Bedankt allemaal! Duurt nog wel even voor we gaan maar de voorpret is ook leuk 😊 Al knijp ik hem wel voor de vliegreis 😅 Balen Racesmurf 😞
Leuk Meiske, Kos!! heeeerlijk ff chillen 😄 jmmr van de witte test, had gehoopt voor je dat de pauze periode je bespaard zou blijven. Leuk tipp! was best guur weertje voor roeien denk ik?! Ohh breek me de bek niet open racesmurf, chocolaaaaa. ( heb stiekem al zitten lepelen uit de pot nutella dat idee van 'als het niet in huis is, eer je ook gezond' gaat voor mij niet helemaal op.. Friesin, testen Roosje, hoop op goede uitslag voor je!
Fijn dat je mag bloedprikken, Roosje . Beetje rare reactie van de arts.. Je bent idd nog jong, maar daardoor is het toch ook je angst? Fijne vakantie Meiske! Ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden, heb duidelijke menstruatiekrampen. We wachten het even af .
Zou jammer zijn robijn! Waar zit je in je cyclus? Mijn temp was vanochtend nog 36.8 dus word nog niet ongesteld vandaag. Zal morgen wel zakken.
Uhm, precies weet ik het niet.. ik tel maar vanaf de 22e, toen ben ik het vruchtje verloren. Dan zit ik nu 2/3 dagen voor nod.
Lastig tellen inderdaad Robijn. Ik ga zo weer even gezellig naar mijn egeltjes. Ben benieuwd of ze allemaal wakker zijn nu. Vorige week zaten er nog een hoop in winterslaap.
Egeltjes, schattig!! ist weer egeltjestijd? nutellakoekjes, geen idee maar volgens mij zit er ook nutella in de meeste paaseitjes, smaakt bijna hetzelfde!
Haha ja die eitjes zijn ook lekker! Maar nutella koekjes!! 😱 Zijn chocolat chip cookies met nutella erin. Is veel werk om ze te maken maar zo lekker!!
Temperatuur is gezakt naar 36,7 dus einde verhaal! 2 maanden rust en halverwege mei gaan we er weer voor.
Die zien er lekker uit! Is proberen. Balen meiske! Hier komt eisprong er alweer aan en helaas weer nachtdiensten nu, dan is het hier nooit heel gezellig in huis. Maar we gaan t toch maar proberen gezellig te maken vanavond....
Hier eindelijk weer een menstruatie!! Jeehee, wist niet dat ik zo blij kon zijn daarmee. Alleen geen eisprong kunnen vinden, afgelopen cyclus.
Oh goed teken roosje! evengoed laten onderzoeken natuurlijk maar toch prettig weer ongesteld te worden dan he. Meiske, op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu?
Roosjuh, op de 1e dag haha. Vanochtend ongesteld geworden. Cylcus was 27 dagen. Fijn roosje! Ondanks dat je je eitje niet hebt gevonden is ie wel geweest dus 😊
Tja, kun je eigenlijk een keer een cyclus hebben zonder eisprong? .. geen idee.. Jmmr Meiske, wel netjes voorspelbaar aantal dagen cyclus zie ik. en bedankt voor het recept ☺