Beginnen in januari 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meiske2015, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ah wat spannend!
    Inderdaad nog even geduld voor de eerste echo.
    Jammer dat niet elke vk standaard een vitaliteitsecho doet.

2. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Roosjuh, nee ik had een positieve test die opliep en begon na aantal dagen met krampen en bloedverlies, ik loop al in de gyn ivm hulp met zwanger worden en miskramen in voorgeschiedenis, helaas zit er niks. We gaan voor de volgende cyclus.

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ja het hakte er toch best ff in. Merk het ook echt aan mijn humeur lol

Spannend hoor 1e echo... Nog eventjes wachten 😊

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Ik was van mijn dochtertje rond kerstmis uitgerekend, maar ze is eind november al geboren. Echt te plannen valt het toch niet. Ik sla er geen ronde voor over, maar dat is natuurlijk ieder voor zich :)

Spannend Roosjuh! Een datum om naar toe te leven :)

5. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    oke Lasas wat extra naar na een positieve test, vol goede moed naar de volgende 'ronde'.

vitaliteitsecho, keijg je zoiets in een vroeg stadium Meiske? ik ken het niet. En tja, ik zal gewoon nog maar even geduld moeten hebben.

Ik snap je hoor Tipp, is toch een domper op je dag(en).

Indd Robijn een datum om naar uit te kijken 😊

6. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Vitaliteitsecho krijg je mijn vk met de intake. Dus rond 8 weken.
    Om te kijken of het vruchtje op de goede plaats zit en of er een hartje klopt.
    Het wordt niet vergoed dus als je hem krijgt is het een cadeautje van de vk zeg naar.
    De eerste echo die vergoed wordt is de termijnecho.

7. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Ja precies. ik heb bij onze vk nog nooit wen echo zien staan dus zij doen dat sowieso niet, moet naar een apart echocentrum

8. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Even niet gelezen en weer een zwangere erbij, jeeheee!!! Gefeliciteerd! Ook helaas weer teleurstellingen, blijft echt slikken.

Hier is het nog steeds rustig. Inmiddels dag 37, geen eisprong, geen menstruatie, geen zwangerschap. Snap er echt niets van. Voor de vorige zwangerschap was ik wel wat onregelmatig, maar altijd een eisprong en was mijn cyclus tussen de 26-30 dagen. Zelfs de overgang is door mijn hoofd geschoten. Ik wacht nog maar even af voordat ik mijzelf gek maak.

9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    O dat is wel vervelend Roosjuh!
    Elke keer naar ander centrum

Ben benieuwd hoe het bij mij gaat met een tweede zwangerschap.
    Ga sowieso met 16 weken over naar de gyn. Was vorige zwangerschap ook. Maar dochter is te vroeg geboren dus ben wel benieuwd hoe het dan gaat met de controles.

Roosje, wat vervelend! Kan me voorstellen dat het je dwars zit.
    Je ben aan de pil geweest toch?
    Dan kan je lichaam best een tijdje van ontregeld zijn als je stopt.
    Maar als je het niet vertrouwd gewoon naar de huisarts gaan hoor!
    Hopelijk komt je eitje snel.

10. Roosje35

Hoi Meiske, dank je. Ik heb van juni 2016 tot en met september 2016 de pil geslikt. Daarna 2x ongesteld geworden voor januari en het toen bijgehouden. Waarschijnlijk breng ik toch maar een bezoekje aan de ha, mijn leeftijd gaat ook tellen natuurlijk (36).

Het begint spannend te worden voor je!! Duimen, duimen, duimen...

11. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Roosje wat vervelend zeg, zeker dat je je eisprong nog niet hebt gehad? Temperatuur je of gebruik je ovulatietesten?

12. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Roosje, misschien geeft het rust voor je.
    Is wel een lange cylcus zo.

En dank je wel 😊
    Maandag of dinsdag testen. Denk ik 😇

13. Roosje35

Ik hou het bij met ovutesten, elke dag. Maar die laten geen enkele toename zien. Zijn nog veeeeeel te licht. Had al een paar weken een zelftest voor de menopauze liggen; nu net getest. Helaas liet deze een dikke streep zien, wat zou kunnen betekenen dat ik toch in de overgang zit. Ik ga morgen een afspraak maken bij de huisarts, helaas is ze pas maandag terug van vakantie.

14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Jeetje dat is heftig!
    Hoop het toch niet voor je 😔

Is er geen vervangend huisarts waar je deze week nog terecht kan?
    Kan me voorstellen dat je hiermee niet tot maandag wilt blijven zitten.

Sterkte 😘

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Oh nee roosje... Toch maar even naar de huisarts inderdaad. :(

16. Racesmurf

Racesmurf Niet meer actief

Oh nee Roosje :( hopelijk heeft de huisarts beter nieuws voor je

17. Racesmurf

Racesmurf Niet meer actief

Gefeliciteerd! Zo zie je maar... En ik maar willen testen op 10 DPO...
    Mijn moeder maakte ook pas laat hcg aan dus ik moet ook maar wachten tot nod anders stel ik mezelf bij voorbaat al teleur verwacht ik. Echter is dat woensdag en doordeweeks is mijn vriend niet thuis dus dat wordt toch zondag testen ;) Dan zit ik op 12DPO.

Nog geen kwaaltjes hier behalve zeurend gevoel in mijn onderrug al een paar dagen. Temperatuur zit nog op 37.0 tegenover 36.6 - 36.7 van voor de eisprong. So far so good denk ik maar....

Hoe is het met de rest?

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Dat klinkt inderdaad tot nu toe goed racesmurf.

Ik heb verschrikkelijk veel pijn gehad de afgelopen dagen tijdens mijn menstruatie. Bizar. Meer dan ik gewend ben. Maar gelukkig is het bijna voorbij en voel ik me weer een beetje mens. Komend weekend een druk weekend. Ik zit in de organisatie van een roeiwedstrijd en die is dit weekend. 3 lange drukke dagen voor de boeg. Hopelijk blijft het weer een beetje goed.

19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Roosje, ik hoor vaak dat die zelftesten niet betrouwbaar zijn. Ik zou als je je zorgen maakt even de ha bellen! :)

Hier pijn aan mijn borsten, steken in mijn onderbuik en ineens ook flink misselijk. Maar goed, die misselijkheid kan ook ergens anders vandaan komen.
    Ik weet niet precies hoe ik moet tellen.. 22 feb vruchtje verloren. Dus ik telde vanaf de volgende dag en dan 30 dagen omdat dat mijn normale cyclus is. Maar na de mk was mijn cyclus ook wat in de war en wat eerder.. 1x ongesteld geworden en daarna ook een paar dagen verder zwanger dan ik dacht, dus kortere cyclus.
    Maar goed.. nu is het wel heel vroeg om al te gaan testen he? Ik heb ook totaal geen geduld 😂

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hahah. Ik zou even wachten 😛

Deel Deze Pagina