Wauw Roosjuh gefeliciteerd! Bij mij is het vandaag doorgebroken dus op naar de volgende ronde eitje toch later gesprongen dan wat de gyno dacht. Achja nieuwe ronde nieuwe kansen 😆 Gaan eerst een ronde zonder ovulatietesten proberen dus ben benieuwd! Iedereen weer veel succes de komende tijd!
Gefeliciteerd roosjuh!! Mira, ik heb tijd clomid gebruikt maar daarmee nooit goede eisprong gekregen. Tipp,ja daar zit ook wat in wat je vriend zegt! Hopelijk een goede ronde met mooi resultaat!
Wat vervelend weer dames die ongesteld zijn geworden😢 Gefeliciteerd roosjuh 🎊🎉🍼👶🏻
💕nod-lijstje💕 16 februari (1) Mooneyglow - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 februari (1) Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 19 februari (1) Roosje35 - 36 jaar - 2e kindje - ? ronde 27 februari (1) Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 7 maart (1) Deerpeer - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 10 maart (1) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 maart (1) Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 maart (1) Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 2 13 maart (1) Lasas - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde MMM 16 maart (2) Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 22 maart (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 maart (1) Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk Totaal: 14 Zwanger! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Roosjuh007 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Afspraken: 23 februari Maartje03 echo 27 februari Maartje03 intake Wachtbankje (5), Zwanger (4), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)
Wauw roosjuh.... Gefeliciteerd! Ik heb vandaag even heerlijk mijn zinnen verzet. Vriendlief en ik zijn lekker een dagje daar de sauna geweest
Roosjuh gefeliciteerd!!! Wat een verrassing zal dat zijn geweest!! Hier nog steeds saai saai en nog eens saai. Wachten op menstruatie. We hebben wel al een vakantie geboekt en ben bezig met de eerste verjaardag van de kleine!
Heerlijk Tipp!! Ga zelf ook regelmatig naar de sauna. Echt genieten zo'n dagje. Manlief vindt het niks dus ga altijd met een vriendin. Roosje, leuk een vakantie! Waar gaan jullie heen? Wanneer is je kleine jarig?
Ik heb geluk, Mieke, dat Vriendlief het net zo heerlijk vind als ik. We gaan gemiddeld eens in de 2 maanden, want goedkoop is het niet. Maar het is echt ff bijkomen altijd.
Oeh ja je hebt gelijk, even bijwerken. heb er even ronde 2 ipv 1 van gemaakt, niet dat het uitmaakt maar goed. Gaat goed hier, geen symptomen, niks had ik bij onze zoon ook niet dus zit vast wel goed. Sauna, heerlijk!!! ja dat moet ik even overslaan.. Ik ga ook altijd graag in bad maar zal het voorlopig maar beetje beperken of de temp in de gaten houden. vindt het altijd beetje geneuzel maja, als het eenmaal tussen je oren zit.. 💕nod-lijstje💕 16 februari (1) Mooneyglow - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 februari (1) Friesin88 - 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 19 februari (1) Roosje35 - 36 jaar - 2e kindje - ? ronde 27 februari (1) Lout - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 7 maart (1) Deerpeer - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 10 maart (1) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 maart (1) Poppy1987 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 maart (1) Rainbow - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 2 13 maart (1) Lasas - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde MMM 16 maart (2) Tipp42hgg - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Minnie1989 - 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 22 maart (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 maart (1) Robijn89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk Totaal: 14 Zwanger! Maartje03 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Aurin - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Elsa86 - 30 jaar, 3e kindje, ronde 3 Roosjuh007 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Afspraken: 23 februari Maartje03 echo 27 februari Maartje03 intake Wachtbankje (5), Zwanger (4), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)["
hum.. volgens mij loopt mijn ticker niet mee, gedoe met die dingen.. bijna eisprong meiske! spannund 😄
Je ticker staat op 4+6 Roosjuh. Wel fijn geen symptomen 😃 Blijft hopelijk zo! Ik ga gemiddeld 1 keer per maand of 1 keer per 2 maanden. Maar afgelopen 2 maanden 4 keer geweest 😅 Kan met 3 vriendinnen gaan en ze wilde allemaal rond dezelfde tijd haha. Ach mij hoor je niet klagen 😂
Oehh roosje, van harte! Wat een verrassing was dat dan. Super!! Geniet van de zwangerschap! Tipp, lastig hoor. Ik zou gewoon ovulatietesten gaanngebruiken. Die onzekerheid kan ik niet zo goed hebben. Weten waar je aan toe bent is wel fijn. Meiden die ongesteld zijn geworden. Kop op he! Hier op t wachtbankje. woensdag rond 13.00 uur had ik de piek in ovulatietesten. Donderdag was die al lichter. Dan heb ik toch tussen donderdagmiddag en vrijdag ochtend me ei gehad? De sex van zaterdagochtend vroeg 8 uur, is dat nog optijd dan? Nee zeker?
@ Meiske: he wat naar nou toch waar gaan jullie heen dan? Ik was gisteren wel ff 'jaloers' hoor, liep een dame rond die heel mooi zwanger was. Nee poppy, ik kan er ook niet goed tegen die onzekerheid. Maar ik vind het geen prettig gevoel om het achter zijn rug om te doen. Ik ga gewoon kijken of ik hem kan overtuigen van het nut ervan.
Owh nee achter zijn rug om moet je t zeker niet doen hoor! Dat bedoelde ik ook niet Ik zou me zin doordrammen, of de zin van t testen eerder doordrammen
Tipp, naar een sauna hier in de buurt. Geen zwaluwhoeve oid. Poppy, je eitje springt gemiddeld 24-48 uur na de piek. Dus het zal er om hangen ben ik bang. Daarvoor geen seks meer gehad?