Beginnen in januari 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meiske2015, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Haha ja doe ik ook hoor.
    Weggegooid geld anders.

2. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Wanneer zou je eisprong zijn geweest deze maand Robijn? frustrerend he dat wachten.

Friesin, morgen NOD? 😄

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Ik heb hem gevoeld op 9 maart, in de avond.
    (Dus ja is nog veel te vroeg haha, ik wil gewoon bevestiging dat alles het nog doet. Ongesteld worden zou ook al een hele opluchting zijn, maar liever niet natuurlijk.)

4. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    oh ja nog even weekje wachten dan indd. ik testte rond (minstens) 10 dpo negatief, had ik ook niet verwacht. denk dat ik pas rond 14/15 positief kon testen, duurde best even

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Duurt lang he dat wachten 🙄

Ben 7dpo vandaag. Misschien maandag testen maar eigenlijk wil ik gewoon wachten tot ik overtijd ben
    Maar of ik dat kan...

6. Lout

Lout Lid

28 jan 2017
    92
    1
    8
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Wachten duurt zo lang he! Vorige 2 rondes wel gewoon gewacht en helaas ongesteld geworden, dit keer lijkt wachten echt eeuwig te duren. Zou volgende week zondag ongesteld moeten worden. Maar ben ook bang als ik wel zou gaan testen dat ik dan ook teleurgesteld ben als je niets ziet omdat je te vroeg test. Dus denk dat ik maar gewoon nog een week geduld moet hebben..

7. Friesin88

Friesin88 Lid

17 jun 2014
    25
    0
    1
    Ik had afgelopen woensdag al een beetje donkerbruin bloed verlies, dus ik dacht jammer weer niet gelukt. Maar de ongesteldheid zet niet door, geen klachten en geen helder bloed. Vanochtend test gedaan. Die was negatief. Dus ik wacht het maar af. Heb de ovuluatie testen al binnen voor de volgende ronde ;). Dus hopelijk zet de ongesteldheid snel door des te eerder we kunnen beginnen aan ronde 4 :).

8. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Zou indd niet deze week al testen Lout, wie weet vanaf vrijdag/zaterdag?

jammer friesin, bij mij begon het ook met bruinverlies, net als de ongesteldheid overigens dus dat zegt ook niks..
    das het rottige, eigenlijk zegt alles niks :) wachten wachten

Man ik ruik echt álles..

9. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Is iedereen hier al in januari begonnen of zijn er nog mensen die pas net begonnen zijn die ook meekletsen? :)

10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Saartje je bent welkom om mee te kletsen hoor 😊

Ja ppff dat wachten...vond het van de week nog wel meevallen maar nu het weekend is...
    Kan gelukkig sowieso pas maandag testen maar zou het graag nu al willen weten 😂

Wat jammer Friesin! Is je eitje misschien later geweest dan je dacht.

Lekker Roosjuh 😜

11. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Meis je mag altijd meekletsen :) 1e ronde voor jou dus? succes!

12. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Eerste ronde inderdaad voor derde kindje! Merk dat het echt anders is dan toen ik 10 jaar geleden voor het eerst zwanger wilde worden :O

13. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Oh ja? hoe anders?

14. Miejes

Miejes Lid

14 dec 2016
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Wij zijn ook bezig sinds januari voor ons eerste kindje. Mag ik ook wat meepraten met jullie?
    Zit al een tijdje te neuzen op het forum en vind nu pas dit topic! 😂

Proficiat aan al degene die al zwanger zijn!

Ik heb telkens een cyclus van 27 dagen sinds ik met de pil ben gestopt in januari. Jammer genoeg maar een lf van 7 dagen.. ben nu de eerste ronde tarwekiemolie aan het gebruiken om te proberen deze te verlengen. 24 maart mijn nod.

Nog iemand hier ervaring met korte lf toevallig?

Groetjes!

15. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Miejes leuk, nog iemand die net mee komt kletsen! Wat is een lf? Ik gok dat het iets te maken heeft met de eisprong...

Roosjuh ik weet het niet! Het is leuk anders. Bij mijn eerste 2 was het een soort van vanzelfsprekend denk ik ofzo, ik was net getrouwd, dus dan maar voor een kindje gaan.

Nu ben ik meer dan 11 jaar getrouwd, 33 jaar en gaan we heel erg bewust voor dat derde kindje.

Ook is het heel anders dat mijn man eigenlijk het meest enthousiast is van ons tweeen. Bij mijn eerste 2 was ik dat. Dat is voor mij wel echt een fijn gevoel, het geeft me het gevoel dat hij meer achter me staat.

Wat ook anders is? Het lijkt wel of er minder actieve forums zijn over Zwanger worden! Ik zat altijd op Mama en Zo, maar volgens mij werkt die niet meer. Waar zit de jeugd van tegenwoordig als ze niet op forums zitten? :D

16. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wat spannend Saartje een 3e!
    Leuk ook dat je man zo enthousiast is haha. Hoe oud zijn je andere kids?

Welkom ook Miejes!
    Een lf van 7 dagen is echt veel te kort om zwanger te worden.
    Hopelijk helpt de tarwekiemolie! Maar anders zou ik toch naar de huisarts gaan.
    Mijn lf is gemiddeld 11 dagen. Ook wel kort maar kan er wel zwanger mee worden.

17. Miejes

Miejes Lid

14 dec 2016
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey Saartje! De Lutheale Fase is de periode tussen de eisprong en de nod.
    Die is bij mij 7 dagen maar is normaal 10-14dagen, jammer genoeg.

18. Miejes

Miejes Lid

14 dec 2016
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey Meiske! Ik ben al bij de huisarts geweest omdat ik er wel ongerust over ben. Ik kreeg als antwoord dat er geen probleem is zolang ik een regelmatige cyclus heb. Ik moest het nog maar een aantal maanden aanzien. 🤔

Ik lees hier op het forum ook uiteenlopende verhalen.. er zijn er een aantal die wel zwanger zijn geworden met een lf van 7 dagen dus ik probeer nog niet te wanhopen. En hopelijk slaagt de tarwekiemolie aan!

Ben jij ook al gaan luisteren bij de huisarts met je kortere lf?

19. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Meiske Mijn oudste is een jongen (Hamza) en is bijna 10 jaar. Mijn jongste is een meisje (Hodah) en is 8 jaar. Ja, het is erg leuk dat hij zo'n zin in heeft. Ik kan ook niet wachten om weer een klein babietje in mijn armen te hebben binnenkort, hopelijk tenminste!

Miejes Dat is erg vervelend! Weet je ook hoe dit komt?

20. Miejes

Miejes Lid

14 dec 2016
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goh ik lees van alles (wat ik beter niet doe maarja 😬) zou kunnen komen door de pil jaren te nemen.. maar kan ook gewoon pech zijn.
    Tarwekiemolie zou kunnen helpen dus nu maar afwachten of het deze maand wat geworden is! Hebben allessinds goed "geklust" 😆

Deel Deze Pagina