafscheiding,...

Ik vond zwanger zijn ook leuk :)

12. rianne2985

Ik heb het juist andersom. Voor mijn eerste zwangerschap voelde ik het goed en na de bevalling dus niet meer. Jammer want ik vond het wel een extra handigheidje.

Ik vond zwanger zijn ook heerlijk, afgezien van mijn hoge bloeddruk, zwangerschapsdiabetes en.heftige bevalling. Maar de drang naar een tweede kindje is toch wel heel sterk en ik zou het er ook allemaal weer voor over hebben :)

13. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Haha sommige afkortingen van jullie begrijp ik nog niet helemaal, maar begrijp de strekking van jullie verhaal.😄

Ik ben inmiddels 1.5 week na mn eerste ongesteldheidsdag. Voel wel dat er vanalles gebeurt in mijn lichaam. Ben vooral erg moe en heb al wel wat steken in mn onderbuik. Zou je nu al een (naderende) ovulatie kunnen voelen of is dat nog te vroeg denken jullie? Pff vind het maar ingewikkeld nog haha!

14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik genoot ook echt enorm van het zwanger zijn.
    Al had ik wel vrij vroeg al bekkeninstabiliteit. Maar verder voelde ik me top.

Hier hetzelfde als Rianne. Voelde hem voorheen wel. Na het stoppen met de pil laatst heb ik hem 2x gevoeld en sindsdien niet meer jammer genoeg. Vandaar de twijfel om weer ovulatietesten te gaan gebruiken.

Zou goed kunnen Dex! Je lichaam kan al gelijk in een mooie cyclus vallen.

Jullie leuke feestdagen gehad?

15. Olifant

Olifant Actief lid

9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw
    Hallo,

Wil me graag aansluiten. Ook wij willen voor een tweede van ons samen. Ik heb ook nog een stiefdochter van 5 jaar.
    20 dec gestopt met de pil en op 6 januari zou ik dan mijn eerste eisprong kunnen hebben..

16. vrolijkaapje

11 dec 2016
    7
    0
    0
    Ik wil me vanaf nu ook aansluiten😊 Mijn menstruatie is gestopt vandaag en nu gaan we voor een tweede. We hebben een dochtertje van 8 maanden oud, op haar hebben we 2 jaar moeten wachten dus vandaar dat we iets eerder beginnen al is er nooit iets medisch bij ons gevonden dus we hebben goede hoop. Vroeger voelde ik nooit me eisprong maar tegenwoordig wel toch morgen even naar de action voor de ovulatietesten en weer voor de foliumzuur!

17. vrolijkaapje

11 dec 2016
    7
    0
    0
    Ha het is dezelfde topic maar ik was hem ff kwijt! Terug te komen op je vraag 's ochtends 8 uur mocht ik voor inleiding melden maar s nachts om half 4 braken me vliezen spontaan, vervuild vruchtwater dus toen mocht ik als nog 'ingeleid/opweg geholpen' worden🙈 Alleen twee uur eerder

18. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Welkom olifant!
    Wat spannend weer 😊 Jullie beide kids zullen het wel bewust gaan meemaken allemaal. Leuk.

Haha vrolijkaapje 😆 2 uur eerder is toch flinke tijd!
    Hopelijk is inleiden deze ronde niet nodig.

Ben beetje in de war...vandaag op dag 25 al een temperatuur daling naar 36,5. Wat betekend dat ik gewoon vandaag al ongesteld ga worden.
    Maar de LF word ook steeds korter! Die is nu maar 9 dagen.
    Volgens mij is dat te kort voor een eitje om in te nestelen 🤔
    Gelijk weer allerlei doemscenario's door mijn hoofd

19. rianne2985

In principe is je LF altijd ongeveer hetzelfde, kan wel eens een dagje verschil in zitten per ronde maar geen paar dagen. Ik heb zelf ook een LF van 10-11 dagen en een vroege innesteling op 4DPO bij mijn vorige zwangerschap dus het kan wel hoor.

Ik werd ook ingeleid ivm een torenhoge bloeddruk. Ik was op controle ( ik was 41+1 toen ) en toen mocht ik meteen blijven. Volgende dag ingeleid maar kwam niet verder dan 7cm dus alsnog dmv keizersnede bevallen. Alles gevoeld, ruggenprik zat niet goed...was een vreselijke bevalling.
    Nu met de volgende wordt een geplande keizersnede geadviseerd.

20. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    De laatste 3 maanden wordt ie steeds korter. Oktober 13 dagen, november 11 dagen en nu 9 dagen. Maar dacht dat 10 dagen de grens was.

Jeetje wat heftig dat je alles gevoeld hebt met de keizersnede!
    Hopelijk gaat het deze keer allemaal wel goed.

Deel Deze Pagina