Ik begrijp je Deerpeer. Na twee miskramen en een dochter met een hartafwijking die ze helaas van mij heeft gekregen (antistoffen in mijn bloed vielen haar hart aan), heb ik ook nog weinig vertrouwen in mijn lijf. Ik probeer de moed er in te houden maar dat valt niet altijd mee, de angst zit heel diep. Fijn dat je er wel over kan praten met je man, ik hoop dat je daar wat aan hebt. En ik ga duimen dat je snel zwanger mag raken en dat je kindje dan netjes met 40 weken gezond ter wereld komt! Dikke knuffel 😘
Poeh, wat een heftige verhalen allemaal. Bij mij is de eerste gelukkig redelijk voorspoedig gegaan. Met 40weken ingeleid vanwege hoge bloeddruk, en daarvoor helaas 6 weken absolute bedrust. Het wordt voor een aantal van jullie een spannende week!!! Ik heb voor morgen een afspraak bij de huisarts vanwege de twee positieve testen voor de menopauze. Ik hoop inderdaad dat die stomme zelftest het niet goed had.
Roosje wij duimen met je mee! Mijn temperatuur is zojuist ingezakt naar 36.8 dus ik heb er geen vertrouwen meer in en verwacht morgen mijn ongesteldheid. Jammer....
Dat zou jammer zijn Racesmurf 😞 Hier ook 36.8 maar dat is voor mij nog hoog. Ga zo wel testen maar ik verwacht een negatieve test.
Ik snap er niks meer van. Verwarrende dagen. Afgelopen zondag bij het afvegen helder rood bloed dus ik dacht, daar komt de ongesteldheid aan. Niet dus. Inlegkruisje blijft schoon en nu helemaal niks. Ook niet last van menstruatie krampen. Wel last van misselijkheid en grotere borsten. Ga woensdag opnieuw testen. Maar iemand anders dit ook al eens meegemaakt?
Ja we stoppen 2 rondes. Eerst maat eens genieten van de vakantie en dan gaan we er weer voor. Kan je niet helpen Friesin. Ken het allemaal niet.
Net van de huisarts en nu door voor bloedprikken. Heb wel moeten praten als brugman voordat ik mocht. Ze vond dat ik een beetje heel jong ben voor de overgang. Dat vind ik uiteraard ook, maar mijn klachten en testen laten wat anders zien. Nou weer een week wachten.
Heb echt een hekel aan huisartsen die met zulke opmerkingen aan komen zetten 😒 Alsof het onmogelijk is. En bloedprikken is zo'n kleine moeite. Hopelijk gaat de week snel voor je. We gaan naar Kos! 😍 Zon, zee en cocktails haha.
Echt meiden wat kunnen jullie kwekken zeg... Ik ben ff een weekend druk (zit in de organisatie van een grote roeiwedstrijd en die wedstrijd was dit weekend) en ik moet meteen hele pagina's teruglezen... @nieuwe meiden: welkom, gezellig @deerpeer: Helaas een heel herkenbaar verhaal. Daarom wordt het leeftijdsverschil (mocht het lukken) met mijn dochter ook zo groot. Knuff @roosje: nog meer wachten. Jakkes knuff @friesin: geen idee meis, herken het totaal niet. @Meiske: Fijne vakantie Geniet ervan Uhm... dat was het wel geloof ik, toch? Als ik iets of iemand vergeten ben: Sowwy! en dan maar sowieso een knuff
Ging goed. Het was zondag even spannend of het door kon gaan ivm de wind. Verder liep het allemaal soepel. Nu ben ik doodop lol. 't zijn toch altijd lange drukke dagen.
Wat een geklets zeg! Welkom nieuwe meiden! Klinkt als een druk maar gezellig weekend tipp, het weer leent zich goed voor een bijkomdag op de bank. Deerpeer, heftig verhaal! Sterkte! Meiske, fijne vakantie! Euhmmmm de rest ben ik kwijt hihi!