Ik kijk morgenochtend wel. Op zich wel leuk. Mijn dochter is het weekend bij ons, dus als het dan positief is...
Spannend Meiske. Ik durfde het testen toch niet aan (ja ik ben een muts). Ergens vind ik die 2 dagen wachten tot maandag ook niet erg.
Ja heel goed eigenlijk, ik merk niks.. net zoals bij de eerste eigenlijk. Wel alle dagen bruinverlies sinds NOD, maar testen bleven oplopen dus moet er maar gewoon op vertrouwen dat het goed zit.
Wel fijn dat je weinig last hebt van kwaaltjes enzo roosjuh. Ik ben nog steeds hondsmoe. Van mij mag het maandag worden.
Wat fijn Roosjuh! Hopelijk stopt het bruinverlies nog. Balen Tipp 😞 Misschien toch testen morgen? Ben benieuwd hoe het met jou is Lasas!
Wat knap dat je dat kunt tipp Ik kon echt niet wachten met testen, maar als de test negatief was op 9dpo hield ik mezelf voor dat het ook nog wel erg vroeg was. Ik denk dat dat wel anders zou zijn geweest als ik langer bezig zou zijn.
Het is niet knap hoor lol... Het is gewoon angst voor teleurstelling lol. Op de een of andere manier kan ik ongi beter aan dan een negatieve test.
Hier nu ook weer bruin verlies sinds vanmiddag Gekke gedoe ook allemaal in je lichaam Spannend tipp snap die angst wel hoor Gelukkig roosjuh dat je geen klachten hebt
Amai Tip knap dat je dat kunt! Ik ben vandaag 10 DPO (Of 11 of 12, maar denk eerder 10) en ben al 3 dagen aant testen haha, telkens negatief helaas. Ik kan mij nooit inhouden, echt erg