Spannend Meiske. Over steken rond je eisprong zou ik niks weten poppy. Ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld Ik verwacht er deze ronde niet teveel van. Vriendlief heeft al weken nachtdienst en als er nou iets erg slecht is voor de gezelligheid is dat het wel
Vriendlief wil dat ook niet. Dat scheelt. We proberen gewoon lekker de ontspanning erin te houden. (zegt ze nu heel dapper. Eens zien of ik dat over x rondes nog zeg lol )
Hahaha, is wel de best manier denk ik 😊 Ik ga ook alleen maar weer temperaturen. Vind het echt prettig te weten wanneer mijn eisprong is geweest.
Ja ik temperatuur voornamelijk daarom en om mijn menstruatie te kunnen voorspellen. Ik hou niet van verrassingen
Precies! Haha. Hopelijk de aankomende maanden gewoon niet meer ongesteld 😜 Om vervolgens 6 weken aan een stuk te vloeien 😂
Jullie trouwens domme dingen gedaan tijdens de zwangerschap waar je helemaal krom van lag van lachen? Wij hadden een keer burritos gegeten en er was er 1 over. Dus hop in een bakje de koelkast in, manlief zou hem de volgende meenemen naar z'n werk. Ik de volgende dag z'n eten klaar gezet met de burrito...belt ie tijdens de lunch of de hond ook lekker gegeten heeft...uuuhhh Kijk ik in de koelkast heb ik hem het rauwe vlees van de hond mee gegeven ipv de burrito 😂😂😂 O ik heb echt veel rare dingen gedaan in die paar maanden
Ik kreeg elke nacht om klokslag 4 uur honger en dan schopte ik mijn ex het bed uit. Dan moest ie een bakje Danio kwark halen (de bosbessen smaak en ook echt geen andere lol). Dan kwam ie terug en sliep ik weer. Dan voerde hij me die kwark terwijl ik sliep 😂😂 elke nacht weer... Van week 16 tot week 30 lol
Steken rond eisprong, ik voel ongeveer week voor mijn eisprong steken en lichte krampen die komen en gaan, eisprong zelf voel ik niet. Ik krijg om de dag echo dus weet ongeveer wanneer mijn ei springt. rare dingen tijden de zwangerschap, volgens mij viel het wel mee, kan me niet herinneren dat ik iets raars heb gedaan.......... maar ml zal daar vast anders over denken, Haha.
Steken rond eisprong niet gehad. Maar volgens mij heb ik wel de innesteling gevoeld. Vorige week donderdag felle steken onderin mijn buik. Vandaag ben ik 10dpo. Vanmorgen getest met kruidvat early, kruidvat 2v5 en action. De test van de action was licht positief. Ik hoefde iig niet te turen. De klachten die ik op het moment heb zijn misselijk in de ochtend en veel last van witte afscheiding. Morgen nog maar eens testen.
Vanavond kijken of manlief nog een keer wil.... En ik ook.... Ik weet niet of t me eiaprong was. Kan ook gewoon darmen zijn misschien... Geen idee. Kan t me van de vorige ronde niet herinneren. Elsa, wat spannend! Ik duim voor je!!
💕Nod-lijstje💕 16 februari (1) Mooneyglow - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 februari (2) Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 19 februari (1) Roosje35 - 36 jaar - 2e kindje - ? ronde 26 februari (1) Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 27 februari (1) Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 28 februari (1) Roosjuh007 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 7 maart (1) Deerpeer - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 10 maart (1) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 maart (1) Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 maart (1) Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 2 13 maart (1) Lasas - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde MMM 16 maart (2) Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 22 maart (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 maart (1) Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk Totaal: 16 Zwanger! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Afspraken: 23 februari Maartje03 echo 27 februari Maartje03 intake Wachtbankje (6), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hoi meiden, ik heb mezelf weer toegevoegd aan de lijst. Vandaag 'schoon' verklaard, dus we gaan er weer voor. Erg dubbel, maar het is niet anders.
Robijn, fijn dat het schoon was hoe dubbel ook.. Ik heb net een ovulatietest gedaan. Kreeg ze net binnen via de post. Maar er staat echt een heel licht streepje. Nauwelojkte zien eigenlijk al zag mijn man m ook gelijk. Is dat mogelijk direct na je eisprong? Het is vandaag de 2e dag dat ik vruchtbaar slijm heb.
Elsa, spannend!!! En Robijn, in ieder geval fijn dat je lichaam zich snel heeft hersteld. Veel succes de volgende ronde. En Meiske, ik ben ook een controlefreak, alleen de laatste keer heb ik enorm veel ovu-testen gebruikt, geen eisprong gevonden en bij CD18 ineens ongesteld! Snapte er niets van, dus nu maar wachten op de volgende menstruatie en dan ga ik weer zoeken naar mijn eitjes, haha!!