Rainbow, jeej! Die paar dagen is best veel. Zou je nieuwe nod zetten op 13/14 april. Welkom Roos! Hopelijk snel zwanger Elsa, super!! Bijzonder altijd weer. Op naar de termijnecho.
Ik laat ze juist liggen deze ronde, even geen zin in! Ik temp nog wel. Zul je zien dat het net deze ronde lukt... heb stiekem niet zo'n zin in een decemberbaby maar dat klinkt weer zo "verwend"
Haha dat is toch niet verwend 😉 Het is wel de rede waarom wij even overslaan. Moet eerlijk zeggen dat er een enorme rust over me heen is gekomen. Ben ook niet meer aan het temperaturen. Denk ook dat ik dat niet meer ga doen. Ken mijn cyclus nu wel aardig denk ik. Wel lekker zo. Weet nu niet eens op welke dag ik zit
Gelukkig Meiske, ik herken je gevoel wel. ik probeer zelf nu ook wat minder op ZP te zitten lezen, kende alle topics in het 'zwanger worden' en later 'zwanger zijn' forum bijna uit mn hoofd. Uiteindelijk best vermoeiend er in je hoofd steeds zo continu mee bezig te zijn. Schoot ook door mijn hoofd hoor Racesmurf, dec is gewoon een drukke maand maar ook nog eens met veel cadeaus, dus als daar een verjaardag bijkomt is het even puzzelen.. Bij ons wordt het dan begin nov. Dicht op 5 dec maja, zo blijft er altijd wat dus ben er echt heel blij mee.
Ja precies Roosjuh. Maar je kunt beter zwanger zijn en alles uit je hoofd kennen dan nog bezig zijn met zwanger worden haha. Ik lees nog steeds wel elke dag maar sla bewust het zwanger worden, testen en zwanger zijn gedeelte over. Lees nu meer in baby/dreumes/peuter en de lounge. Ook genoeg leesvoer hahaha.
Ik was midden december uitgerekend van mijn dochter maar ze kwam eind november, je weet dus nooit hoe het loopt . Als het nu raak is wordt het begin januari. Ook niet ideaal maar ik zou dolblij zijn met een plakker, dus dat komt dan ook wel weer goed.
Hallo meiden, ik ben even wat minder actief. Wij gaan even 2-3 maanden overslaan, tenminste ik blijf met de ovulatietest kijken wanneer me eisprong is en dan doen we even een regenjasje gebruiken. Ivm de bevaldatum rond de feestdagen en januari en februari slaan wij even wat over. Beetje vreemd misschien, maar we zijn pas ner bezig en de druk opvoeren willen we niet. Ik lees nog wel mee hoor, zodat ik alles volg!
Gezellig samen aan het wachten Poppy haha. Je weet wel dat het een onbetrouwbare manier is om het zo te doen? Als je bijv nog onbeshermde seks hebt gehad een dag voor de positieve ovulatietest kan je nog steeds zwanger worden. Wij gebruiken nu gewoon de hele cylcus rubbertjes.
Een weekje weg geweest en er is hier zoveel gekletst! Welkom nieuwe meiden! Heerlijk even een weekje niet bezig zijn met zwanger worden. Heerlijk gerelaxd met manlief en zoontje. En nu op het wachtbankje verder wachten.
Meiske we zijn naar landal. Coldenhove geweest. Het was heerlijk weer, we hebben lekker gefietst veel gewandeld. Wilden gaanzwemmen, maar zl was flinkverkouden dus maar even overgeslagen. lekker uit eten geweest met zijn drietjes, genoten!
Nou inderdaad heerlijk Lasas! Jammer dat het zwemmen even niet kon maar er zijn altijd genoeg andere leuke dingen te doen. En nu hopelijk over een paar dagen een positieve test!
Lieve meiden, Bedankt voor jullie berichtjes van twee weken terug. Ik had al een afspraak staan om in Maastricht met Dr. Spaanderman te gaan praten en dat was een heel fijn gesprek. Bepaalde angsten en gezonden zenuwen kan hij natuurlijk niet wegnemen. Dat gevoel hoort nou eenmaal bij zwanger zijn. En is bij mij, vanwege mijn voorgeschiedenis, gewoon sterker dan bij een ander. Heb ook van hem groen licht gekregen om voor een tweede te gaan. En het is raak. Denk ik. Vandaag 4 dagen NOD, overtijd. Testje gedaan en die ziet er volgens mij heel goed uit Ik ga zo alle pagina's van vorige week even teruglezen. Jullie typen veeeeel.
Ohh deerpeer, dat ziet er zeker goed uit! Gefeliciteerd meis!! Nog even doortesten zodar hij netjes oploopt. Maar deze vind ik duidelijk hoor!
Hallo, ik ben ook in januari gestopt met de pil, mag ik hier ook gezellig meekletsen? Wij gaan voor ons 1e kindje, dus erg spannend allemaal. Deerpeer gefeliciteerd!
Super mooi Deerpeer!! Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Hopelijk kan je genieten van dit 2e wondertje wat op komst is 😘 Welkom Roos 😊 Wat spannend een eerste kindje!